Mètichi di travaglià cù i teme di u zitellu

Qualchidunu hà una tendenza à teme, per avè a paura di qualcosa. Spécialement per un zitellu, perchè hè circundatu di un mondu esploratu è enormu. Per ùn avè risu in u so vita adulta, a cumpagnia di i genitori, educatore è psicologu hè di aiutà à u zitellu à affruntà u prublema di teme in u tempu (una di l'emozioni più pratiche). A lotta contru u scantu pò durà un tempu assai longu. Per trattà questu, ci sò parechji metudi di travagliu cù i temere di i zitelli.

I travagli di travaglià cù i porsi di i zitelli

Prima di tuttu, hè bisognu di aiutà à u zitellu superà e so pede, insegenu à i metudi d'autoregulazioni è di rilassazione, sguassate tremenda imagines è cunvertiti à a categurìa di dispiaceti è indefensi, insegenu à u zitellu in seguitu u so propiu sensu, emozioni è emozioni di l'altri, facenu i zitelli cunfidendu e so forze.

Mètichi di travaglià cù i teme di u zitellu

  1. Pudete utilizà a terapia di capricci. Per u travagliu avemu pigliatu ogni filu conte (artìsticu, didatticu, terapeuticu, meditativu o currettivu) è un spaziu psicologicu spiciale. L'eroi principe di u racontu pò esse scantu (per esempiu, u Principale Fattu o duvulu dormitu, etc.), è pudete fà scantu un eroi secondatu o un caratteru toccu, ecc. Cusì, l'idee terapulicu impurtanti sò codificati in u conte di fata. Quandu travaglia cù parechji tipi di contatti di cunti, ùn deve micca restriite e vostre revelazioni creativi. A storia ci vole à stà creata in modu chì u sviluppu di l'eventi in quì pudete discutite cù u zitellu. Dopu quì, pudete invitarlu u zitellu per chjappà i caratteri di u conte di fata. Scrivite un conte di fata nantu à u paper, vi aiutavamu in casu di manifestazioni ripetuti di teme in u zitellu.
  2. Kukloterapiya - altru mètudu per cumbattà i porsi di i zitelli. In a psicoluggìa di a creatività, travagliendu una un pupu, pudete separà u zitellu è u timore: per esempiu, un figliolu ùn teme, ma un ozziu favuritu o un cane. In questu casu, u caprettu tornanu esse u bravu, valore defensor di u so ghjucatu.
  3. Disegnu pò aiutà à sopr'à i porsi. Ùn importa, anche si u to figliolu ùn hà micca talentu artisticu. Vulete dumannarlu solu per scrive ciò chì li perturbanu. Di sicuru, duvete avè bisognu di questu quì à una forma moltu cunstavule è bruttissima, dumandate micca, ùn avè micca urdinatu. Pensu chì quasi ogni mamma hà da pudè trattà questu compiu.
  4. Inoltre à u disegnu, pudete offre un mudellu modellu di plastica. L'azzioni di i genitori in questu casu sò idèntici à quelli in disegnu.
  5. In un modu efficafanu, cumu per supremu i porsi di u zitellu, pò esse una conversazione urdinata cù u zitellu annantu à un tema chì preoccupatu. Ma ùn principià parlà cù i zitelli. Hè solu ùn esse efficace è ùn avete micca l'infurmazioni urdinati. Per quessa a conversazione per esse produttu, hè necessariu per u zitellu à confià fiducia in l'adultu. Solu in questa situazione pò chjamarà u vostru babbu à una conversazione franca è scunfighja i porsi di u zitellu. Sta dialogulau deve avè avvicinatu assai seriu. Hè ricivete chì avete anticipatu un pensu di dumande nantu à i temi di u zitellu. A cunversazione duverà esse amichevole, per quessa ùn hè micca permissibile di leghje e quistione nantu à un pezzu di carta, altri ùn serà micca una conversazione. Pundu à u fattu chì e vostre quistoni sò dumandati solu, accessibile è cumprendi par u nivellu di sviluppu di u vostru zitellu. Eppuru, unu ùn ponu enfasi nant'à un raghjone, perchè pò cuntribuisce à l'emergenza di un novu teme.

Quandu travagliatu cù teme piccante, i zitelli d'età di u zitellu deve esse cunsideratu, perchè u sindromu di i pezzi climatichi in i zitelli in ete categurie di età diffirenti hè tutte diversu.

Però i picciotti anu teme chì solu un psicologu pò capisce. In quessi casi, hè preferitu à cunsultà un specialista.

Sfortunatamente, i porsi di i zitelli arise in a maiò parte di casi, nò à a culpa di qualchissia, ma i genitori stessi (crescita spirituale, problemi familiarii o viceversa, cura excessiva, excessive attention). Dunque, hè u drittu di ogni patronu per avverà è prutezà i zitelli da teme quandu u più prestu. È per questu hè bisognu di sapè chì u zitellu hè più teme è perchè. Dopu tuttu, u cuntattu emotiviu pusitivu hè a basa di a salute mentale è nerviosa di u vostru zitellu.