Sviluppu di l'intighettu di un zitellu à una età curretta

Spessu, quandu si tratta di u primu sviluppu di u zitellu, a mozza "intellectu" hè spessu cita. Ma ci hè un intimu in un novu? O questu apparsu? In quellu casu, à quale età? Puderaghju esse cunvene è quandu deve esse aduprà?

Spessu, l'intellectu hè definitu cum'è a summa di a cunniscenza, ma ùn hè micca cusì. Dunque, l'intelligenza hè rirelata à a capacità di u zitellu à amparà e cose novi. E postu ch'ellu hè ingaghjata in a cunniscenza di u mondu da u principiu, l'azzioni di i genitori devi ancu esse appruvatu. Forsi si sorprenderebbe, ma, per esempiu, chì i maestri chiamanu "literatu innurnu" dependa da quante freghja parenti li libri à i so figlioli in a nascita. E micca solu questu ... U sviluppu di l'intighettu di un zitellu à una età curretta - u subject of publication.

Prima emozioni

U zitellu di u zitellu hè in effetti immediata di un sensu di sensazioni: u sentu a calidez di mamma, gustu u gustu di u latti, si trova a luce di u ghjornu, vede spots brillanti di ghjucarii, senti assai soni ùn amici, cia d'i fichi. A quistione di a presenza di intelligenza in i culminati, i scentifichi sò risposti à l'ambiguusamente, principale per indicazione di a natura refleccione di e reazzioni infantili. Cumu hè un omu pocu piglia l'acquapore di u mondu? U corpu principalu di cunuscenza hè u corpu di u zitellu, particularmente a bocca. A richeruna a sensazione di u zitellu, u più u so intrugliu sarà. Intantu, hà amparate u mondu cun ellu cù u so corpu pocu è dete tutta u so tempu à questu, liberu da i prucessi vitale di a survival - allughjassi è manghjendu. U so zanicu puderanu ferite, è, pocu natu, ellu sapi chì u dolore hè. Pò sentinu qualcosa cum'è un panicu quandu a mamma abbandono a stanza, è, à pena nascita, ellu cunnosci chì teme hè. Cumu hè intimuritu, ellu vole libertà, è, à pena nascita, ellu ùn cunnosca chì vulia hè. U zitellu aprende u mondu emozionalmente, cuncintràlii nantu à i so sensazioni interni. Tutti quellu chì hà bisognu hè un sensu di cunsulazione è di salvezza.

I primi scuperti

U zitellu hè criscenti, è u primu cosa chì avà osservatu hè chì circa appena du quattru mesi dopu hà sappiutu per piglià un ghjocu. Tuttu ciò chì hè catturata da a palma di l'infante hè studiata immediatamenti da a bocca. U caprettu seguita u locu u ghjocu mudificatu, è, à pocu tempu, pudete appruvà i so modi per "avè". Per esempiu, ùn era micca putente di ghjucà à l'uggettu chì interessa, faci un grande scupertu: se tira à a carta chì u ghjocu ghjaci, pò esse in e vostre mani. Tali accertzii di u ghjovanu inventore sò cunsiderati da i scientisti cum'è u prucessu di u nascita di l'intelligettu. Un altru prughjettu plus - u zitellu ùn solu ùn ricunnosce a so mamma, in u so modu cusì appicciamente apposta à a so "guzzilisa", sprenza a so gioia, sughjettinu è ruscello chì si move i pezzi.

Azioni di i genitori

• permette chì u zitellu senti, sente, viscuvi, oliu, toccu è pruvate cù a bocca è dettendu parechji ogetti. Fate d'oliu l'alimenta di coccia, una risata di primavera, un match burned, una rosula fiore, patate cociglia, una squadra passata. Naturalment, cibo di a sicura.

• Ùn avete alarmatu se un zitellu tira un ghjocu di gomma, un chupitate, un zitellu, un svantaghju in a so bocca. Hè cusì calma à l'absentie di a so mamma, facennu di sti uggetti "deputy temporal". I specialisti ancu cun elli per elli - "oggetti transitional". Succece chì un cunghjettu di un pappagallo di un carusu hè più caru di carichi ghjucadi.

• Stay close, hè bonu sè stessu pudete duverà u so zitellu in un canguro o schive. À questu staghjunamentu, u cuntattu furmatu cù i genitori ferma assai impurtante, perchè u zitellu sienti u mondu cun tuttu u vitellu! S'ellu hè caldi è confuso, è a mo mamma hè vicinu - questa hè a prevenzioni di l'ansietà.

• Ricurdà chì u zitellu littéraire "absorbe" u mondu chì circundanu. Listen cunghje à a musica chì ti piace, sia u so santu di soprano soprano d'avanti, permettenu chì u zitellu senti a calidez di a so carica di a so avutra, sentate u tessulu flussu di u vestitore di a so mamma è aghjunghje à i priggiuti di u vignetu di u pignimentu. Tuttu ciò chì diventa familiaru à u zitellu crea u so mondu, stabilu è sicuru.

U mondu di un picculu scenziu

U zitellu era di sei mesi è un salto in u so sviluppu hè notevili cù l'occhiu nuru. U scopu principalu di u zitellu - hà amparatu à pusà. Assicurate pò piglià assai, assai per acquistà. Intantu, u zitellu interessa un numicu d'ogetti chì crescenu, è solu un trappu hè di pocu interessu. Hè necessariu chì u sonnu, paria, facianu melodies. Hè impurtante chì pudete furnisce ghjoculi cù l'altri, stringe anelli nantu à st'addatelli, aghjunghje lattice, compariate e so tarri è culori. Hè occupatu da u sughjettu stessu, chì hà studiatu currettamente in tutti i manere pussibuli: u prufume, tira in direzzione diffirenti, porta à l'ochji, mette nantu à a so testa, culpisce in u muru, tira, vedi u ghjinuu da interessu è senti à senti. À u listessu tempu - fegate assai, hà un piacè extraordinariu da e so attività. Sicondu i psiculoghi, issa u zitellu hè un "scientist in u so laboratoriu", scrupulosu, cun prudenza è veramente creativa (!) Studiu un subject inocesta. Inoltre, u zitellu sperisci assai cuscenti per sona, à volta crea a so propria lingua. Sta lezioni hè cusì interessante chì spessu dice u sonu solu per a fine di u piacè, è à sente sempre u so sonu.

Azioni di i genitori

• Dà à u zitellu u materialu più interessante per studià. Compreu ghjoculi di parechji culori, formi, taglia. Hè desideratu - sonu. Pensa à cumprà e piramidi, cubi, moldi, matrioschi, pannelli di Séguin, e diverse versioni di u più grande lego. Avà u sviluppu di u pensamentu passà in termine di l'imaginazione spaziali, a custruzzione, studiu di a forma. Se u ghjocu chì u zitellu stà studià hè assai cumplicatu, puderete ghjucà inseme: amparate cumu, per esempiu, pudete turnà i roti. Ma se u zitellu s'havia adiacatu - hè un gran passu in u so sviluppu. Avà, quandu ellu interessa un ghjucatu, pò esse stata cun ellu per un tempu.

• Duranti e lezioni ùn anu micca affittu u zitellu, ùn distractanu micca, permettenu di sviluppà u so ghjocu - sò quì l'iniziali di l'abilità creativa di u zitellu. Quandu u ghjocu hè studiatu in tutta a struttura è ancu feddi, prestu attente à l'aspettu sociali di u zitellu di u sughjettu studiatu: "E quantu a pupu manciassi u casha?".

• Parlà à u zitellu più spessu, leghje a puisia. Focus not so much in i zitelli cum'è nantu à una bona littiraria-cun un certu probità di probabilità questu formate a basa di parlà, scrittura, è chì unu di i duttori più tardi chjamà "alfabetizazione innate".

Young speaker

U prossimu siguiu di u sviluppu di u zitellu hè l'apparizione di parlà. Questu hè dopu novi mesi. Prima, sta parolla hè più piacevule cum'è babble, ma hè assai più significante. Piuttostu una parolla solu à u zitellu hè difficiuli finu è - hè limitata à una parte di a parolla, chì, in regula, hè stressed. A macchina hè "mash"; spoon - "lo", abbia - "ba" o "baba", dà - "sì", ecc. In più, ogni parolla inventata da u zitellu puderà parechji significati: per esempiu, "lo" - una cullette, un puddle, lotta, saponu. Stu tipu di lingua hè bè ragnatu da a mamma chì l 'importa di u zitellu. E mentre ella travaglia com un "intreprete", ognunu entende cusì chì deve necessariu per u zitellu. Un altru scopu grandi di u primu annu di a vita di u zitellu hè cammellu - à l'età di 12 mesi u zitellu aduprà a trasfigurazione in l'ughjettu destinatu à ellu, primu cù l'aiutu di u parent, è da l'indipendente. Questu modu di u muvimentu apre a enormi opportunità, cumprendu u mondu esternu di una stanza à l'imaginazione illimitale di u zitellu.

Azioni di i genitori

• Segui u zitellu. U picciottu amarà l'acqua? Cumprate ghjucate, bagnu, cubi - tuttu in u bagnu. Hè bè à dà i vostri tintressi di u ghjuvellu per u bagnu - paese sarà una gran gioia per u zitellu.

• U zitellu piace à cullettisce è disassembleghje ghjucà - accettate tutti l'opcions possìbbili: aghjunse un pastele - fate un disinatore di a pasta, tagliate a mazzulu in parechje parte - prima di voi u designer di "apple".

• Avete avete chì u zitellu attivamente crawls, amu di moviri? Cridite diverse "parcu di ghjochi", a capacità di trasfurmà in parechje manere: trasfurmà nantu à a tapette in a stanza, nantu à u colchju infundatu, liggeratu per ghjunghje à u burbuile di u bulu è di sapunni, subite à e "muntane" di i rotuli da u couch, salta in u "jumper".

• Se u zitellu scògliu a musica, soe - fegate attente à l'"accumpagnamentu musicale" di u zitellu: cantà quellu, leghjite a poesia, suggestione chì u listinu di u sonu di parechji strumenti musicali, canti avere. Ùn si scurdate, allughjà u zitellu per dorme, cantate una canzone, dicenu un conte di fata, mette un CD cun bona musica. Forsi ora u zitellu ùn capisce bè u significatu di u racontu, ma digià a sapia, cumu "cunnosce" u sonu di a musica.

• Ùn scurdate micca: l'agisce più per ogni persona, è per un picculu particularmente, hè indiferenza. Forsi ora u so zitellu hà fattu u so propiu scupertu unicu, è a vostra giòia, u vostru orgogliu in ellu è l'alegria di cumunicà cun ellu hè a principale, imprese necessariu per u so sviluppu.