Aghjurnà a frescura di a pelle è u face

Vulendu esse attiva à tutte e nostre vive - è desideru a cosa à a nostra pelle. "Nun mai sapi fatigue!" - l'appuntamentu. Ci hè chì hè abbastanti capace di travaglià dura si ella hè per aiutà. À l'età, l'equilibriu trà i canti di i ghjovani è i maturi hè disturbatu in u pelle. A tarifa di a divizzioni cellulite disminuye, è quessa accummenta l'altri prucessi di età in tissuti. L'idea: per prurrucirle a vita attiva di e cilesti è ubbligatu a crescita di a pelle di riunioni. I celi vecchi sò rimpiazzati da i giovani cigliuli: questa hè una cundizione necessaria per a rinuvamentu di tissutu. I celti sò spartuti in a pianta basale di a pelle, chì si trovani in a prufundità, dopu à quelli si movenu à a superficia di l'epidermisa, quandu finiscinu a so vita di vita. Ma cum'è età, i celluli accumincianu a sparta menu è menu attivamente.

I cattivi ghjovani aggettivu crescente, è a crescita cellulare ùn pò micca esse realizatu e so funzioni à u livellu desiderate - rallente e reducione bioquimica è u metabolismu. Questu, cambiatu u mutuambiente di tissenza è a funzioni di i celi vicini. I cunsiquenzi sò evidenti: a pelle hè diventata, abbagliata, inelastica, perdi u colaggiu è a capacità di mantene l'acqua, questu, hè crescita. A renovazione di a pelle è frescura di a faccia hè u nostru tema.

Cyclins: reboot

Cumu fà una ghjallina di età mediana per aduprà, è micca ghjocu ghjovru, per continuà à aghjurnà cù e so aspettavule degni di e nostre expectation? Avemu avemu sapemu chì in i miccanisimi di u ciclu di i cellula un rollu chjave ghjucatu da prutezione speziale - ciclini. Sì a cuncintrazioni di ciclini hè insufficenti, a cellula ùn sia micca diventata. Hè per causa di a mancanza di ciclini chì i celi di anziane sò in reste. L'impiegati di u dipartimentu di ricerca è l'orchidariu Guerlain, com'è u risultatu di parechji anni di ricerca, anu stabilatu chì l'estrattura di foglie, tallo è fiori di certi spezii di l'orchidea stimulatesu a pruduzzioni di ciclina E, a questa chì hè necessariu di l'ADN duppule in a cellula è per a so divizzioni futura. In a pupulazione di crescenu di e cattuli trattati cù u Vanda coerulea, u ciclicu di u cicine E hè listessa chì in i cattivi attivi novi. L'extracte molecular "Orchid Riva" assicuratu in i laboratori Guerlain in l'estiu 2010 hè statu inclusu in l'emulsioni anti-aging Orchidee Imperiale Fluide.

Sottu prutezzione di e orchidi

In più, in l'orchidea Vanda coerulea, i scentifichi anu scupertu trè tippi di phytoalexins - unicu "antibiotici", attivici attenti di u sistema immune di e piante. Duranti i testi di laburatorii, a so capacità di prutege l'estruta di e membranze cellulana da i radicali libretti, soppressinu a produzione di a melanina è a lentizza a suntesi di l'enzimi chì purtanu à a distruzzioni di colaggiu è l'elastin era cunfirmatu.

Effettu

Sicondu i risultati di e prucessi clinichi, l'usu di l'emulsione in un mesi fessi significativamente aumenta a densità è elasticità di a pelle. Inoltre, u 94% di i participanti in i prucessi d'autorevalorazione anu marcatu una mellura significativa in l'uniformità è u luminosu di u culore di a pelle è a chiarità di i contorni di a faccia. Hè cunnisciutu chì a influenza aggressiva di varii fatturi ambientiali - a radiazione, a atmosfera coenzuata, l'ultravviolazione d'onda corta, l'acqua dura - cuntribuiscenu à a distruzioni di u scheletru protettive di a pelle. Questu istantaneamenti riflette nantu à a so aspettazione è à pocu tempu guida à u so averevule premature. I prodotti di stetichi chì contientanu extracti di vegetali stimulating the production of cyclin E cuntribuiscenu à a ristaurazione di l'epidermide è di a matrice collagen-elastin, chì ultimamente porta à a regenerazione di strutturati strutturati a pelle.