Cumu attraversà a furtuna, i soldi è l'amuri in l'annu di u Petrusellu: Ritu Magic

A vigiglia di l'annu, quandu a magia hè diventata a male affettu di u mondu è i miraculi successi, hè u tempu di atraparà a furtuna "da a cuda". È ùn hè micca solu una paraguni figurativa. L'annunziamentu 2017 hè l'annu di u Petre. Hè prumessu assai furtuna, prusperità di soldi è successu in amore à qualchissia chì sia da puderebbe piglià da a cuda culminante cù i culori di u focu. Fate micca sensu spécialementu è una formazione magica ùn viaghja micca. Cusì, avemu vistutu u mantellu di u bonu magu, in tissuti di a fede, ci stallàimu cun l'uttine màggica per i rituali di u Novu annu è posanu u Rooster "bait". I travagliate, crede à mè, senza fallimentu!

Talismani di l'annu per Luck

Mascota Rooster

In l'annu di u Rooster, unu deve certe realizà un ritu màgicu chì appaciu u patrone di l'annu 2017 è attraversu furtuna chì aiutavamu à implementà u pianu. A vigiglia di novu, cumprà a figura attraversata di u gallu (un ghjucatu o una statuette), è sicondu a quale hà bisognu à a furtuna - per un omu o una donna - vincenu un bouquet o farfaccia nantu à questu. L'arcu simbulizà a bona furtuna in i prughjetti di a donna (famiglia, zitellu, pudezza), è a farfalla in l'omi (travagliu, promozione, sporti). A l'ora di ligà canti, fate chjaramente u vostru desideriu. Smart Rooster-maschile sottu sottu à l'arbre, fate a vostra sorte annu, ellu viaghja cun voi.

Leader-pin

Pins sò travagliati cume talismani per a furtuna. Per fà u ritu di u novu, avete bisognu: un pin in inglese, un platu biancu, quatre muniti, una cannila d'oliu, 1 coperta. una cuchja di zuccherinu, salinu è u risu biancu. Chjama a candela à mezzanotti. In u platininu per u rossu, u salinu, u zuccheru, suttate u pin. À l'arghjetta di i diaculine da e muntagne, formate una squadra è dicenu in altavule: "A muntagna attrae a furtuna per ellu stessu, u pinu dà à mè". Quandu a candela isse credenze, recogerete e muntagne è a culletta in una sacchettu, è portanu sempre u pin cun voi nantu à u pianu incorreu di a robba.

I rituali di l'annu per a ricchezza

"Sarmu" ricchezza

U rozzu hè un simbulu di prosperità, è hè necessariu di trattà cù granu, perch'ellu vi serà ghjustu à voi l'annu próximo. À a mezzanotti, dispunia u granu (triu è centu) à u focu chjuchembulu, dicendu: "10 hà da nasce da unu, da 10 à 100, da 100 à un mila, perchè li soldi vi anu da vendita ancu da me (u to nome), in a mo casa, stanu è si multiplicate "Serà pussibule di rinforà u granu" sown "solu u 2 di ghjennaghju. Mantene a borsa di granu maiu à a primavera in un locu secu, è cù l'avventu di u calore, pìadi in terra. A futura vendita hè aduprata à u ritu di u novu annu. Un "ciclu di granellu" hà da cuntribuisce à u crescenu di u vostru benessiri.

Monetaria "incubata"

A vigiglia di l'annu in un novu purse un grande legge. Aggiuntti una borsa cun una cinta d'oru è dicenu: "Un big bill senza dirittu di peccato, per un annu anu aumentatu è sviluppu, u modu prughjittatu seguite, fate un riccu!" Durante l'annu, da ogni intesu ricivutu, mette un billu in a billetera. "Incubaturu" sguassate da a tentazione per apprufittate di u diferitatu. Accumulate l'ingrossu deve passà per annunzià u Novu annu in qualcosa piacè per voi stessu.

Rituali di u annu per amore

Amore imimulatu

7 ghjorni prima di l'annu novu, cumprà un insetu rouguu è 7 di i stessi fretu (pò esse in forma di cori). U cartulare in u luguru nuvellu scrive "Amore Magnet", è in u primu pezzu di carta - a qualità principale chì vulete vede in u vostru amatori. Posa a foglia in un envelope. Continue per creà l'imagine di u vostru omu, invistisci ogni ghjornu nantu à una nova foglia cù una nova qualità. A vigiglia di l'annu, foutu u prugettu è cù a battagghia di i campanile, fate una guess à sè stessu di l'omu "creatu", imaginativu chì ellu hè attratu à voi cum'è un magnet.

A magia d'amore di champagne

Pudava un core fora di i mandarini sottu u ghjornu di l'annu. Purtate dui vetru di vinu in u centru, è quandu u ghjornu culleghju à a mezzanine d'annu, vintu u champagne nantu à i vetru, dicendu: "Pighermanu u champagne, condendu à me suìidea!" Un vetru di vinu è u sicondu, scumpete da a finestra, è imaginate cumu scatuli brillanti annantu à u mondu in cerca di u to amatu. Amparate cunfidenza chì a notte magica hà accettatu l'ordine!