Tar Soap Contra Dandruff

Parechji seculi l'usu di l'usu di u tar tar soap: hè utilatu per l'aspetta medichi è cusmetichi. Dopu un rapidu sviluppu di u perfume è a industrie cusmetica, era stata scurdata, u soap jettianu rinfriscenu in u fondu, è avè modu à spumanti savori è shampoos. Ma in l'ultimi anni, u soapu tar hè diventendu novità, perchè u tar hè un compi naturali chì hà propietate antiinflamatori è antisettiche.

Tar Soap è assai utili per lavà capelli. A migliurà a circulazione sanguinale di u scalp, u capiddu si fate stravimentu, forte è densu. Inoltre, hè bonu per l'usu di soap contra a castagna.

Parechje persone dopu l'usu di u soapu di pienu di lavà capace, ùn vedianu l'effettu. A maiò parte di elli, per contru, sentenu chì i so capelli sò fatta fatta, abrupta, si vede cum'è se ùn eranu micca lavati, solu eccettu chì parevanu menu densi. Sì avete una situazione tali, ùn hè micca impughjatu per abbandunà u soapu tar, perchè in benefiziu di i capelli, avete adiritu à certi riguli sani.

Se u scopu di usà u soapu tar hè riditu di a caspa, u primu hè bisognu di stabilisce un tipu di caspa chì avete. U fattu hè chì cù a caspa ligna, ùn hè micca usatu di sapuniu. Sì tutti quelli, ancu i capelli sò sicchi, u taratu tar tar s'uniscerà micca.

U saponu di a magazzini devia esse in una casata di soapia chjaru, u bagnu ùn duvule micca d'odore (ancu qualchissimi cum'è questu smell). Hè nutate chì u gustu di u tar è micca assurbatu da i capelli.

Perchè chì dopu avè lavatu cù savu da u tar, u capeddu ùn hè micca stante senza vita è sottili, è hè solu benefici, avete adiritu à certi riguli di lavammi. Quandu sguassate u so sapellu nantu à i vostri capelli, avete bisognu d'applippà a spuma di soap, ùn devi micca bisognu di u to capelli cù sapi. Appena l'applicazione di l'scuma cuntinueghja à u capeddu per uns 5-10 minuti, mentre di massaggi a testa cù i vostri ditte. Allora l'escuma hè lavata cù l'acqua calda è fresca, postu chì da l'acqua cale, u tar sarvi in ​​una film greasy.

Per a prima volta, u sapuniu di u tarone hè megliu esse lavatu nantu à un ghjornu off, per ùn avè micca spirimintassi l'incompetenza estetica di l'usu. Dopu a lavura, hè cunsigliu di lavà i vostri capelli cù un bagnu pà i vostri capelli, postu chì a so s'assicuta assai. Oltremente, pudete utilizà un pocu acqua acidificata (brunettini per questu in l'acqua pò aghjunghje l'acitu, è blondes - citric acid). Da u tar, i capelli ponu scuru, è per quessa da a lavura hè chjaru à rinà i capelli cù una decocuura di camomile. In generale, più spessu ca una volta a settimana per lavà i capelli cù u soapu ùn hè micca indispensable.

Quandu seguitate queste simule cunsiglii, l'usu di tarpaunità tar sarè fruttificà: un mesi o duie da a casanu chì ùn sarà micca traccia, i capelli sò grossi è brillanti, è si pò lavanu micca ogni ghjornu, ma solu ogni quattru ghjorni.

A preparazione di soap in Corsica

  1. In a tenda hà bisognu di cumprà sapori grassi è tar. Hè megliu per piglià un saponu chì ùn hè micca prufumatu è un cia infiforme.
  2. Allora ripara sapone nantu à a rossu.
  3. Preparate un bagnu di l'acqua: in a panetta, sdegnu l'acqua, è in ellu à pusà un altru pani, in chì a coccia serà fatta. Vitturi per fà u stufa è pudete cumincià a soap. Hè nutate chì per a cucina hè megliu aduprà platti innevativi, postu chì u tar hè un gustu stabile.
  4. Pour soap in u panellu è aghjunghje una colazione di acqua. Sapori deve esse agbitata finu à chì si dissolvi.
  5. In a massa lotta aghjunghje dui cullenade di u tarritta d'arvine (volumetru di sapuniu di 600 grammi, poni trè pezzi).
  6. Tutti amuleghjanu bè è lasciate à quaranta furia. Allora pudete spulaghjarà e forme. Per a forma, pudete usà e boxes di iogurt.
  7. U soap in molde hè stata in l'alte apertu per una settimana, finu à chì hè stufa finu. U gustu di savonu ferma assai forte, perchè forsi hè megliu per mette nantu à u balconu o in un altru stanza duvete spent less time. Sapori deve esse cuparti da u polu.

Tar Soap, fatta in casa, pudete aduprà più freti di a compra in a tenda. U so sapmu hè assai piacevule è licurosu.