Summer Coot Boots

In a nostra classa maestra avete da manghjà a cambià i veiculi sandali nantu à una falzia à u stivali di stivali di fishnet, assai moda sta staggione. Cusì, per vincere stivali da vende in biscuttini, avete bisognu, sopratuttu, a pacenzia, in quantu à e seguenti materiali è arnesi:

Cuntenuti

Calzature in legno - pedagogicu urugulugicu
  • Hooks knitting №1и №2
  • Fiat "Pechorka" (serie di i zitelli) - 150 g, filmu di filamenti densu - 20 g (filu di bonificazione per u brocche "Mulino")
  • Cesare, alle, metricu d'accortadoru
  • A linia di pesca nunda 3,5.5 m
  • Sole (pò esse usatu da leggings antichi o un novu chì prupunevi in ​​talla), suletti (di u listessu talla)
  • Glue "Moment", alcolu (o solvente)

Cosa ti stivali di stivali di valdi:

Ci hè un mienu stivali di stivali finale 38, cù un altu di bootleg di 18 cm, una cima di 26 cm.

Per piacè nutate: per fà e so pezzi preziosi, u pratendu veramente cummatteci di veranu, è micca solu un souvenir di punta, avete bisognu di sceglie currettamente u sole è piglià in cunsiderà chì in u prucessu d'allughjamentu, si diminuinu da circa un tamantu.

Calzature in legno - pedagogicu urugulugicu

  1. In u perimetru di a sola di i buttiglii futuri, facemu perch'ellu perchè u burcu in una distanza di circa 0.8 cm l'una di l'altri. Femu un punzatu da u centru à u latu.
    Cunsigliu: Per i vostri scarpi d'estate di l'ombra, sceglite un sole sole suffirenu: u polipropilene o gomma - fate facilmente facilmente a sperma di i mantelli (vedi video).

    Video: crocheting the soles of stivali verani
  2. Utilizà u gandu nume 2 è cusciate u filamenti di u ciuciutu, cunnessi cù a linea, aghjustemu u sole, guidata da u video è a foto. A nova versione di stivali d'istivi hà una catena di 64 loops. In seguitu, facemu 6 cìrculi crescenu iuli solu di i pilastri di u napulinu.

  3. Dopu avemu un "frontière" circa 1,5 cm altu, vultemu à u "toe" è "heel", sperte. Aiut avè micca avè micca aduprà a pesca.

    Impurtante: se vulete chì u calzate di bundenza per esse funziunanti in u futuru, hè necessariu di rinfurzà è prutezzione di e so parte saliera, cusì à questa stage, u ganariu # 1 avemu attaccati i pedichi di u piu.
  4. Sottu: susciteghja 20 loops è puntata ancu fila - una colonna cù un salchicante, rumbelle straggiola - una colonna di l'usu. In a 9a fila facemu da a manu di i lati di u focu in u focu di u focu cù 10 buculati, avemu avutu torna 40 loops à a 12a fila è l'avucatu.

  5. Tacchi: cullò 20 loidi in u spinu di i nostri buttigli d'istivi di u sticcu è di punta 6 fila cù i posti in snap-in. Per mezu di 3 ryadaprovyazyvaemomuzhe 10 loops è in a finale di a 12a uttellu, aminate una fila di colonnelle senza crochet.
    Cunsigliu: quandu s'onnu taccu un timore, pruvate à pruvà nantu à e stivali più freti. Hè assai impurtante chì u zucchero cunforme à i vostri cartesi anatomichi - cusì u piuvessu serà cusì cumu cusì. Perchè pudete fà stivali di stivali cù u vostru propriu mane - avete l'oppurtunità di aghjurnà tutti i matte.
  6. À questu stage, avemu un "zapata" cù un pianu chjusu è pettu. Avà scumpete a cima di a parti davanti. Ùn aghjustà u gance n ° 2 cù una catena di bucu di l'aire, chì cullittarà u partitu internu è l'internu di u mantellu. Questu hè circa 30 loops. Scudamu un patronu, cum'è mostratu in u video. In a 1- 2 -3 fila, ripetite u patronu 5 volte, analizate pocu à l'attrazzu per un elementu. Quandu s'agisce à l'alloghji estremi, alzanu à l'altru di i lati di u calzate. À u listessu stadiu, utilizendu a cola "Moment" ci stigghiate a stampa.

    Video: embruitu un patronu

  7. Condugnate a parte fronta à a retrovisu: da l'estremità di u calzadori avemu marcatu una catena di 16 loops di l'aire, da l'esternu - da 6 bucles. Femu un cercolu stampatu viscuali.

  8. Avemu avutu ottinutu stivali nanzu. U travagliu principale nantu à e stivali di quilla hè casi finita. In seguitu avemu un puntu di l'armata in un cercolu à l'altu necessariu.

Ci ponu sti tistimonii maravigliositi d'istati. U schema di patronu hè abbastanza semprici, è pudete sceglie l'esemplari di colore à u voluntatu. Ùn ci hè nunda di difficultu in u prucessu di u travagliu, u principalu hè a vostra vuluntà è imaginazione!