U ghjornu di mamma in casa di kindergarten

U ghjornu di a mamma si face più diventata. In ogni casu, questu ùn hè micca surprisante, perchè questa festa offre l'oppurtunità di rinvià dinò à i vostri amare madone annantu à ciò chì anu impurtante è pricicu. Eventi in onori di u Dia di a mamma si tenenu in scoli è kindergartens. Perchè assai educatori anu una pregunta, chì duverebbe esse a scena di a festa "U ghjornu di a mamma" in u kindergarten. Sicura chì pò esse tanti variations, cusì avà vi darà un pianu generale per cumu possu a festa di a mamma in u kindergarten.

Allora, in u ghjornu di a mamma, tutti i matri è aviani sò invettati à u kindergarten. Dopu tuttu, l'ammi spessu partenu à a criazione di i zitelli ùn anu pocu più impurtante ch'è i matri, è in più, questi femini sò ancu e zoli, cusì esse bisognu di pagari un tribute.

A preparazione per a sera

Per participà à a celebrazione di u Dia di a mamma, hè megliu involutrà tutte tutti i zitelli. Cusì, nimu ci sera sentitu privatu, è ogni mamanira è l'amma anu da pudè raligrarà di u so figliolu talentu. Di sicuru, micca tutti i zitelli sò ugualmente talentu è intelligente in u giardinu. Cusì, pruvate di distribuzione i roli in modu chì ogni ghjornu pò fà cumparisce quellu chì hè veramente. A vacanze viaghjerà bè è bè, per quessa hè necessariu accuminzaru assicurati assai prima di a celebrazione, perchè i figlioli puderanu ricurdà i so poema è ùn sò micca timendu di a scena. A festa in lu kindergarten duverà stà in l'usanza di u spaziu di i zitelli, duvere ùn ne micca cascà è si senti incùmodu. Eppuru, ci sò sempre i zitelli à u giardinu chì ùn pò micca esse scantatu di qualcosa, ma unu deve ancu ricurdati di i zitelli.

Scenario di vacanze

A festa vittoria hè megliu cumenciu cun una parolla di salutazione per mamma è averebbi. Queste parolle sò parlate da u educatore, chì ghjè l'albergu di a sera. Diciò chì in quellu ghjornu tutti inglisinu in lu kindergarten per dì à mamma è à l'avuela chì sò bonu, affettuosu, amatu è u megliu in u mondu. Hè per quessa chì i zitelli preparonu diverse numeri, canzoni, poesi, concorsi è assai più per i so mamma amatori è babulenok. Sicura chì i zitelli ùn sò micca attori prufessiunali, ma quandu avemu pruvatu per quelli chì amiamo, avemu sempri u talentu veru.

Dopu à i prezzi introduttori di u presentatori, parechji zitelli puderanu esse un poema nantu à a mo mamma. Hè megliu per rutti à quatrains, dà ogni figliolu un versu. Allora i figlioli saranu più faciuli di ricurdari è tutti i zitelli puderanu participà à a sera. Dopu à u versu permette a bella canzone annantu à a mio mamma. In ogni cultura, ci sò assai canzoni nantu à a megliu persona in u mondu, perchè avete bisognu di sceglie u quale hè più ricurdatu da i figlioli per ùn avè micca persu è micca micca quì.

Dopu à a canzone è a canzone, u presentatori suggestionu un pocu divertimentu è participà à u cuncorsu. U significatu di u cuncorsu hè quellu omi è avuti finiscinu i proverbiu è dichjarazioni. Certu, tutti sò elliati è tematicu è di una manera o l'altru prublema i matri, u so amori è l'affettu.

Dopu stu cuntestu, pudete ritornu à i dances è i canzoni. Sì u maestru sapi cumu compusizà bè, ponu offre à i zitelli par travaglià trà e dame. In modu, sò ancu fatti di truvà nantu à Internet. Ma siccomu l'educatore cumuniceghja cù e mamma è i zitelli è puderebbe sapè qualcosa interessante nantu à ogni mamma, u versu di u chastu dedicatu à u zitellu di a so mamma hà bisognu à ogni donna.

Dopu à e cumbinanza di novu volte à e competizioni. Ora pudete verificà quantu e so mamma si cose per creà qualcosa interessante è originale cù e so mani. Invita à crià l'indimuniatu per u so figliolu figliolu benamatu o fugliali da arcu, bufali o bufalini. A mamma hà venuta, chì u so putere ùn sia a più bella è bella.

Inoltre, pudete offere cuncorsi in u quale u mamma è a muzione pueranu i patevole ninotti, alimentate i so figlioli amati caputi, vittite à errori in famosi poesi è contatti di fata, è assai più. Trà i cuncorsi ieghjani i zitelli piacenu i so canti è i dances. È à a fine di a sera, avete aduprà una mesa dolce.