Esempii di ghjoculi à l'esterno

Spessu chì una festa di i zitelli sò ghjorni per adulti. I nostri pensioni bè per creà un locu fabuloso per i zitelli scambieti in discussioni di seri, o "lavatu l'osse". È i zitelli sò stassi à voi. Avemu bisognu di chì questu ghjornu feste è festiu è speciale per i zitelli. In questu avemu aiutà i ghjoculi mobile. È per salvà u tempu, avemu un interessante esempi di i ghjoculi à l'esterno.

A menudo, i zitelli partenu di ghjorni dispunibuli, dispusitivu è inseguru. Hè impussìbbili in tali jocu per furnisce a crescita emozionale di u zitellu. Oghje chì i zitelli sò capricciusi è chianci. I sindienti si sentenu differente si i ghjoculi, cuncorsi è altre ghjocu sò urganizati in una festa di i zitelli. I partiti in ghjineburgu fendu micca u zitellu ùn sò micca solu emozioni pusitivi è vividi, ma dinò di cuntribuisce à u sviluppu di a coordination, destreza, valore. Mìagliu bè, quandu tutti i zitelli puderanu participà à u ghjocu à u stessu tempu. Prima di inizià u ghjocu, bisognu di spiegà e règule di u ghjocu, è hè megliu esse dimustratu.

Esempi di ghjoculi per i zitelli sò aperti cù "Volevioli cù palloli". À una altitudine di circa 1, 5 metri in a stanza, stendi a corda. Conduce i 2 pallonie in ghjino, prima, in ogni pour un pocu acqua, perchè sò più grossi. Questu serà u bulu chì hè necessariu per u ghjocu. A voce di u ballu sarà più impredecive per u centru di gravità. Allora puderebbe creà 2 squadre, 3-4 persone cunmi, in ogni u lice di a corda. U significatu di questu ghjocu hè chì, battimà bala cù i so mani, movi à u partitu di l'imperu. Se a bola cariu à u soffiu, u puntu di pena rimettimu u squadra in a quale si cariu.

Ci hè una quantità di ghjucadore di ghjuchina in quale ci sò roche è rolli minori. Perchè chì nimu era aghju offisu, cù l'aiutu di cuntadini o sughjate, hè necessariu di determinà l'attore principale. In un ghjocu cum'è "Cunè per via di voce", hè bonu per l'utilizatori. U ghjocu hè assai semprici. U zitellu sò in un cerculu, è quellu chì hà sceltu, cù l'aiutu di una rota di cunti, diventa in un cerculu. Cù l'ochji chjusi, u protagonista hè in u centru di u circhiu, tutti l'altri purtemu un ballu à a musica. A musica stà deppu, è unu di i atturi ci deve a guidà. Hè, à u turnu, duverà capiscia chì u chjamò.

Pruvate à ghjucà u ghjocu "Quale si ricergla più veloce". Spread the toys in u pavimentu, preferibbilmente di medium size. Dui guidati cù l'occhi chjucu recòglianu à un signalu - per un certu tempu. Quellu chì coglieghja più, hà guadatu.

Un esempiu interessanti di i partiti in mobili hè a diversione "Fish, the Beast, the Bird". Tutte e cose sò in un círculo, è guidanu in mezu à u circhiu. Cammina in un círculo cù e parolle: "pesci, cesea, u pagliu". Parta vicinu à qualchi canzone, nantu à una di sti paroli. Questu jugadoru deve nome l'animali appiccicatu, o l'uccelli, o pisci. S'ellu si hè sbagliatu, elabure un subject phantom. Quandu u ghjocu hè ghjuntu, i participanti scambià i so pèrdite, cumprendi u scopu di u vincitore. Hè bisogna cun l'alzà davanti à u phytomie propositu.

U jocu "Kolobok" hè ancu divertitu. I carricati si sò in un circhiu, à una certa distanza da l'altru. Dui attori principali - stu "grandfather" è "donna" si pusendu à u centru di u circhiu. U figliolu chì sò in un circhiu di passà u ballu à l'altri. U "Avio" è "Baba" anch'elli l'intercepinu. Quandu una di elle successi, un altru attuali s'assetta in u so locu, per mezu di a culpa di u quale u ballu era intercepte. Serà divertitu si i cunduttori sò disfrazati per quessa.

U ghjocu di i zitelli di i zitelli "Andate per tutte e daveru". À una curta distanza da l'altru, cuntene i jugui in una fila. Ci vole à esse atticuti cù i so spasi, senza scuppià un solu. Quellu chì sferisce u ghjucate u ghjucatu. Prima di prucederà à u ghjocu, u cuncurrenti muste sceglie l'ogetti.

Portanu a varietà di i vostri ghjorni di vacanze cù u disegnu. Per i ghjoculi, deve appruntate di foglie di carta è marcatori in anticipu. Per esempiu, avete bisognu di dui mani, à tempu, per scrive un simbulu simetricu: una farfalla, un mortuellu, una bola. Pruvate di sculaccià cù u vinu à u soli, una casa, un fur-tree. Interessante jocu "Dorisuy ...". I figlioli accunsenu in anticipu ciò chì si disciene, è, à u so turnu, vilenu, finiscinu i detti dettalji. Hè assai graziosu per vede ciò chì passa in fine.

Parirate chì un ghjovanu cum'è "Karavai" hè digià anticu. Invita à i zitelli per ghjucà è vedi quantu fun li ghjocanu. In questu ghjocu ci hè una canzone è un ballu.

Grazie à l'esempi di i ghjucatori di ghjochi di i zitelli, qualsiasi vacanze turnaranu per esse felice è alegre. Tutti i ghjorni sò simuli è ùn ne micca bisognu di furmazioni speciali. Suggenu l'utilliziu, l'agilità, sviluppanu a coordenada di u muvimentu. Hè bè per preparà un rigalu picciottu prima chì i ghjoculi sò più diventate. I ghjochi cumuni facenu i zitelli più amichi, creanu un ambienti piacevule. Purtate un mumentu di l'aligria micca solu per i zitelli, ma ancu per l'adulti.