Pilates: Attività dopu

Sapete chì a vostra postura è cumu si stalla vi darà a vostra età? Pilates hà dettu chì l'età di u corpu depende di l'età di u nostru postu. Sì i vostri drittu è salutu, puderete andate più ghjovratu è sentu megliu. Un ritornu sano hè a chjave per a salute di u corpu. A bellezza di pilates hè chì si stendi è rinfurzà i musculi in u largu, è a salvezza dependa da elli. Pilates aiuta à aghjunghje u tonu muscular, per cunsiquenza, vi mellete l'aparenza, benessere, fà una postura recta. Se si vulete rinfurzà i musculi in u spinu, soffrenu u dolore, puderà interessà a ghjenuvesa efficace è utili.

Eterziose per rinfurzà i musculi sottili

Qualchissia persone à u travagliu hannu a pusà o paura per ghjorni longu. Hè perchè i musculi più bassine sò in tensu cuntenutivu, chì ci causa sensazioni dolorosa. Emu seguitamu camminà à a cariesgia di l'uce, avemu da implora di fà curreghja i so spalle. Questu hè a curvatura di i rimettimi è a scomatura musculale. Pigliate solu chì pudete cuntinuà à cuntinuà dinò i musculi di a vostra volta è pudete rializà a modu independente ogni misbildamento. Pilates furtificeghja i musculi sottucatati, currezze sproporzii musculi due à u fattu chì furtifichendu è si stende i musculi chì causanu curvatura di u spinu.

U primu exercitu "Dopu Stretching"

Se si vulete relaxà a spine, stu sercitu hè per voi. Fate stu ghjornu à a scola o travagliu è da a spine aghju da ringraziarli. Fà sta attività, i musculi di l'abdomen, musculatura flexorale, musculus stretchere di a spina.

Siegnu in u pianu, ririghjanu a nostra spine, rilassate i nostri spalle, stirenghje i nostri bracciali è poni nantu à a larghezza di i nostri spalle. Petti pienu curpati in un angolo di 90 gradi. Cumpigliulemu un sonu forti. À l'exhalazione avemu da cumincià à scinni, intornu a spine. E mani sò imbarcati davanti. Tirà a spine è piglià un forte inghjudenu. À l'exhalazione avemu principiatu cù a spina lumbara per frenà a spina. À a fine di l'esercitu, ci abbrimà a vèrgine cervica. Fai almenu 4 avvicinamenti.

U sicondu exercitu per a retroleia "Stufa alterne di i gammi"

Questu esercitiu stendi i musculi sottili è musculi addominali.

Fate nantu à u to dorsu, sullivate i so spalle è testa da u pianu, mentre straining a vostra pressa abdominal. Mantene i spaddi diretta. Una perna culatta in u ghjinochju è tira à u pettu, l'altru si risca à 45 gradi. Cambiammu li gammi in u turnu, stendi è piglià a stessa una volta, dopu l'altru. È ricordati chì u più vicinu l'avemu a punta à u pettu à u pettu, u menu u ventu è u travagliu. Per incrementà a carica, ùn aciemu micca u ghjinochju vicinu à 90 gradi.

Repetite l'exercitu 20 volte, ùn si micca scurdate di respira unepochi è ogni volta in stu stomacu, quand'ellu piglià u ghjinochju à u pettu. Questu sercentu hè statu per stinzà i musculi sottucitanti è musculi addominali.

U terzu esercitu "natò"

Un esercitu pupulari à rinfurzà i musculi sottucitanti, durante l'esercitu, i musculi sò cuncettini intensivi è i musculus addominali travagliavanu simultaneamente.

Stavate nantu à a sughjura è stende e nostre pierdura è e mani in diverse direzzione, piglià un respiru seriu è stende a pressa abdominal. Thorax è testa un scimitanu sullivati ​​sopra u pianu, è u nasu "aspetta" in u pianu. U cullu reste in a listessa linea cù a spina.

Doppu a inalazione, avemu destra da u bravu u mancu ghjucu è di u lettu da u pavone, in questa pusizione demurà perdurà. Allora cullighjà u legu è u dirittu right è torna torna in questu postu. Chillemi è casci in pezzu di u pianu. Cumpliammu u cambiamentu di mani è piedi, creanu l'effettu di a natariia, respira in 5 cuntatti è esprime per 5 anni.

Attente, questu esercitu ùn pò esse realizatu da e persone chì soffrenu di l'ostia, è ùn sò micca segati per i malati cù stenosi spinali. E pruvà prima di fà questu quellu o questu esercitu, cunsultate u vostru duttore.