Toning masks for sagging skin

Coperta per ogni tipu di pelle compresi l'usu di maskerà speciale, chì sò assai faciuli è simuli di cocculari in casa. In particulare in l'usu di such masks cosmichi è cura adequati per elli stessi a flabby skin facial. Per aiutà u modu efficace è efficace à a cura di stu tipu di pelle, decisu di discurallu e manere di fà apprezzate u tonificazione di mascaras faciales in casa senza u cuncepimentu è u sforzu. Allora, u nostru tema oghje hè: "Tonificazione di maskerie per la sagging skin".

Prima di tutte e vogliu dicia un pocu parolle nantu à i peculiarità di stu difettu cosomicu, cum'è a pelle flabby. Stu tipu di pelle, com'è regula, anu una mancanza notu di elasticità, una secca di secreziunale di u sebumu da i catene di sebastian è un culore biancu. Tali pelle requereix l'autore. U listessu risultati efficau cum'è a màccia tonica per a pelle flabby, dà l'utilizazione di una suluzione spiciale speziale, chì ferma benessiri u tonu di pelle. Per u prucessu di u salinu, avemu bisognu di una cullizzioni di sal di vuluntà è 200 millilitru di acqua fogera à a temperatura di l'ambienti. Pigliemu u salinu è aghjunghje à l'acqua, postu chì aghjunghjemu currettamente, perchè u salinu hè dissolutu cumplessu. Dopu ci hè bisognu à umite di u napulinu in questa suluzione è fretu a to face cun movimenti patting illuminati.

Inoltre per a sagging skin, hè assai piacevule à lavà di prima per dorme cù acqua fredda. A matina, a so pelle hè cunsigliata per lavagna cun un lotione spugna, chì pò essa ancu preparatu in casa. Pigliate 80 grammi di acqua fogghi è aghjunghje 1 spoonada di calendula è 20 grammi di alcuna cumpagnie è a nostra lotioni hè pronta à usu.

I cosmici di cunzzione di limonu è cuccume per esse a più màsche efficace per u pelle facial flabby. Questi masci tonificazioni ani una caratteristica, per esempiu, un pepino recomandante per fà in l'estiu, è limone solu in l'inguernu.

Allora, l' indutata di limoia per a pelle facial flabby.

Pigliate un limonu è pulizziunmenteu da a cinghjalata, dopu chì quellu chì hè ghjustu pussibule, si cut in circles, sguassate l'ossi di limonu. Allora quelli cuncipuri di u limone sò deve amassi à ottene un puree sò furmatu. Prima di utilizà una maschera, una crema nutritiva speciale cù una texture assai oliosa hè appiicata à a faccia, è aduprà una capanna di lana di cuttuni per esse applicata à a pelle di a faccia. Hè nantu à a lana di cuttuni è hè cunsigliata per piazzate sta mascara, evitenente di l'area à l'ochji. Mantene sta masochku necessariu circa 15 minuti, è poi - rinite cù l'acqua cale, è in a fàccia di novu appliice una crema nutritiva.

Cucumber Mask.

Pigliate 2 cucumbers freschi è trè da elli finamente finamente. Allora aduprate u cucinu risposte à a faccia. Aghjunghja sta mascara per un quartu d'una ora, dopu chì quellu chì deve esse eliminata cun un putru di cuttuni è aplicarle una crema nutritiva in u face.

Inoltre pudete pruvate a seguenti màsculi per elevà u tonu di a pelle:

Mascara di meli è di prutezione.

Pigliate circa 1 culletta di u melu è u listessu cantu di farina normale, aghjunghje 1 bianca d'ova. Allora aghjustà tuttu ciò chì ferma una massima uniforme hè furmata è a nostra mascara hè prestu. Senza a mischju nantu à a faccia di deci minuti, sguassate cun un cotto di cotton.

Mascara di mustarda .

Pigliate una cullizzioni di mustarda secca è vippò in l'acqua moltu. Dopu à quessa, aghjuntevi bè e aghjunghje 2 cullen di teoli di l'oliu vegetale. Mantene sta masque per 5 minuti, da - per lavà cun cale, è dopu cun acqua fredda, è appliice una crema nutritiva in u to fàccia.

L'altru maschere di a serata "tonificanti" hè cunsiderata cum'è una mascara di complechisimu speciale. Ma u so nome ùn significa micca chì hè difficiule di cocerà in casa. A so ricetta hè simplice è accessibile per ogni zitella.

Pigliemu 3 ose e si separanu a proteina di u grippu, dopu à quandu anu u battezi di i proteini finu à i formi spuma. Puderaghju aghjunghje l'ingredienti cumu 15 grammi di l'oliu vegetale, 20 grammi d'acqua fogera a temperatura di l'ambienti, 5 grammi di glicerina è 15 grammi d'argilla bianca cosmética. Tuttu chistu ci deve esse mischjustu è misu nantu à un banquet di steam, cuntinuannu a purgà tutti l'ingredienti. Quandu avete avvistu chì questa mutazione hè stata turnata in una massa homogeneia è dilicata, sguassate immediatamente quellu contenedor da u vaporizzariu. U masked hè prestu per l'usu. Questa maskedà duverebbe nantu à a fàccia di 25 minuti, da quale hè lavata cù acqua calde.

Dunque avemu parlatu nantu à a preparazione di una mascara tonificante per a pelle, propensa à ridutta elasticità. Inoltre, forsi, ùn hè micca superfluitu chjaru di ricurdà chì dopu ogni mascareta in faccia, hè cunsigliu per aplicar una crema nutritiva, chì pudete puru preparà da ingredienti naturali.

A ricetta hè a prima . Pìglia un pìccaru pìcculu di colore russu è moltu à un polvere fino. Pigliate questu quì pò cun 1 cuisson di oliu vegetale. Inoltre, ci hè bisognu à fretta nantu à u bagnu di l'acqua 1 cullenade di cera di a cera è 2 cullizzioni di grassu animale (smaltz). Dopu chì tuttu questu ci hè moltu cunsultate. È, oh miracle - crema nourishing hè prestu per l'usu.

A seconda ricetta . Pigliemu circa 25 grammi di latte è ritenu cù fossi cù 1 ghjuvagghula. Puderete aghjunghje à a massa u melu ottene una tarifa di 1 cullizzioni di sopra è 1 spina sottopenniata predilettu in un monteru gruel berries ordinariu. Tuttu chistu è mischju è aghjunghje 10 grammi di alcoolidiu, torna noi miseremu è a nostra crema hè pronta per l'usu.

A ricetta hè a terza . Pigliate i petali di u tè anch'elli risalò, aghjonu 1 unguja d'ova di 20 grammi di mantra. Allora putemu a masse ricevendu in un locu friddu, per un periodu di sette ghjorni. Dopu à l'expirazione di questu piriu, a nostra crema hè pronta per l'usu.

Quessi creati sò cunsigliati per esse usatu in un cumplicatu cù i masks tòcicus di qualificatu. Appena l'applicazione di ei ricetti di "avanna", certamenti avvioriti chì u tonu di a pelle aghju avè megliu è sarà più elasticu è beninutu. Bona furtuna per voi!