Attribuzione di u maquillaje di l'inverno

Cusmetichi, chì avemu usatu in u invernu, devenu à rispittà à u clima. Dopucimu tuttu, un mezzu sceltu bè sceltu per u maquillaje pò aiutanu à mantene una robba sana è bella in i cundizioni di vita di e grande cità, protettanu da a deshidratazione, a intemperia, u vechju prematuru. Quandu sceglie i prudutti cirtèghjani di a cura di a pelle, avemu discutenu annunzià. A prima cundizione per esse osservata quandu ellu u makeup hè sempre di cunzidira u tipu di pelle. Invernu - hè questu un periodu quandu parechji novi prublemi in u cura di a pelle.


Allura, furtunatu in l'inguernu, quelli chì anu un tipu grassu di pelle cù pori dilate, in u fredu pori diventanu urvinendu, è a pelle acquessu un cortu matte. Una situazione sbagliu serà u patrone di a secca è di a culminatura cutidiana, cusì a pelle (a pelle) vi sparghje una severa deshidratazione.

U cumpostu di l'invernu ùn deve micca solamente enfasi di a dignità di a vostra parolla, ma ancu di prutezzione di u clima cusì duru, cura è restaura l'equilibriu acqua.

Tone protettivu

Zimaneset, a nostra pelle, quelli prublemi à u ventu friddu è u ventu, l'aire arraggianu. A pelle perde una moza cusì preziosa, hè secca, pò petite petite arrugas. Dunque, in u invernu, bisognu di sceglie un fundamentu cù un efectu a crema.

Ci hè un altru cunsigliu - per aghjunghje una gota d'acqua per i basi tonali da l'appiccicà à a fàccia. Sì avete aduprà u pinu, prevene l'acqua di acqua minerale o acqua termale à pocu minuti prima di appiccicà u make-up.

In u invernu, usa una basa tonale senza marcatu nantu à l'etichetta d'oliu chì hè una densita tessitura chì ùn deverà micca micca a pelle di u tonu raviatu, ma ancu di prutezzione di u clima. Dopu tuttu, una fundazione ùn hè micca solu un bonu culore di u pelle, ma dinò a prutezzione di i ghjàllichi sfarenti.

Se a pelle hè più fosca per esse l'esposizione à i crematori di soli è di una dosa putente di vitamina D, l'invernu hè più pallu. Hè megliu per l'inguernu per armene cun una basa tonale nantu à una luminaria tunna ca u so culore naturali.

In l 'invernu, hè necessariu d'avè un correttuariu o cunghjulatore, perchè i pimpiuli è i cilempii scuri seranu più visibili nantu à a pilata chjara.

Dazhene chì guarda u fattu chì in u invierno u pienu di u clima pugile, i cosmetologi recommanden usendu una basa tonale cù una prupietà per u soldu. Aghjuntate à sta ricunniscenza in l'inguernu, è pudete estenderà a ghjuventù di a vostra pelle à longu tempu!

Ne necessite scrusciu

Ghjunti sò bè, perchè dà a nostra pelle una blush naturale sana. Perchè, in u pianu di l'invernu, hè solu bisognu à schernà i pochette culu cù rouge, perchè l'upertu di matri ùn serà micca debbutu à u fattu chì, in più di a ruborosa, a fretta hà fattu u so travagliu. U rouge, chì hè una pruduzzioni cremosa, sbucera bella in l'invernu.

Sì ùn vogliu vede à Nicole Kidman, Bianca bianca, o Dita von Teese, è avete scantu di un solarium, utilisate l'uccisamentu. In ogni casu, ci hè una parolla chì in u tempu d'invernu ùn hè micca stata manera naturali.

In l'invernu, hè cunsigliu d'utilizà rouge bronze, chì hè sola una tonne luce chì u culore naturali di a pelle. Razustushte significheghja cun l'aiutu di u pittore cun un movimentu circulu, toccu a frunti, spout e chin, i.e. Nemes, induve u so bronzu avarà primu. Principale cù u corpu di solitu.

Attente, cù un rouge bronzejendu, altri ùn rispete d'avè una face effecca. À l'estiu, u bronzej appliké à l'ajude naturali serà u stessu, ma in l'invernu ponu fà a pelute unnaturale.

Battaglia in a lotta contru l'aria

In u invernu, i nostri labbre sò più sensibili in i ghjàllichi. Avemu in cumunicà, petite, lame, un lipstick simplu sguassatu rapidamente, espunennu a pelle à i venti di ghiacciate. Quandu sceglie un liparzu di u clima fretu, cercate ingredienti chì moisturizanu i vostri labbre e nutreghji cù vitamini.

In invernu, seguitate i dui regule simuli:

Prima, pittura i vostri labbre, cù parechje strata, primu strettu, cura è prutezzione di u balsu, da un lipstick, è puderete applicà gloss à l'effettu bisognu. Pudete per esse prutezziuli è pruteghje a vista bella, ancu in u clima severu.

I cilestri boni di lipsticks brillanti chì cuntrastanu cù a pelle bianca fighjonu in u tempu d'invernu. Colori d'invernu - rosso, caramelu, caffè, cahogany, moca, vinu riccu.

In siconda, i mezi di cura di i lipi sò sempre in a vostra borsa sempre chì puderete mette à un capu à u momentu quandu hè necessariu.

A no-nuisance hè più terribili chì l'appliunzà lipstick à i labbra cracked, ghiacciata in ghjustu. In l'invernu, hè cunsigliu per fà un lipe scorcià almenu una volta per a simana, cusì chì u lipstick incontesta è un megliu mantene.

Facemu l'aspettu più sprissivu

Se parlemu di culori ch'è valute aduprendu in l'invernu, sò scuriti è draghici scuri, vini, purpuli, grisici scuri. Tuttu u luminu si deve esse usatu in l'estiu, se, sicuru, ùn hè micca una tendenza di moda. Pane pastela è friddi ùn sò micca invernu. Ma s'ellu ùn vulete rinunzià i vostri sfumature d'istati, venerà à mezchemu e to ombri cù l'ombri marroni. Questu fà u colore un pocu più delicatu, ma ùn cambia micca assai.

Invernu hè u tempu di una stonda. Amichetti bè cum'è sequins, ma i labbra sò preferibuli per addistà in u stilu di nude.

Chernyatush, chì dà volumine à i pissure, cumplementa perfetta à i fumocchi. Hè vuscenza chì u voluminu di i pinnidi aiuta à ottene micca a formula di a carcassa stessu, ma a forma di u pezzu. Paga assaillate à i raspagghi sò più grande, più anguli se tendenu per aghjunghje spazii difficiuli di i cigliali.

In cumbinazioni cù mascara in inviu, utilizate fusioni purpurinu, scuru blu è marrone è antimoniu. È per ùn esse disseminate in i ghjorni nevicati è idilicu, utilice mascara impermeable. In u invernu, a mascara chì deve esse applicata in 2 capasti, aduprà a seconda capa dopu à a prima secca, questu aiutà à i glazes chì ùn mancassi.

Se utilizate sti cunsiglii, puderete mira attraente è piazzatu. A vostra pelle sarà sana è prutetta durante a staghjone di fredda. Agliu sempre chì avete bisognu di lavari a to face cù acqua calde, deve esse ghjustu da a strada nimu da trenta à trenta minuti da l'appiecazione di i prudutti di a cura, perchè a furia umida hè di climmatizzà più veloce.