Trattamentu di stinzione crunulòggica di a medicina famigliali

Strettu Chronice hè un prublemu assai seriu chì preoccupa l'anziani è i ghjovani, populi apparentemente sani. U travagliu di i peristaltasi pò esse disturbatu da a malnutricanza di i ghjovani, chì hè sempre in a so furia quandu i pranziari sò stati posti annantu. Per guardà a salute, hè necessariu di cura di l'operazione normale di u festu, è, in particulari, di seguità a funzione di valeptu nurmale. Questa pubblicazione serà utile per quelli chì avianu prublemi cù a funzione di vogliu, è per tutti l'altri per l'infurmazioni in generale. Serà assai utili à tutti per amparà di u trattamentu di a medicina cristiana stinata.

In a maiò parte di i casi, u stinimentu crunulariu si prisenta in l'anzianu, ma in generale sta mità amiricani assai, anche di u genere è età. Hè nutate ancu chì a maiò parti di i giovani soffrenu l'hemorrhoid, è e donne sò di stinpizição crònica. A definizione di stinimentu crunulòggicu da diverse pirsuni hè trattu di manera diversa: qualchdi crèdenu chì u stinimentu hè una prova di prublemi in a difucazzioni, mentri àutri credi chì u stigliu hè l'usu di e manufatti di supportu artificiale in una "grandi caminata". U ristrettu hè un tema cusì delicatu, chì ùn hè micca spaziu di parlà cù l'amichi è l'amichi. In ogni casu, questu quistione ùn deve micca causatu restrizzione innecessaire à parlà cun un medico, perchè deve esse cunnisciutu di tutte e fattura chì avianu dinò a malatia. Inoltre, u trattamentu di stinimentu hè longu studiatu, è u duttore pò certeza aiutà, cuncepitu uni cunsiglii è prescritti medicini per stabilizzà l'attività di l'intestinu.

U modu di u funziunamentu di l'intestinu implica un o dui sforzà per ghjornu. Inoltre a norma hè cunsiderata à sbulà quandu ogni dui ghjorni. Ma se una visita à i bagnu "da e grande" hè menu spessu, o à u cuntrariu, assai spessu, questu hè un signali per passà l'esaminu è per revelà i mutivi di ciò chì passa. Sicondu a circustanza, a quantità di assicuranza abbundanza, a cunsistenza è u voluminu di fugliale pò esse differenti. Cu cuncipitalità, ùn hè micca cusì a cunsistenza di u fugliale chì hè impurtante, ma a diffi- tendenza di a difecazione, una sensazione desagrada dopu à u prucessu. In un statu nurmale dopu vogliu una persona sperimenta un sensu di sguillà è satisfaczione.

Mètodi di ridivisce a stima di a stima di a stima.

Per trattà u stimpiu cròciu, pudete aduprà rimedii tradiziunali chì sò stati utilizati per centosi anni. Ci hè parechje mette più effittiva di trattà stu prublema dilicatu. Ci sò cunsiglii è ricetti medichi.

1) Ogni ghjornu prima di manghjà, bisognu di manciari unu o duie mane. Medida simplici, ma assai efficaisu di stabilisazione di funzione di difecazione.

2) Hè utile per bebidere l'acqua chì a vanda o u pane era struitu durante un bellu tempo. U ziddu presu di un ravane, una brine da culleghju in u culu, u latti curdled o u calchinu preparatu da i pani manghji secchi. Qualchidunu di i liquidi listessi sò presiuti almenu cinque volte di ghjornu.

3) U trattamentu cun a medicina pocu cunzidenta prupone una decocuura da l'aranciu: pigliate 20 grammi d'arburu di buckthorn, chop, è poi poveru un vetru d'acqua fogera è fassi in un baninu di l'acqua, trà sempre. Applica in una forma fridda, una mezza vittura prima di andà in lu lettu. Questa ricetta hè una tipu di laxattivi. Tuttavia, sia bisognu di sapè chì l'organu pocu avà acquistatu in a decocção da a cortezza di l'aranciu, è l'effettu di l'accontu si furgone. Per quessa, l'aghjustati sò cambiatu periziatamenti.

4) Pour un par de tablespoons of blacks nightshade negri cù un vetru di acqua calda è coccia. Allora aghjunghje u calchinu per fà e corsi. U calzate sò usati quattru volte à ghjornu per un quartu di quartu.

5) Pour una cucharadita di e zucchetti di calabresi cù l'acqua furiosa è l'avete da culminate. L'infuzione resultanti hè applicata trè volte à u ghjornu.

6) Ci hè cunsigliu per piglià a mità cullera di l'aneta è una cullizzioni di zuccheraghju in u stomacu vacanti in tuttu u ghjornu. Per riduzzione di gassi, debite bisognu di l'infuzione di camomile. Inoltre mi mità vittura d'acqua di camomile pò esse usata com un enema. Vale di ricurdà chì l'enema, cum'è l'usu di laxattivi, deve esse usata solu solu in i più urgenti. Quarchi pudite fà cun un massìgiu simplice di l'abdomen.

7) Cun cunservazione di farina di granu cù latte o acqua per un coppiu di culleri di sopra à quatre volte à u ghjornu è sempre prima di valla. Perchè un zitellu, un ingaghju un tempu hè una cullizzioni sopra.

8) In più, quantu à u strettu pediatricu hè in particulari, pudete darà u zitellu un melone, lettuce, greens, uva, calabacina, ravane è una quantità di legumi freschi, baga è frutta .

9) Tintatura da foglie feno: applicata trè volte à u ghjornu per 1 spoon.

10) Applià l'enema da l'infuzione di camomile mediamica è a grass perforata San Giovanni.

Appena, a medicina alternativa si distingui assai ricetti per u trattamentu effittiva di stinimentu crunulariu. Un gran numaru di ricetti permette di selezziunà u più adattatu, cum'è cambiatà, fate un sustituutu per qualchi ingredienti. Chì ghjè apprufunnita in ricetti folklori è l'accessibilità di u prezzu, chì tutti pò furnisce. Pudete ancu preparà un rimedu folkitu.

Hè bisognu di ricurdà chì ancu cù l'usu di rimedii tradiziunali per u trattamentu è a prevenzioni di stinziazione crònica, hè bisognu di observà una dieta especial chì l'especialista farà. È, finarmenti, un altru tipu per ridiri di cunstinu hè a ingesta d'acqua minerale minerali, per esempiu, cum'è "Essentuki", "Jermuk".