L'acqua minerale hè dannusa à e donne pregnant?

Durante a gravidanza, e donne spessu pensanu à u so stiliu di vita, di ciò chì manghjanu, di ciò chì vìdevanu. Hè u biò di una donna incinta chì sarà u tema di stu articulu. Una donna duranti u gravidenza averebbe piglià una grande quantità d'acqua, chì u futuru cumpagnu cunsiste in u 90% d'acqua.

Per una donna à questu tempu, l'acqua hè necessariu, perchè ella cambia in tuttu u pianu di scambiu tutale. L'organi vitali (rino, cori) cumincianu à travaglià parechji volte più, questu hè duvuta à u fattu chì u corpu di crescenu necessite a cundizzioni cusì.

Quandu una donna hè in una pusizioni, l'acqua per l'acqua hè assai impurtante, prumove i prucessi di scambiu. Sì u gravidenza hè senza tossicisia è ogni viulazione, l'acqua hè cunsumata quasi 8 vetru à ghjornu. È in tempore calore è incù una pratesa di salute, ci vole à cresce u bè. Ùn hè bisognu di eddu assai liquidu nantu à a fini di l'embarazo. À questu tempu, avete bisognu di observà a misura. Pigliate tanta fluidu chì abbanduneghja u vostru corpu.

L'acqua minerale hè dannusa à e donne pregnant?

Ma ancu chì u spìritu di l'acqua deve una donna di gravidenza, per ùn avè micca per dà perisce ancu u so zitellu? I scientisti dinu una risposta senza ambiguu chì l'acqua deve esse d'alta qualità. À questu moltu di acqua si tratta di minerali senza gasi senza gasi. L'acqua serà megliu per una donna incinta, postu chì ùn cuntene parechje impuru. Saria ideale per utilizà l'acqua sguita da a strata di a Terra.

Hè cresce chì per dà nascita un zitellu sanu, bisognu di cumincià à a qualità d'acqua di qualità à un annu prima di a gravidenza. Ma ancu s'ellu ùn hà micca fattu questu, ùn mancu missu a chance ora.

E nostre femini sò interessate in a quistione di cumu l'acqua minerale durante u gravidenza attaccani u zitellu è pò esse presitu in generale?

Ci hè parechje persone nantu à quale pudete ghjudicà nantu à l'acqua minerale è a gravidanza. Ma à u mumentu, i scientifichi anu dumandatu chì l'adopzione di questu l'acqua affezione sana à a salute di u fiocciu nascuto. I nostri cumpagnie utilizanu l'acqua naturali da i pezzi artighjani pocu, perchè e nostre tariffu per e malatie di i zitelli sò assai più altu ch'è quelli di e femine stranieri. Dopu tuttu, i zitelli di Francia, l'Italia, l'Alimagna cunsuma assai più acqua utili.

Acqua minerale carbonate

E à quantu à l'acqua minerale spumante prodotta industriale, chì i scientisti è i duttori dici chì hè megliu per i femine in una pusizioni di micca di piglià un tali liquid. Da ellu stessu, l'acqua minerali interferiscenu cù u stomacu in i prucessi perseveranti. СО2 chì entra in u corpu accumenza di riuturi di stomacu è pruvucalli l'arraggiatura, chì molti u zitellu. Inoltre, pò causà disturbazione in u travagliu di u stomacu, una donna pò avè a pruspettate, cum'è un fugliu falatu.

Ci sò molti eddi carbonati chì contientanu aspartame. Hè una sustanza chì hè più dolci di u zuccaru assai volta. Custa spicificazione di u furu è pò causà a diabetes, micca solu in un adultu, ma ancu in un criaturu nascuto. Inoltre, l'aspartamu pruvucarà un appetite, è pè e donne incinta, hè assai dolce, perchè in u gravidenza, una donna sempre vole di manghjà. Cusì, i prudutti di pudè spona a vostra figura.

A Soda cuntene l'acidu fosforicu. Puderia causar urolithiasis o creà e peccati in a voisina. Una donna in una pusizioni, è cusì a riezzione di u travagliu assai più, è se ci hè una dispusizione per tali malatii, pò influenzà a salute di una donna.

Ùn aduprate micca acqua minerale cù tingli durante a gravidanza, questu puderà pruducerà un allergii diversu d'alergia, per a mamma è per un figliolu futuru.

Prima di vìviri una soda, pensate à l'osse è di i denti di u to babbu. Mineralka afecta negativamenti u esmalte di e dentalli di una donna è porta à a so distruzzioni. E cum'è sapete, i denti di una donna - a prumuzione di denti sani di u so picciottu.

Da ciò chì hà dettu quì sopra, hè bisognu di scurdà cunvince ch'è quelli chì anu pregnant è minerali spumanti ùn sò micca cumpatibili. I donne hè obligatu à piglià l'acqua minerale di carbone (più chjucu trà i pezzi sottiliali) per a sicurezza di a salute di u so avvena è di u so propiu.