Nail files with limon

Limonu, u zucchine di limone, l'oliu essenziale di limonu sò riunzati à rinfurzà unghji per un tempu assai, postu chì a persone indiscenu chì u limone è e sustegenu quì sopra à l'attu nantu à e unghjette fugliale. L'oli essinziali di u limonu perfetta si avvicinavanu per esclarimentu di unghji. L'effettu di clarificà pò esse ottinati cù schjetta speciale. Inoltre, i schedarii unghjette cù un limone sviluppanu significativamente a coghja in u spicu.

U megliu effettu di u limonu, l'oli essinziali di questu fruttu è di u zuccu, sicondu l'esperimenti, solu ponu assicurà cumminendu cù altri prudutti naturali chì anzianu aiutà à rinfurzà e unghie. Questi prudutti sò, per esempiu, u melu, iodu, oliu d'oliva. È avà citarà parechji ricetti per unghie cù u limone, facenu i so unghje belle, salutare è brillanti.

Nail files based on limone: ricetti

Ricetta 1. Hè necessariu piglià 2 cullen di tefila di sal di sala o sal marina, un terzu di un vetru di zucca di limonu, tanta acqua è 4 zuttati di iodu. L'acqua hè stata calibata è dissolta in sal. Dopu agghiunce agrumi di limonu è iodine. Imbulighà a preparazione appena. Pusete i vostri ditte in u bagnu cusì chì e so unghie sò immersi in a suluzione. Per mantene 5-10 minuti. Pigliate e toghjusteraghju e toghje assai crema nourishing, paghendu special attention to the nails.

Ricetta 2. Hè necessariu piglià è mischje una cucharadita di zucchero di limonu è 100 g d'oliu d'oliu. A misura hà da esse chjucu à 38-40 gradi, è pozzu trascurgate i dete in quì per una meza ora. I debiti deve esse suluzione cumpletu in u bagnu di limuniu. Dopu a vintesa di a meza ora, piantamente cù e tissuti.

Ricetta 3. Un bagnu di limonu è una piccula cantina d'acitu hè perfetta per blancià a carta di u unghje.

Ricetta 4. Per preparà un'altra bande cù limone, mischjà cun piacè 1 colti spiunata di zucchero di limonu, 2 frette di iode ordine, 1 colti di meli, 100 g di glicerina. U mischju prestatu deve esse chjucatu à 40 gradi, è dopu assicurà i dete in quì per un quartu di una ora. Dopu à 15 minuti, i mani anu da esse sbulitatu da a bagnera è lavande cù acqua calda.

Ricetta 5. Stu bagnu serà utile per ablandinu a pelle à u fille. Quandu facianu una manicure, aghjunghje un zitellu di limonu à l'acqua calenta di u bagnu. A pelle nantu à e unghje dopu chì u bagnu hè amulinu è poveru eliminatu.

Oglioli oil

Ogni 2 settimane si trova assai utile per trattà un bagnu d'oliu per i chjavi.

Ricetta 1. Hè necessariu piglià è cungliendu in un putrezzu da a crema, un diametru di no menu di 6 cm, 2 zipuri di l'oliu essenziale di limonu, a quantità di incensu, l'arbre di tè, rosi, 10 ml d'oliu di robe, 10 ml d'oliu di jojoba. Sottite i dettimi dirittu à u bagnu dispostu à 5 minuti, da fà u listessu cù e mani di a mana. L'oliu chì resta in i dete sò stati fricchi in i rotuli di u unghje.

Ricetta 2. Per ungles frà u brittle sò bagnani perfetti di l'oliu d'amanduli calziusi, chì deve aghjunta un pocu zanca di limonu è di vitamina A. Hè riccumandate d'adopra tali bagnati 1-2 vittori à settimana.

Malgradu u fattu chì u limone limite hè di grande benefiziu, hè bisognu di appricà i prescrici di bagnu di limonu cù cura, perchè u so usu frekwenti hè ridottu di secremente i chjudi di u unghji è a furmazione di cracchi nantu à e unghji. In pocu tempu, utilizate e propietari benitenti di u limonu per blanchar è di rinfurzà e unghie cù prechjura.