Secrets di bellezza è l'armunia di l'attrice Maria Kozhevnikova

À l'antica ginnastia, l'attrice Maria Kozhevnikova, pare avvena, i prublemi cù l'overrore ùn pò micca esse. Ma u travagliu diputatu hà causatu l'apparizione di più.

Hè una bellezza è una attore riescita, hè principalmente famiglia di l'audienza nantu à u rolu di blonde Alla da a serie di TV "Univer" (TNT), Anna Prokhorova, a donna di unu di i cadeti, da i Kremlin cadets (STS) è ani in infermiera di Sklifosovsky (Russia-1 ). I so ritratti adornanu e cose di i magazini brillanti più famose, ancu s'ellu Maria hà travagliatu pè u seculu annu com'è membru di a Duma Storia (hè nantu à a comissione per a cultura). In ogni casu, era più difficiuli di mantene l'antica forma di Kozhevnikova: Maria admetti chì u novu tipu di a so attività pruvucà a compra di pesu indispensabile è un pocu pulitrice in a cintura. Risposte allargà
A me mamma hà sunnutu di cultivà da Masha in campane di gimnastica ritmica. Ma a picciotta era un zitellu creattivu: canta in coru, danced, lea poesia. Dunque, à l'età di 15 anni dopu avè ricevutu u titulu di maestru di sport in gymnastica rythmique, a futura attrista categòricamente dichjara chì stava tiratu l'sport, perchè era stancu di senza fine è cuncorsi. Dopu un pocu dopu, ella intrì in u GITIS, è a mo mamma, sicuru, sustentau a decisione di a filla. "Invece a vita sportivi difficiuli, aghju aghju gràzia à a mo mamma per fà afflittu u travagliu, è di sicuru, aghju gràzie à l'sport," Maria rifletti ". Dui anni anni in gimnastica ritmèttica hè travagliosa, ma u risultatu hè a mo bona figura è u sangue, per "Ùn puderebbe micca, è ùn vulete" è di u pattu di ghjucà. "

Sò più bella
A diversità di assai di i so culleghi stilari, Kozhevnikova ùn lu cunsidereghja a so apparenza pendenti. "Sò bonu bellu cù bellezza", Maria dice: "Ùn aghju micca stà belli, sò nimu, mi piace à ghjucà i roles di micca e prime bellezza, ma chjosi chì sò semprici è micca troppu attrattivi". Credu chì a più impurtante in ogni donna Avemu parechje chè parechje famigliali chì ùn sò micca attaccati à i normande di "bellezza", ma questu hè u calidez, l'incantu è l'eleganza chì anu emanatu da elli, si mossi.

Per i mètti medichi issa medichi populari di crià bellezza, l'attrice hè trattatu cù escepticismu. Ella crede chì tutti i prublemi passanu da a testa. È quandu ci hè un desideriu di passà per un cirujano plàsticu, hè primu di tuttu di penserà dunque venenu da, in fattu. "Se, per esempiu, una persona ùn pò micca sentu felice, per ùn avè correcutu ancu esse protuberanti, avemu a darà l'oppurtunità di fà tali operazione. Ma quandu e fioru dopu, ci hè un desideriu di correggià a forma di u nasu, poi pompà i vostri labbre o suscendu e tagliu è cusì - questu ghjè struitu cum'è una malatìa! Ùn aghju nunda in mente, invece, sò assai teme di u dulore. Aghju vistu i carchi inchiri e blu di i mo amici dopu à e so boccidi rotte. Hè terribili! Sò sicuru chì vi pò sostene è migliurà a vostra aspettazione in altri manere. Ùn aghju mai aduprà ancu una crema. Pensu chì avete bisognu à sente à u vostru corpu in tuttu. Piglia a manu unipochi cù u latte cusmeticu. E li picciotti chì cumincianu a pustusi di Botox è crescenu i so labbra, aghju vede cun meditazione è pruvatu di cunvince micca di fà.

Ancu Maria admite chì per un rolu interessanti, pudere dinò sacrificà. In u veranu di questu annu, per esempiu, hà avutu u cuteddu, chì l'attrìzia era stata crescente quasi parechji anni, à a dumanda di u dirittore Dmitri Meskhiev per u rolu in a filma "Battalionariu di a morte" dedicatu à u 100 anniversariu di l'iniziu di l'espanzioni di a Primu Mundi Guerra. "Se avete bisognu di megliu, pene u pesu senza pensà. Pigliu travagliu assai seriu, "Maria dici.

Prughjettu insidioso in a Duma
Comu sapete, l'attività sedentariu spòglie a figura. Questu ùn passava Maria Kozhevnikova. "Sò una donna ordinare, pozzu ottenevule, per esempiu, aghju gautu 6 kg l'ultimu invernu, ma questu hè perfettu: i vacanze d'annu era assai gustoso è l'opra di Duma hè più sedentariu, ma à l'estiu pudia tullà 2,5 kg è aghju sempri a travaglià nantu à mè. "

Kozhevnikova hà u so segretu di rapidu di perdita di pesu - a so dieta corona. Trè ghjorni Maria hè solu sourcavalu, trè ghjorni - solu un pollimentu fervidu, è e trè dopu, ghjè un beatu un kefiru eccezziunale fatale. Tuttu chistu pò esse manghjatu in quantità limitati, ma solu un pruduttu tutte e trè ghjorni. Sicura chì una dieta hè difficiuli di cunghjunghjera cù u travagliu in a Duma, ma a zitella volta cun ella. "Scopre u sughjettu cottu in cuntenenu cun piacè à i cumminzioni di a Duma, è in u scupertu quì caldu. Allora a sassa di sopra ogni mumentu dà un risultatu pusitivu ".

Nisun pruibitu
Per parechji anni, Maria hè un sustegnu di una dieta sana. Ella sola manghjò alimentu sana, è a dieta meglietta chjamà a realizazione chì ùn pò micca micca manghjatu. L'attrìzia hè longu scartutu u racione di a farina, a più, ùn ùn piace u caffè, quasi ùn sia micca spiritu di l'alcool, ma li di ghjornu ci anu pochi di litre d'acqua. S'ellu si pensa chì hà guadagnatu un pocu di pisu extra, ella sustene a cena cù l'acqua cù u melu è u limonu: a st'acquazza annuncia u sensu di famu. "Hè cusì accade chì ùn aghju micca gustu di salitu, pepite è varii spezii", dice Kozhevnikova. - Ùn aghju micca a mayonnaise. Questu hà cunsigliu da a zitiddina. Mamma, à u cuntrariu, preparava tutta u pezzu è u salitu, perchè per mè, duvite a coccia di tutte a so vita per separat. " Maria ùn mai dice "micca" à qualsiasi pruduttu perchè ella hè sicura: pudete è avete bisognu di tuttu ciò chì sia. "Per mè ùn ci hè bisognu" per ùn manghjà dopu à sei persone ", dice Kozhevnikova," Puderè di furnisce di manghjà micca solu à a sera, ma ancu di notte. "Limitazione di mè stessu per perdente di pesu hè necessariu, ma hè mai necessariu di purtalla à a malannia. tutti i prohibi in a mo zitiddina, quandu a mo mamma ùn ùn m'avete aghjunatu sapori buns, dolci e pasticceria, perchè in gimnastica per megliu à 100 g hè un criminale. È chì ùn era micca permessu di manghjà da manghjatu, vintu chì vogliu manghjà oghje, in particulare Questu hè digià in u nivellu di u subconscious. Averaghju scrittu chì ùn aghju micca bisognu di u bunu, ma ùn pudemu micca firmà, perchè mi pensu chì avete a pamperè cun ogni sorte di e cosi diliziosi periò, altri serebbe manghjate più.

Prestu in forma
Diversi dieti novi di fangled Maria Kozhevnikova ùn favurisce micca. Ùn crede micca chì ùn sò micca preghjudizi à a salute. Sempri, quandu Maria pensa, manghja qualcosa, o ripassate, sente u so corpu. Ricerà, un amicu di Kozhevnikova, a cantante Zara, hà cunsigliatu di purtà in una bona forma di beure calcium minerali sulphate medicinal sulphate chloride. Maria aghjustò a Zara è u pezu immediatamente curruzzione. Ancu l'acqua hè assai salata, quasi cum'è l'acqua di mare è hè bellu difficiuli di vìviri.

Cosmetichi Naturali
Kozhevnikova - un fan di l'oliu d'oliva, chì prova di purtà da u strangeru. L'attrice hè ria chì i so valdi, com'è regula, ùn sò micca ricchiati cù vistiti novi, ma cù una battida di buttigli cù l'oliu d'aliva. Maria agghiuncinu à insalate, cura cù u so aiutu per u capeddu è u corpu. L'attrìlla, circa un ghjornu, appliica l'oliu d'oliva à i so capelli è si stende in un pappagallo luminoso durante a meza ora. Dopu questu prucessu, u capeddu si vende vivu è sedoso. In più di l'oliu d'oliva, u cura di a pelle usa l'oliu di coconut. E massaggio setmanale di a fàccia è u corpu. Pi mantèniri u tonu va à a piscina. È in veranu reste sulamente u mari. Duranti a natazioni, si mette a so fàccia in l'acqua - tutte l'imperfecchia immediatamenti andonu.