Toning mascaras per a pelle seca

Se a to pelle ùn pò furnisce u sicuru sèculu è per via di questu avete sentu strittu, seccu, è in certe di e so zoni cuntene pè scanzà, in questu casu avete bisognu di usà maschili di tonificazione per a pelle seca, i ricetti di quale prupone in u nostru articulu.

Ma, prima di prucede à i metudi di preparazione di mascara tonificanti per a pelle seca, vi piglià un appena appressu à e peculiarità di un difettu cusmeticu cum'è a pelle seca di a fàccia è e règule di curà. A caratteristica principale per a pelle seca hè a so brillanta aspecte, peri maiò notevili, scacciatura è aumentata sensibilita à fatturi di influenza stranieri. Stu tipu di pelle hè assai dulurusu, quandu u soapu hè utilatu durante u lavaghju. Per quessa, l'usu di u soapu hè pruibitu strettu. Una altra caracteristica di a pelle seca di a fàccia hè a forte influenza di u friddu o u calore nantu à questu. Cusì, in l'estiu o l'invernu, a so pelle precisa un cura particulari.

A causa di a pelle seca pò esse diversi fatturi. Questa hè una eredità, utilizazione eccessiva di l'agentsi di securi durante u lavaghju, a reazione hè tutta a listessa per u soapu o sacrifice d'alcohol per a faccia. Inoltre, pudete puru includanu cosmetti decorattivi incorrecciamenti scelti o crema di a cura di a pelle.

Cumu avemu digià ditusinu, stu tipu di pelle requereix un cura attente è curabile. Ogni vittoria, prima di vultà à u lettu, a persona hè ricumandata per a limpinga cun u latte naturali, o appiicà una crema intensiva. U effettu bonu face un lavatu di cara speziale, chì hè faciule è faciule per preparà. Per fà questu, avemu bisognu di 150 grammi di grasse di porcinu è circa 10 zipuri di l'alcoholiculi salicilique. U grassu di cani si troppu cun u bagnu di steam, è dopu, quand'era friquenti, aghjunghjenu l'alcoolidiu è mettite. Aduprà stu rinfrescante per 5 minuti, appricatu sopra a superficie di a face. Dopu à quessa, hè scumpiggiatu cù un sbattulu di cotto è lavu in facci cù l'acqua calda.

A strada, se ricorda, sapori ferma assai a pelle è per causa di questu, a so cundizzioni pò deteriorà sensibule. Ricumandemu di lavà a faccia da a carne di u pani grisgiu ordinale. U paniu deve esse situatu in l'acqua è, quandu si hè di secutu, poni nantu à a faccia, andendu per 3 minuti. Dopu ci hè necessariu di lavare l'acqua calda. Puderete ancu lavare l'acqua fredda cù u latte frescu (1: 1). Questu avete aiutu à rete l'umidità.

Ùn hè micca un risultatu brutale chì vi daraghju solu suluzione fugliale preparatu da persona. Pigliate 20 grammi di ogni cologne, 70 grammi d'acqua cù dui grammi di borax dissoltenu è 5 grammi di glicerina è melore naturali. Tuttu chistu si compru cumplessi. Sta suluzione pò esse usata prima di applicà una maschera tònica.

Inoltre, un bonu oliu purifica a pelle. Pigliemu un cotto di cotto è aghjunghje in acqua di ciuri, strince ancu bè è torna umite, solu in oliu. Allora pudete micca asciugà a to fàccia cun ellu. A strada, serà bonu, se, doppu quasi fugliate, abbandunate una strata d'oliu nantu à a pelle per 1 minuti, è sguassate cù un inzuccu di cuttuni dipped in tè di tè nìuru. Questa prucedura hè ricumandata per fà ogni ghjornu di prima di andà in casa.

Ricurdativi chì, prima di sorte à a strada, avete sempre applicà una crema hidratante especial nantu à a vostra riti è rimessa di u tonu o in pezza.

A maiò parte di tutte, a prigiuneru, a pelle sicundina porta in u staghjoni invernu. Per via di u friddu nantu à a faccia ci sò ecdysises frequenti è inflammazioni in a forma di rossi spots. Per quessa, in u invierno, a persona hè ricumandata per a limpiari cù a scorcia di pezzi di lignu è assicuratevi di utilizà cremas nutritivi intensivi, chì avaristi includiri vitamina A. Ancu, in l'invernu, hè cunsigliu, per spessu, possibbili, di utilizà mascaras faciales (karatin).

Eccu, avà avemu l'amparatu à cuncipitalità maschere per tipu di pelle seca. Tutte e cose masci tonificazione ponu esse preparati facilmente in casa.

Mask of apple with egg yolk .

Pigliemu un pomo frescu in a quantità di una è a stile di u guccini. A catena hè stata battezza finu à i formi spuma, è a manzila devendelata in u fornu è sbucciata è schiacciata. Allora tuttu hè chjucu è mischju.

Mask di baux .

Per sta mascara, boni adattati cum'è uva, prugne, albercocu, raspberry o fragola. Depende di ciò chì hè quì sottu u listatu hè à u cunsiderà. Allora, pigliate e legumi è friscinu o trè in un rossu, lampendu in puré (se ci hè buccia). Dopu quì, aghjunghje una cullizzioni di fèce è crema agria à u puree di bacca. Tuttu chistu si compru cumplessi, finu à ottene una massa uniforme.

Mascara di u biancu u limonu .

Pigliate u biancu u biancu è l'anu pigliatu à appena finu à ottene una scuma. Allora aghjunghje una culloca di u zucchero di limonu è u sal di ghiacciata nantu à a punta di u cuteddu. Tuttu chistu è diffusu, finu à ottene una massa monotonia.

Mascara da legami .

Pigliemu circa 25 grammi di levitu (hè chjaru chì sò assai frischi) è aghjunghje una cullizzioni di latti. Tuttu chistu cunzezza bè cun lettu à ottene una massa monotonia, semu reminiscente di a crema agria.

Mascara di gjerga.

Pigliate a gatz suliacu in quantità di unu è babbuccia. Allora aghjunghje 1 spoonu di avena è una cullizzioni di meli naturali à questu. Tuttu chistu è un beni è longu stirre finu à chì a massa si faci viscosu è monotunariu.

Mascara di zucchero .

Pigliate 2 cullizzioni inpiranti di u pumadoru è intravimu cù 2 cuppa d'oatmeal è 1 cullenella di crema.

I seguenti dui cammelli sò cunsigliati per u usu in l'invernu.

Karatin mask at number 1 .

Pigliate una cullizzioni di ingredienti cum'è pumabone, zucchero è zucchero. Tuttu questu hè cunsigliatu per cunfurmate à a fine à ottene una massa uniforme.

Karatin mask for number 2.

Pìglia una cullizzioni di casgiu frescu è crema è cunglite assai. Allora aghjunghje una cullea di zuccheru cù u zitellu di a zucca è imbulighjate torna finu à ottene

Allora vi anche examinerà e mascarelli principale per a peddi, propensu à a sequenza. Tutte e maschi sò ricumpandati per aduprà 2 - 3 volte à settimana è seguite 10-15 minuti.