Biografia di l'attrenta Alena Bondarchuk

Oghje ùn anu più un attore maravigliosa Alena Bondarchuk. Ma l'audienza cù trimulente recorda u so travagliu inescuvale in u cinema è u teatru. Oghje avemu da ricurdà u modu creattivu di sta donna valente, perchè a biografia di l'attrenta Alena Bondarchuk hè rispettu.

Anni di Life 31. 07. 1962, Mosca - 07. 11. 2009, Moscu

U 31 di giugnettu in u 1962 in a famiglia di un maravigliu attore, direttore è scenchista Sergei Fedorovich Bondarchuk è a famosa attrilla Irina Skobtseva, una figliola nascita chì u so babbu vulia dà u nomu Olesya, ma à a insistenza di a so mamma è l'avè (Yulia Nikolaevna Skobtseva) ella fù chjamata Elena. Ma, siccomu, a zitella ùn piacia micca u nome, cun auturità, hà annunziatu à tutti chì era Alena. A storia di u cinema è u teatru sapi pricisamenti sottu stu nome.

U statutu di i genitori in u cinema sinceramente, è hà sviluppatu a so pussibbilitati di u so zitellu è esaminà per soprappoli i soprappi di a so gloria. Hà passatu stu prughjettu cù successu.

Infancia

Biografia Alena Bondarchuk da a zitella avia u schedariu intensiu cum'è i genitori pruvò di dà à i zitelli quantu possibili una quantità di sapè. Alena hè stata fatta à a musica, l'inglesa, hè assai piacevule nantu à l'arti. Duranti a partenza di i so parenti, Alena è u so frère Fedor eranu tragiati da a so avanna, Julia Nicolayevna. I studii di a ghjuvanza sò stati in u culleghju secundariu di Mosca No. 31 chì hè nantu à u Strada di Tverskaya. U so debut in u cinema hà fattu l'età di 16 anni, quand'ellu starred in u dramatic militare "Tempu di Terzu" di Vladimir Pavlovich, in u rolu di Batty, a figliola più nova di Richard Bradveri.

1980

In 1983, Alena Bondarchuk, riceve una educazione attuale, si graduó da a Scola di u Teatro di Arte di Mosca à u cursu di Evgeny Evstigneev, induve tra i so cumpagni di classi sò Alexei Guskov è Igor Zolotovitsky. Ci hè ghjucatu ancu a stella in a film "L'Arcuni Salutu", chì hè statu spusatu da a so sughjera (a figliola di Sergei Bondarchuk è Irina Skobtseva) Natalia Bondarchuk. Allora vinia u rollu in u filmu storicu è rivoluzionariu "Come Free" (Elena), in u filmu di crimeu "The Paris Drama" (Alex) è in u dramma "U tempu è a famiglia Conway" (Mage).

1986 per Alena hè statu marcatu da a participazione à a film di u so babbu "Boris Godunov", induve l'attrìzia hà ricevutu u rolu di Tsarevna Xenia, è u so fratellu - Fyodor Bondarchuk, hà fattu u rolu di u prìncipi Fedor. Questa film era u so debut.

In seguitu, alluntànnusi da u cinema, Alena Bondarchuk concentrava i so travagli in u teatru. U travagliu in u Teatru Pushkin è dopu in u Teatru Mossovet, hà ghjucatu à a dramma: "On Every Wise Man of Simplicity" di A. Ostrovsky, "The Bear" di A. P. Chekhov, "The Brothers Karamazov" F M. Dostoeviev. Gira in giru di l'america, travagliendu in a dramma "Guariscitu Elena Sergeevna"

À mezu à l'anni 90, dopu avè sughjurnatu parechji anni in l'anni 1980 cù u so maritu, l'impegno è u scientistu è u so figliolu Constantine à Suisse, hà tornatu à Russa, è in u 1998 era una di l'attrìzii principali di u Teatro Artu di Mosca. Gorki.

"Quiet Flows du Don"

U babbu di Alena, Sergei Fedorovich Bondarchuk, era un maestru di a creazione di film epics. Sapemu cusì bè da u so grandi stampa "Guerra è pace". I so piani includenu l'adattazione di u novu di Sholokhov Quiet Flows the Don. In u principiu di u 90, accuminciò a fiscali sta stampa in un prughjettu cumminu Russu-Italianu, invitendu l'esekzione di i roles principali di Grigori Melekhov è Aksinya attori straneri Rupert Everett è Dolphin Forest. U rolu di Natalia hè stata cunfidata à a so figliola Alena, è Irina Skobtseva - u rolu d'Ilinichny. Sergei Bondarchuk stessu hà fattu u rolu di u General Krasnov.

In cunnessione cù e prublemi novi nantu à u finanziamentu, è dopu a morte di Sergei Fedorovich Bondarchuk in uttobre di u 1994, a film hè stata restu incomplete quandu in u 2007, grazzi à l'espansione di u Primu Canale è Fyodor Bondarchuk, sta fotografia fù restituita in a so patria, muntau è prisentatu à u visor.

Dopu 2002, a cinematica biografia di l'attrìlla hà resumatu. Alena Bondarchuk hà stella in a film "San Pietroburgo - Cannes Express" u direttore americanu John Daly. Dopu à u 2003, hà creatu l'imaghjini di l'Empress Alexandra Feodorovna, una donna assai educata è talentista. Un altru, un travagliu pocu interessanti di l'attrice - u rollu principali in u filmu di Andrei Razenkov "Àmbiti di l'Ambruzzu" ùn si stanu senza servitore in l'ombra.

Cumu si vulete cumpensà per u tempu persu, Alena Bondarchuk hè sparta assai in l'ultimi anni. In una partenaria cù Andrei Krasko è Fedor Bondarchuk, hà ghjucatu un rollu importante in u dramma di Anna Karen Oganesyan "I Am Staying". Hà stella dinò in parechje sceni altre: a seria "Dear Masha Berezina" - Nina Berezina, pittura "Spin Instinct" - Galia Grekov, a seria "Una Notte d'Amore" - Empress Alexandra Feodorovna.

Parrannu di u so travagliu cù Alena, u direttore di u teatru, è u direttore di a serie One Night of Love, Mikhail Mokeev, hà riurditu ch'ellu avia travagliatu cù Alena. E questu, allungatu longu, ancu da l'Scola di u Teatro di l'Artu di Mosca, hà messu in u silicu è da quandu ellu hà sappiutu l'unicitati di l'attrice. Sicondu l'ellu, hà cullatu u mobilità interna è a capacità di dispunibilità hà adupratu da ciò chì avia accumpulatu assai. In più, era uriginale genetically gifted è culturalmente riccu. Per a serie, induve ghjera una donna di sangue riali, era assai impurtante a cumminzioni inherente di simplicità è nubbirtà. Dopu chì Mikhail Mokeyev vulia cuntinuà à continuà à travaglià cù Alena, ellu avia esaminatu u "Desire di tramuntana" di Tennessee Williams per ella. Ma, sfurtunatamenti, questu hè micca successu.

Duranti l'ultimi mesi, a biografia di Bondarchuk era saddened by a cundizione grave: era assai gravemente dolce è hà sappiutu un cursu di trattamentu in una clinica israeliana. Quandu hà ritornu à Mosca, senza a speranza di ricuperazione, Elena Sergeevna riagisce cù cura in questu, pruvatu à sustene i so amori. 31 di Lugre, 2009 Alena volta 47 anni. U ghjornu chì Alena Bondarchuk hà mortu, a pelicula debuttante di u so fratellu Fyodor Bondarchuk, "9esta cumpagnia", hè statu spostata nantu à a televisione, induve ellu debuta in modu di direttore, è ancu u so figliolu, chì ùn hà micca pinsatu per fà fàlla di prima. Ma u cielu prima o dopu diventa una materia di vita per tutti i membri di sta famiglia.

Alena Bondarchuk murìu u 7 di nuvembre di u 2009, dopu una longa malatia, à 48 anni. Hè stata sipta à u Cimiteru di Novodevichy u 10 di nuvembre di u 2009, vicinu à u so babbu Sergei Fedorovich Bondarchuk. Hè a biografia di l'attrice.