Cumu ricaricà a vostra face in l'invernu

L'invernu hè una staghjunura fridda: aghjunghjeva vistimenti calzoni, avemu alluntanatu in stoles, avemu avutu a bevirazione di tè o caffè, ma hè impurtante per ricurdà chì quì avà hè a nostra pelle precisa un cura especial. A causa di a sicura è di l'aire asciuttu in quartieri viventi, u polu è di terra, a barrera protettiva di a pelle hè distrutta. Inoltre, esponece a pelle à impurite preghjudizii cuntenuti in l'ambienti. In l'invernu, ùn ci hè micca suffizitu umidità, è in fattu hè a principal fonte d'ossigenu, ancu quelli chì, cù a pelle di furtezza, si lamentanu di scurza è di secunda. Cumu ricaricà a vostra face in l'invernu?

Ancu a pelle hà una forte influenza di cambiamenti di temperatura. Per prutezzione di bisognu à l'assistenza curretta. L'ugettu di ogni donna hè d'aiutà à a pelle per adattà cù l'aiutu di i meziali. Qualchissimu moisturizers sò aplicati à a pelle una ora prima di esce. Questu hè impurtante per ricurdà, per via di l'acqua in elli, a nostra pelle hè supercoulée è cumincià à esse ceddite è ancu prucia. Prima di utilizà crema crema, hè necessariu in anticipu, preferibule à a sera, per lavà a vista di i cosmichi. Per sguassà e reste di a crema, utilice una napkinima secca. A cumpusizioni di i creati endemichi di qualità è di qualità anu include lecitina è l'acidu hyaluronicu. Si in u ghjornu stessu si sentenu quantu a strapata hè stretta, quì si indica chì ùn avete micca sfaturatu. In a stagione di friddu, hè dispresibuli utilizà stile tonale, anu pussibule pruprietà protettiva. Prima di appruvà tali creati, hè vulinìbile per spruvà a to fàccia cù l'acqua purificata è purificata è permettenu di secca.

Vogliu dà un pocu di più cunsiglii è ricetti per freschezza è prutezzione, perchè ogni ragazza è a donna ùn deveru cum'è una riggina in i tempi difficiuli di l'annu è ùn ne si senti micca incestu.

Tutti sapemu chì i prudutti di i prudutti sò fattu nantu à a basa di l'erbe, è perchè ùn abbiamu micca quelli rigali naturali di u nostru Pità Terra. È ricurdativi di manera chì i nostri maria è avè usanu fruttu, legumi, razzii, foglie è mandi. Pensu chì sò degni di a nostra attenzioni. Eccu alcuni di elli:

Алтей : Pò esse usatu in forma di cumpressi calzii da foglie è fiori. Iteronu nantu à a pelle irritata di a fàccia dopu una longa stonda in u friddu. Sta pianta hà una forza calmante.

Tutti sapemu chì a margarita ùn hè sola piace assai in bouquet, ma ancu utile. Per un freschezza faciale, hè impurtante per pulizziari i pori una volta di simana cun vapore è cumpressi. E donne cù pelle grasosa pò usà una simana una simana di una cammarinu, stagione di San Giuvanni è l'assicuranza amarga. Serà un bonu freschezza à a vostra pelle.

A piùcara di fiori di un dogrose perfetta tonu è frescenu una pelle. Hè necessariu di ripiglià i fiori (secchi o freschi) pour l'acqua furiosa è appricà una cumpreta per a meza ora.

A causa di u fattu chì, a causa di u friddu è a fretura, a cutra faciale hè secca, hè vera a lavara cun tè friddo da sage, mint, chamomile è calce. Dopu a lavura, hè cunsigliu d'utilizà una crema nutritiva è dopu à 5-7 minuti per mullavvi cù una napulita.

Inoltre, a pelle hè svilicatu à a intemperia di l'inguernu. Per impediscenu di questu, avete bisognu à lavà a mamma è a misserette sferisce bè è fugliale . 2 tablespoons d'erbe mixte cù un vetru di latti è mette nantu à a faccia. Dopu 15-20 minuti lavoranu cù acqua calde.

Quandu hà sbagliatu a pelle, hè maravigghiusu d'utilizà una cucchula . Grate u cucumber in un rossu finu. Maturu trè zuppi di u mischju cù dui cullizzioni di crema agria è fate nantu à a faccia, lavate après vinti minuti.

Inoltre, e bandeierevanu aiutanu à questu. Dopu questu prucessu, pudete fà una mistura di 1 colazione di u meli è a prutetta battiata. Adupratu à a vostra parolla, toccu cù e so bocca per uns 5 minuti finu à l'appiccicà. Ma avete bisognu à fà cusì curretta, per ùn mutassi a pelle. Dopu a prucedura, rinite cù acqua calda.

Hè ancu di eliminà l'irritazione è a peladura di u caldu biscottu di u lino . Per fà, aghjunghje 2 cullenade di lincee à 2 vetri di acqua fredda. Dopu, a sera ci vole à fogghiata finu à chì un furasteru hè furmatu. Sta massa hè filtrata è ancu calda nantu à a faccia. A prucedura ùn deve esse più di 20 minuti, poi arringe cù l'acqua è applià una crema à u vostru tipu di pelle.

Ancu per freschezza l'usu di maschere di uccisu è insalata.

U tippu sdegnu finamente finamente chopped, spressione in un dispusitore di acqua è purtatu à foglia nantu à u focu. U fruttu resultante hè filtrata, mette nantu à a gaze è mette nantu à a faccia. Dopu à 30 minuti, sciccareddu cù un untuatu di cuttuni. Aduprà 3 volte à settimana.

Finamente chop the leaves of the salad and grate. 2 cullizzioni di ciuffu cun uguali cantu di crema agria o latte curdled. Mantene durante 15-20 minuti, sguassate cun acqua fresca. Sta mascara hè ancu utilizata 3 volte à settimana.

Pudete dì u to pelle cù un tonicu.

Tonic from a limone . Succu a meza di un limonu aghjustatu cù 50 ml di acqua foglia è una culletta di glicerina. Limpete a to face in un circulu circular cun un swab di cotte. In a fria, u tònicu hè storatu per micca più di un mesi.

Turchinu . Pour mixed water mixture of herbs (chamomile, linden, plantain, una cullizzioni), insistenu 20 minuti. A curruzzione è tònica hè pronta. Puderete guardate in a frigorificà per dui ghjorni.

Tonic ponu esse preparatu da diverse erbi è fiori. Per esempiu, da petali rosati, foglie di fiorini, cornflowers, st John's wort è altri.

Invece di tutte sse cose, hè bisognu di ricurdà, a bellezza di a nostra pelle ùn deve solu nantu à grooming, ma ancu in nutrimentu. Avà sapè cumu ricaricà a vostra face in l'invernu.