Tips per un psicologu ghjuventu: cumu per incaricà l'histeria

I nostri figlioli sò cusì cute, ingenu è tipu. Ma certi voti i nostri angeli cancianu davanti à l'ochji. Cumminciavanu a picciriddu, capriccioso è facenu histerefichi. Questu ci porta i genitori in una furore è lasciate micca incestu per stranieri. U cunsigliu di un psicologu di u zitellu, per trattà a histeria, aiutà à i genitori stanati è à purtà l'armunia in a vita di a famiglia.

Cause.
Ogni annu in u so vita face cun un tipu d'histeria. In questa situazione, particularmente di i straneri, puderebbenu fà per perdita è perde u cuntrollu di sè stessu. Ancu ancu i più belli moms sò in una vita morta davanti à l'histeria di u so zitellu. In such situazioni, u megliu modu per pensà à e cose di un colpu nervuu di u zitellu. Per esempiu, un ziteddu qualchì volta ùn hà micca bè di a vostra attenzione, è ùn si piacerebbe guadagnà stu modu.
I zitelli sò cumincià à esse capricciusu à l'età di 1 annu. Questu hè dovutu à u fattu chì à questa età u zitellu sana solu cù i so bisogni è i so dumande. Ma questu cusitu pò esse riparatu in a natura di u zitellu è esse passatu à l'adultu.
Cumu si pò cumporte è affruntà cù i histerefichi di u zitellu?

  1. Sì una istetere di rinviviscia, u più impurtanti ùn hè micca di panice. Dopu tuttu, hè un signu chì u zitellu annunzià per crede, cumu pò esse espressi pensamentu è u desideriu.
  2. A volte un figliolu tenta manipule è avete tuttu u so vulete. A manipulation disabilitatu hè facilissimu, vedi u zitellu. Pagavisce à cume ellu chianci è ciò chì aiutava à calmà. Sì capite chì u zitellu hè prova di manipulà vi, fate chjaru da ciò chì ùn avete micca dichjaratu da i so azzioni.
  3. Pudete piglià u zitellu in i vostri bracci, mantene fermu è aghju aspessu chì u zitellu si lasciassi, affrescendu a so simpatia, preferibile cun una sola frase, spessu repetindo.
  4. Pruvate ancu di parlà più freti cù u zitellu annantu à u so ànimu è i desideri, interessi è responsabbili.

U cunsigliu di un psicologicu ciuttenu à seguenti: per trattà l'histerefichi di i nostri ziteddi, prima avemu bisognu di capiscenu a so natura. A causa principale di l'annullamentu in a zitella hè fatica, povera salute, anticipazione di qualcosa, untuffili disiu, teme, vulete influenzà l'adulti.
I prerequisite di i tantri di i zitelli in a maiò parte di i casi pò esse ricunnisciuti immedtamente. Per esempiu, se un zitellu hè famu, ùn hè micca purtatu cun voi à a buttrega. Dopu tuttu, ellu, probabbilmente, vole una piccula savurissima.
I psicologichi distinguiscenu dui tipi di istericiche:
1) Hysteries di caratteru. In questu casu, u zitellu prova di mostrarà tutti i so pusizioni negattivi. U scopu di tali histeria hè di difuse u tensione emocenziale chì hà sviluppatu. A bisognu di u sonnu, l'alimentu, a relaxazione fisica o solu un state eccitosa pò ancu pruvucà questi trinitori.
2) Hysterics manipulativi. U so scopu hè di pruvà à cuntrollà l'altri populi. Hysteria di tale comune à u caprettu quandu ellu riceve u rifiutu: ellu voli à ghjucà cù un ghjucatu cù quale un altru figliu hè ghjuntu ghjucatu; ellu voli ballà nantu à a tapitula in a sala di vita è à u stessu tempu possu sucre di lignu; ellu voli di pintà e pareti cù pieni di feltti. In questu casu, u spaziu di respirazione pò esse utile. L'esencia di questu hè di sguassà u zitellu in un locu tranquillu silenziu, induve ellu pudete distanza da e persone.
Fighjemu qualchì esempi da a vita.
Imaghjate una situazione specifiche. Per esempiu, u so figliolu, per esse in trasportu publicu, u vostru zitellu vulsivianu di manghjonu. Ùn avete micca permessu di fà questu quì è u vostru babbu hè histericu.
I sicilioti pariri in situ:

Un altru esempiu - un zitellu insistia à avè sucre di aranciu in u salottu. Perchè ùn avete micca vugliu da vene una nova carpetta brutta, pruponenu una scelta:

I psicologichi distinguiscenu una regula per u prugrammu di l'affari nervi.

  1. Prima, ùn pigliarà l'histerefia di u zitellu. Avete bisognu di fà sapè chì ùn avete micca piace u so cumpurtamentu, è ùn avete micca apruvatu di e so azzioni.
  2. Siconda, ùn eseguite micca a pussibilità di insulà u zitellu. Ci si deve esse pigliatu à qualchì locu tranquillo induve ellu pò calma.
  3. Terzu, pruvate d'insignà à u zitellu per sprimassi i so sentimenti, cumpresa in modu negativu, più accettabbli.
  4. Quarta, esse in a vostra accertazione.

Ùn scurdate micca chì u zitellu hè a stessa persona cum'è noi, cù i nostri prudutti è i principii. È ellu hè ancu u dirittu di persu è ingeratu è annunzatu in certi situazioni. Ma si sò stati presciuti da emozioni negativi, pruvate affaccà è pacienza à u zitellu.