Top-4 capigli d'inverno più modivi 2016-2017

Opens our top-over-the-top rating, chì hè sempri in a tendenza. I mudelli di bona qualità di maxi artighjanali di la lana, cun forza di prutezzione contra u ventu brusgiatu è a fretta, seguramente serà apprezzatu da l'abitanti di i latitudini seculi.

U moddu più acantonamentu di u mondu di u 2016-2017 hè sopra maiò

Quilted coats-down jackets - altru oggettu indispensabile di u vestitariu d'inguernu. Comu u mudellu prelituu, a giacca di guardia devendenu un cutdu longhi è un pocu grotescu. L'scelta hè bella. Da esempi exquisitely glamourosa cù un rimmu di furna naturali da a cullezione d'autunno-inverndu di Alexander McQueen à i mudelli brillanti-senza maniche di DKNY è chjappesi tradiziunale chì anu avale di Comme des Garcons.

Abbigliaturale: l'interpretazione più originali di l'invierno 2016-2017

Abate di furia di u pelle - una tendenza chì cunquista à u prima vista. E quantu variazioni di moda di stu sugettu di u vestitariu pò esse truvatu in l'ultimi coletti di venti d'invernu è di e marchi eminenti! Eccu e modelli luxurii di furna naturali è stampi ravaganti è sfumaturi di cèfiru dulce, è ghjochi cù u largu è cut ... In una parolla - ci hè quì chì sceglie!

Fur coat: in - ùn ti micca frigorificà!

Abbiglii, capricci ... Capigliati in u stilu di l'esercitu cuntinuinu a so marchja vitturiosa nantu à u podju di u mondu. Colori tradiziunali - caki, blu, bianco è bianchiziori supplementati è bordeaux. Cusì hà vistu u stil militari Talianu Ermanno Scervino. Ci hè sicuru qualcosa in questu ...

Tali varii sfarenti in u stilu di u militaru