Yana Rudkovskaya è Evgeni Plushenko eranu in Cuba sottu nomu straneru

Notendu a Pasqua in Mosca, Yana Rudkovskaya è Yevgeny Plushenko anu immediatamenti per Cuba. In l'isula di Libertà, a grandi moda di mostra Chanel Cruise Cuba si tenia da a prima volta.

Di solitu à quisti avvenimenti Rudkovskaia va a l'affari di i so amichi, ma a donna di l'affari vippò à Cuba, accumpagnata da u so maritu.

À u ghjornu, una paria aspittava una surprisa. À l'ariaportu in Cuba, rinviò chì i famusi cagiuni sò nuvelli novi.

In Cuba, Yana Rudkovskaya è Evgeni Plushenko èranu datu novi

Arrivatu à l'espeta Chanel Rudkovskaya è Plushenko anu bisognu à scuntrà à l'aviazione di l'Avana. Chì era a maravigghia di i famusi cagiuni, quandu nantu à a tavuletta in manu di a chjesa, si sò stati cumpresi, leghjite una interpretazione senza aspettazione di i so nomi. Allora, Yana Rudkovskaya fù chjamata "Rudoska", è Evgeni Plushenko - "Lyushenko".

U famosu scattore figura prumessu per piglià una reunione calda in l'aeroportu di l'Havana è contate di l'ultimi novità nantu à a so pagina in Instagram:
Arrivatu in Cuba! In a Union Soviètica)))), è si ncuntraru cun un signu tali, u mo nomu era scrittu differente, ma questu hè a prima volta))) è a Yanina apparentamente) Cubanu Luchenko è Rudoskaya-hè forte! )