Suzzini, rimedii tradiziunali

Ogni pitturatu cuncepimentu. E questu problema hà sempre a suprana fora inportatu. Quarchi vota passa rapidamente. E certi voti rimette à l'ore è ancu ghjorni. Se u sullofonu durante un bellu tempu ùn passa micca, pruvate cù i seguenti tips. A maiò parte di l'omi aiutanu

Per ùn ùn disturbanu l'sullivati, i modi di u populu per ridivulu di documenti d'opcions. Per a prima volta, circà di guidà i stupoli di crià cum'è criatura, dicendu un famoso dici: "Hiccup, salmu, andate à Fedote, Fedò à Ghjacobbu, da Ghjacobbu à tutti". Di sicuru, circate di eliminà e sullofunziu è avà pò esse di modu cusì stravaganti. E chì si aiuta? Ma pudemu avè cunsigliatu per l'attu funzione modesta di u populu di più modi è efficace.

Chì ghjè a causa di u salmu

Hiccups sò quandu u diafragma hè rotte. U diafragma hè un musculu situatu in u cunfini trà a cavità abdominal è u torax. U diafragma, incisione, aiuta à righjene u lungu, è sta parte prupone un bellu respira. Quandu u diafragma hè culpitu da a barra, i so cuntrazzioni si invucassivi. Tali ispasmi aducanu à una inhalazione forte - è ci hè un sullivamentu.

A voti un salmu sugnu senza ragiu apparenti è, com'è regula, hè un sputtu impurtante, fast spying. Ma pò ancu essa causatu da priru in i pranzi, manciannu secu, un lunchful dispunibule, una forte emozione emocionale, una dosa di alcohol excessiu. È dinò cun u focu generale, cù irritazione di u nervu diafragmaticu, dopu à piglià certi medicazione.

Per via, i culminati spessu su cantu, è questu hè normale. À u tempu, i sulliccati passanu. Certi piacè sò sicuru chì i sullivati ​​ùn succede micca, ma beniteghja u corpu. In fattu, questu hè un altru. I scientifichi francesi anu stabilitu chì i sullivati ​​sò atavism, più precisamente, un ricordiu chì i nostri ancisteri distanti anu da respira à l'aghja.

Folk modu di scaccià i sulliccelli

Sfurtunatamente, ùn hè micca un miraculu manera di ridette di u salmu. In ogni modu, i modi di u populu di disperse di u bancu sò assai diversi. Unu pudete aiutà. A principal hè di definisce a vostra manera di ridivanu di u salmu. Eccu ciò chì a medicina famigliale prupone:

- Pruvate a so altenu cù un sullivamentu. Pigliate un respiru seriu è ùn so micca arene durante 10-15 seconde. Pigliu asciucà quant'è pratesa. Stu metudu hè più cumuni.

- Dopu 30-40 sicondi, scherzi assai u diafragma. Hè situatu quì nantu à a cintura. Posa à questu postu per parechji minuti, pressu i vostri ghjinochjati à u vostru pettu.

- In a pusizione seduta, pigliate 6-7 sensesi veloci è prufonda è l'exhalazione. Questa hè una di e modi simplici è più efficae di ridere di u salmu.

- Cù un sullivamentu, accògliu un pezzu di ghiacciu, di zuccaru o una fetta di limonu in a bocca.

- Aiutate cù sullivazione prolongatu per calunzà a regione epigastrica - induve l'esternu finisci è l'abdomen principia. Aggiugge una mustarda o una buttiglia d'acqua calda à questu locu per pocu minuti.

- Aghjunghje a punta di a lingua, pigliate a levemente è manteneu per un pocu secondu.

- Pudete copre cù belli cù acqua. Pour it in un vetru è eddu in pianu, in piccule sips. I sperti chì l'avete u modu più efficace. È tuttu perchè dunque da a parte inferior di a farinchè, i restos di l'alimentari sò lavati è u so effettu irritanti nantu à i finizioni nervi chì passanu in questa regione hè eliminata.

Quandu si parla una alarma

Se u sullivamentu dura più di una ora, parechji volte un ghjornu o parechji ghjorni à settimana è in un attache anu sensu duluri di pettu, stigori o ingressu disordini, cunsigliu immediatamenti cun mèdicu. Sutta tali circustanze, u scherzu pò esse un sintomu di una malatia seriu! Un suffissi debilitante prolongatu pò esse causatu da e ferimenti di u sistema nervu cintrali. In particulare, l'encefalite, l'impruvé, trauma craniocerebral, intoxicazioni, certie malatii di u sistema cardiovascular, e malatie in ongichi. È dinò e malatie di l'organi di cavità abdominal: gastritis, ulcera peptica di u stomacu è duodenu, obstruczione intestinali, pancreatitis.

Sì e so suzzi attaccati - ùn sia scuntatu. In a maiò parte di casi, cù u salmu, i rimedii tradiziunali sò assai efficace. Ma se u soffiu per un bellu pezzu ùn passa e passa spessu, fate puru cuntattate u policlinu. Ma vulemu tutti i saluti boni!