Crochet bella cun forze

Beret - un capellu u beddu pratica. Questu accessori stylcu hè imprescubbili in a stagione fredda. Bright, warm is in u vestitori di ogni fashionista. Fate qualchì sè stessu hè faciule bè. In a nostra classa maestra avemu dettu cumu per vultà una bonita cappaura cù perle è perle. Beret hà vede in una donna à qualsiasi età, invece ancu una picciuttedda. Un carattaristicu di u nostru pruduttu hè u perli, chì stabilisce u stilu basatu.
Fiat: "Podmoskovnaya" (Fiat di Troitsk), 50% lana / 50% acrilica, 250m / 100g.
Color: scarlet.
U cunsumu: 200 m.
Ferramenti: ganciu № 2,5, agulla di tela.
A densita di tagliu di l'elementu principalu: horizontalmente, Pg = 3 loops per cm.
U tagliu di u babbu: in u gasu di espansione - 52-54 cm.

Cumu ligà un crochet - struzzione urdinata

  1. Per aiutà u crochet, avemu bisognu di una sola punta di u filu à l'agulla di tallo è fassi i perli in l'agulla. A cosa principal hè di ripiglià i perli, à quale una agulla pudia passà facilmente.

    Puntatu impurtante: Ci hè chì parechji alti in u filu, in u prucessu di tela, anu da esse spiegà sempri di più, ma u vostru pruduttu sarà sanu. Sì i bè ùn sò micca bè, dopu u filu hà da esse tagliatu, perle sbattuleghja nantu à ellu è rilegatu per a continuazione di l'acrobata.

  2. Dopu, avemu un tipu 12 spiaggia. cù un crochet è tissu sicondu u schema.

    Tuttu ciò chì femu hè fattu tritone cù 1 pila.

    Nota: avemu cusì u perli in ogni loice di u filu. Per assicurà chì tutti i bèvuli sò in cima di a fiora, ogni ghjornu deve esse currettava com'è mostra in u video sottu, ugnunu deve aspettu fora, micca in u pruduttu. Percimenti cusì cun un numme. Questu hè a prima fila chì avemu un puntata senza beads, in a seconda avemu noi 4 beads (24 ciclichi, in ogni loice di un corpu), u terzu novu in secca à u schema senza espansione, u quartu cunghju.


  3. Eccu, u più impurtante di cunsiderà correctament è micca di esse sbagliata hè chì in ogni locu duvere esse crescenu è diminuite in i cicli, è ancu cunti correzzjonati, chì eventuale si riuniscenu in un bonu patru.

  4. Avemu attaccatu i cullizziarii à 16 fila sicondu u schema, a 16 sè rowe stessu serà senza increments - 180 loops anu da esse acquistati è avè da a 17a fila, cuminciamu a diminuinu i numeri, direttamente proporzionale à u schema di l'aumentu. Questu hè, in a 17 fila di ogni 14 è 15 loiche in u 18 fila di ogni 13 è 14 loop, etc. Tuttu u prugettu hè chjaramente visibile in a foto.

  5. Subduppu finu à 24 fila, nantu à l'OG-52-54 cm in a 24 fila chì ci sò 96 loops, chì aghjunghje dinò senza posti cù colonne cù 1 cap.

  6. Aduprà, avemu untu a lega cusì chjamata. Seranu trè volte di 96 cicli chì partendu da a 24 fila. In a 25a è 26 fila, pudemu cusitu peri in ogni loimu novu.

Fixemu è tagliate u filu.

È avà, a nostra boina cun forze hè pronta! Comu pudete vede, u prucessu di tela hè assai simplice è, per via di cunsigliu, aghjunghje un sceglie femminile.