Storia di u sviluppu di u maquillaje è u make-up



Avà, forsi, ùn sò micca stati ghjente chì ùn sanu micca sapè cumu u maquillu. Qualchissia hè familiar sola cù a definizione, ma qualchissia urge à l'assistenza di maquillaje di ogni ghjornu. Ùn ci hè persone indifferenti è indifferenti. Allora ci scupriteu quale averemu l'apparizione in a nostra vita di maquillaje è di cosmichi. A storia di u sviluppu di i cosmiculemi decetamenu è u make-up hè u tema di l'articulu di u ghjornu.

Hà soru, l'Anticu Eggitu hè ancu davanti à u pianu sanu à questu spaziu. Hè cunsideratu essendu a cità di nascita di cosmetti muderni. Ogni sapiutu chì u standard di a bellezza femina ùn era micca altru ch'è a Queen Nefertiti. Ùn pensate micca chì a bellezza hà fattu senza l'aiutu di i cosmichi. Cù l'aiutà, a regina salizzò a so dignità è hà guardatu da a pelle. Inoltre, in u Anticu Egittu, l'usu di i cosmetti era un tipu di cult. Ungnevi, incensu, cremes eranu populari in a società, è i cosmetichi ùn anu imprecisu da l'omi. Tutti ci vonnu vèglienu bè cumu prudutti è fannu una impressioni pienu à l'altri. Ma vintu è creme - solu una fasi di una bona parte di l'abbundanza di cosmichi, chì piacenu l'abitanti di l'Eggitu anticu. Opere u sicretu, dicendu chì i Egiziani utilizonu a pintura per unità è capelli, lipstick, blush e podkazhiv eye pencil. Inoltre, u lipstick è blush eranu fatti in basa di henna, è e unghje di l'Eggiani agnelli.

Ma l'abitanti di l'India è a China antica ùn ùn passanu darrere l'Egizziani. In più di carcassi è dipinti per unità, ci era un biancu per a fàccia, chì pirmettenu à ottene l'effettu, a "noble palide".

Hè impussìtellu di non esse cagiunendu i giovani dami di l'Antichi Rus. Hè interessante chì anu usatu boricida comu un rubio. Un esempiu hè u vechju bonne fairy tale "Morozko". Ricurdativi di Marfushechka, cuccienti, chì si stinche e so betu cù farina per esse bella è attrattiva! Tuttu u stessu, i modi è e donne di a moda di a Rus Antica aderenu à l'usu di i mezi naturali. Apparenziamente, crèdenu chì a bellezza hè inextricabbile ligata cù a natura. Ùn hè micca cusì? Dopu tuttu, ci hè datu per a natura, è cù l'aiutu di i mezi naturali (erbe, caldi, infuzioni) pò esse facilmente cunservatu in a so forma originale.

Cusì, era cusì cunvinta chì i cosmetti sò una vera vecchia donna. Ùn ci voli micca cunsiglià di u male.

Comparatu cù i nostri babbi, anu avutu assai più di oportunità per fà noi più bella. A benedizzione in i toli hè chinu di diversi cosmetti per ogni gustu, dumanda è una purse. Tuttu ciò chì u vostru core voli! Ma à u stessu tempu, ci hè una quistione più: a quistione di a cultura di l'usu di cosmichi. Da tutte e sette di cosmichi uffruti di noi ci hè necessariu di esse chjule di sceglie quellu chì hè veramente necessariu è impurtante. È ancu avete bisognu di sapè cumu a utilizzalla bè. Ci sò e normi elementari chì ùn sò micca troppu difficili d'observà, perchè e cosemuli producinu l'effettu propiu.

Unu di i più impurtanti - puderà guariscenze di cosmetti in un locu friddu è genovu, è ancu per regularmente (almenu un ghjornu) per verificà l'eventualità di l'annullamentu di questu o questu rimediu.

Avemu bisognu à incarnà una "cultura di usu di cosmichi" da a zitella. Questu ùn significheghju micca chì avete d'insignà à i zitelli per cumu utilizà u maquillaje o di appiccicate a maquillaje. Solu bisognu per incastru in elli a vulintà di guardà bè è mantene a salute di a so pelle, capelli, ungi.

Speremu chì a storia di u sviluppu di cosmitichi decorattivi è u make-up seranu megliu per noi per rientemu à l'applicazioni razziona è cumposta di i cosmichi oghje.