Sunburn: trattamentu di casa

Trattamentu di prupirazioni di sera di a casa

Quandu u vende a stata, passà assai tempu in a strada: travagliammu in a dacha, andemu finu à u mare, cammemu inturniatu a cità, cammendu incù amichi à e stagni. Semba chì tutti sanu di chì i ragi sunusicati sò à questu tempu, scurdate di quelli prublemi cum'è quelli da mare. U trattamentu di a casa, è cumu per cuntinuà a so cunniscenza à stu articulu.

Ogni omu sapi chì u primu rimedju per i burns hè a crema agria. Hè bisognu di scàccia tutta u corpu chì hè stata abbruciata, aspittà 1 ore, rossi sarà forti è u dolore passa. Sì ùn ci hè mancu una crema agria à mani, pudete aduprà patate. Toss patate, fassi, squeeze u zucchero, oghje u napulinu cun stu zuccaru è u metti nantu à a pelle burned. Questa droga hà effetti antinflamatoriu. È pudete messisce u zuccheri di patata è a farina di granu è mette 20 minuti nantu à a face arrugata.

Sunburn: trattamentu
Quelli chì aghastate à cavallu in a terra, ani u so prublemi dacha - sopra, suppurazione, cuts, è cusì, aiutanu à trattà cù e patati. À a ferita suppuranti per applià a mità di un tubergiu di una patata, scorcherà un avutru, una inflamazioni, scorri una ferita.

In casa, i primi aiuti à i burnsi sò u zuccaru di pumu, reducieghjanu l'vermelle, e inzuccarà, è allevassi u dulore.

Aiutà l'aromi medicinali. Preparate una decocultura o infuzione di camomile di chimica. Un bicchieru d'acqua fogera aduprà una colazione di chamomile, insiste à una meza ora. Preparate discos wadded, chì aghjunghjevamu cù questu caldu è applià à i cimi. Or preparerà una decocção da una cucumberla di camomile seca, fremenu un vetru di acqua, lasciate durante 2 minuti è avemu da culatta durante 45 minuti. Cumu aghjunghje stu caldu in grassu nisuna crema. Ellu vippalla cù irritazioni è quessi arragmà.

Trattamentu di u travagliu pè sunburn
Pigliate 3 patate è i soldate in un uniforme. Allora ne limpiremu è sopra cù crema agria. Cù stu prufume, mancamu a crematoria è l'abbandunò durante una ora. Allora l'arraggiamu l'acqua calda. Stu trattamentu aiuta à prumuttu cù a creazione suluzioni, è in quellu ghjornu pò digià sunate. Se i belli picculi appressu nantu à a pelle, poi l'aghjunghje cù un pappatu di patate prima. Perchè durante 40 minuti.

Trattamentu anticu di crematori. Bollate un oghje dura, fassi stuccà e grippe in elli è frittura in una padedda, nantu à caldu bassa, finu à noi avè un pompi viscosu negru. Se u prufume hè smaratu di i posti burned, parenghji rapidamente. In più di cremassi, questu rimedii aiutà à i cumbuglii severi.

Pozzu nantu à i locu calduzzatu di pisci di zucca. In sopra a gruel femu a gasa, perchè chì sottu a influenza di l'ossigenu, a cumpressa ùn si manca. Dopu a prima volta, una persona si senti assai megliu.

Sunburn, cunsiglii :

Cumu tratta di prufumatu in casa
1. Intrì in l'abitazione, perchè dopu avè un incruchju, sè seu in u sole, questu solu aghjunghje a situazione.

2. Se ci sò blisters, questa indica chì a pelle hè severamente danuvata. Quandu i pezzi sò affettati da e grande zoni di a pelle, per esempiu, l'stomacu o a manu, immediatamente chjamate una ambulanza.

3. Per riduce u dolore, pigliate un bagnu o una fridda.

4. Treverate a pelle burned cun agente d'enfasi o zucchero di l'aloe, ùn lubricate micca a creme cù vegetale o mantra.

5. Per riduce u dolore da credenze, anu analgistiu, sò dispensati senza prescription, per esempiu, acetaminophen o ibuprofen. Se i fondi forti sò nicissati, cuntattate u salvamentu o duttore.

6. I arrusti sò accumpagnati da inchatu. Questi grossi à u collu è a faccia pò purtà à respira difficult. In questu casu, immediatamente chjamate una ambulanza.

7. Quidamadjenu maiò in i piani di i pedi è e mani pò causate infaugurare severa, chì disturbanu u flussu di sangu puliticu. In casu di pèrdita di sensazione di pene è mani inutiti, blasgiu, numbness, cunsigliu urgente à un duttore.

8. In casu di una putenza, ponu vistimenti sperimentati, ponu vistimenti purificati da tessili naturali, suttili o cuttuni, tessuti sintetici o duri, rinfurzanu l'irritazioni di a pelle, l'indumenti debbenu esse cututi.

9. A longa esposizione à a luz di u sole pò pèrdite a cundizione termale è u catturico. Se u mezzu per quemadres ùn aiutanu micca, avete bisognu di vede un medico, in particulare una fèmula, vomitu è ​​cusì, è se u zitellu hà fattu una sera di u sole.

Naturale, ognunu sapi di fà trattà a sera di u quale, è chì duvemu esse un trattamentu di creme di casa. Ma hè megliu mancu ùn lascià, se sapete chì sarete in u sole per un pezzu tempu, portanu l'armari, l'usu di u pannellu di u sole, bède più di liquid.