Parent meeting: how to help parents raise a child mental health

Oghje chì i genitori hanu assai disputi per i metudi di crià i zitelli. Hè assai più faciule di vedeti i sbagli di u cunjunore, è apuntate à elli, perttu di prestu attenzione à e so propiti mancati è i cura. Ogni noi hè rispunsevuli per i nostri zitelli, per a so educazione, per ciò chì hà amparatu è chì valori sò i so principali. Tuttu ciò chì fate in i vostri migghiara, avarà bisognu di a so vita più longa. Per appruntà i zitelli per a so vita in u nostru munnu difficile, avete bisognu à esse pazienti, amatori, intelligente. Cusì, oghje avemu una piccula relazione parentale - cumu fà aiutà i parenti sustenevule un zitellu sana.

A volte, hè assai difficiule per i genitori di truvà u modu di l'educazione è l'avvicinamentu di i so figlioli. Tutti pò capisce chì l'educazione inclusi l'austerità è a dultezza, punizioni è stimulanti è assai più chì capisce solu in u prucessu di vita. Immediatamente dopu à u nascita di u zitellu, i genitori aduprà cumprà micca di cumu si cumportanu cù i zitelli à tutte a so vita, discute i principii di a crianza. Solu bisognu di truvà un puntu di vista cumuni. Pigliate chì l'omu pocu rapidamenti criscinu è prestu hà avè u so propiu opinione nantu à parechje dumande. Avete bisognu di pruvà à guidà u corpu in a vita, senza chì u rombu di u caratteru, sviluppu in autoconfianza.

Hè assai impurtante in a furmazione per creà un unicu gruppu cunsee di u papa, mamma è i zitelli. A famiglia ùn hè bisognu di fiducia trà i zitelli è di i genitori Da una ghjovella età, pruvate cumunicà quantu possibili cun l'uni, discendu l'avvenimenti di ogni ghjornu, prublemi è minuti ghjucusi. A scelta diretta accheria i zitelli più vicinu, facendo voi amici. Anu deve esse sicuru chì i genitori averanu sempri è aiutanu, avè cunsigliatu è pruvate à salvà di u prublemu.

Pritidi i figlioli per i più chjucu, vultendu in casu di fallimenti. A freba presse à i vostri stessi, trattatu nantu à a testa, è parlanu di u vostru amore. Se u caprettu ùn hè micca ghjustu, ùn hè micca ghjallinatu per chianciallu, o chjappà nantu à u papa. Pruvate d'explicà ciò chì l'errore hè. Certu, a maiò spessu hà bisognu di ripetiri più d'una volta, postu chì i zitelli sò fermamente pocu pensatu è più stubbati. Ma crede à mè, più tardu o dopu avè capiscenu quale è cumu. E se ùn avete micca fà senza puniu, pudete dunque chì a forza fisica ùn hè micca u megliu. Ùn pudete micca cumprà documenti, ùn guadjenu micca ombra à u vostru cartoon favorito, o ponu un pezzu in un angulu. Ricurdativi una cosa, ùn importa ciò chì ùn sò micca in folluri cù u vostru zitellu, ùn mai dicenu chì sì cascate da amore cun ellu o ùn piace micca. Hè bisogna un veru tabù per u papa è a mamma. Un zitellu ùn deve esse scuntutu di perdiri l'amuri di i so genitori. Cridendu à piglià un locu impurtante in i metudi di l'educazione, perchè chì u zitellu sapia chì avè fattu un bonu bonu, altri almenu serà appréciése. Spessu hè questu u stimulu più forte.

Ùn cumprà l'amori di i zitelli cun rigali di costu, ùn mette micca i so capruzioni. I più di i zitelli accuglienza à questu è impedite à apprezzà. È l'ubbidenza è i boni manerli ùn anu micca aghjuntu à questu. Anu stati spoiled and incontrollable, chì ùn pò micca purtari à qualcosa bè. L'amuri è a fiducia di i zitelli sò deve guadagnatu ogni u tempu, facennu tuttu ciò chì vi rigalemu à voi. Stu sensu si sarà purtatu da i zitelli in tutta a so vita.

Hè impurtante ancu chì i genitori ùn anu micca scurdatu chì i vostri figlioli sò di un individuu cù i so opinioni propii, chì devenu esse rispittatu. Se vi claramente chì u zitellu hè sbagliatu, fate u cunvince di l'argumenti intelligibili.

Pudete più più di quellu chì deve esse fattu è ciò chì ùn hè micca. In ogni famiglia, hè decisu unicu. A più chjaru di ricurdà è chì a basa di a vostra rilazione hà da esse l'amore, u rispettu, l'intelligenza. E cumbrage, l'agressione è a cruelità deve esse eradicata. Per i nostri azzioni pusitivi è chiatici facemu un esempiu à i zitelli chì spessu pruvate di copià u nostru cumpurtamentu. E crede in i vostri figlioli, sò u megliu chì pò esse in vita. È l'amori vi diciaraghju cumu fà fà.