Guardia di una donna dopu à quaranta

À l'età di 20 anni, una donna hè stata creata da Diu, à 30 stanza chì s'assumiglia ch'ella vulia, è à 40, a donna chì s'assumiglia ch'ella si merita. A maiò una donna hè diventata, l'attenzione debbola a furnia, l'apparenza, u vestitariu. Chì qualcosa di vestitariu in una donna dopu à quaranta, avemu da parlà. Puderaghju più chjucu cun un vestuariu? Hè necessariu di amparà e regule di un vestibulum rejuvenating, chì pò esse mischinu, chì ùn hè micca.

Elegance hè u regula principale.

Sempre cuntrole e cose per l'eleganza. Se a cosa ùn hè micca elegante, ùn hè micca avvezziatu. U più anzianu, u regulu hè efficace. Hè assai graziosu, hè assai faciule.

U più vechju sò, a ropa hè più liviana.

I bianchi fiori rejiminate, ricaricà, rinfrescenu visualmente, fate e soce più notevuli. E ogni donna pò piglià, vestiti sannusa appughjate di lume, robba.

E menu culori scuri.

I culori scuri sottufenu l'età, fighjenu flabbà di a pelle è dà e zicchi. Hè desirabili dilurisce e cose scuru cun ligere cose.

À vede più ghjovratu, avete bisognu di più cose chjucchi in u vestitore chjamatu, o tenu accessori chì ponu un piumi lume in a vostra face - scarves, scarves, collars è cusì.

Colori brillanti ùn sò micca per voi.

Strangely enough, ùn anu rijenevi, ma sò anziane. E vistitu strammi cù colori brillanti è e lattice vernici brillanu sò strammi nantu à e donne di una età sete. Ùn rinunziallu nantu à elli, portanu freschezza in u vostru uttellu, avete bisognu di utilizallu moderatu è l'utilizanu, per esempiu, in cumpunenti.

Hè necessariu di sfascià a dignità di a figura.

In a vostra figura per certe quì ci sò posti spettaculari, per esempiu, maletti, pulcelli, turche. Ùn aghju daveru enfasi di queste locu, hè tantu ghjovanu.

A robba sarà fittezza a figura.

Per stabiliscia, è per ùn strincì. E roba cusì suli sarà scentificate a vostra ghjuventù. Ma l'imbarazzu, e cose facenu vede.

Uniforme rejiminate.

E à u cuntrariu, abbunnanza di frills, ornamenti, cose di culori, sò assuciati à l'età di Balzac, chì ùn parlà micca di a ghjuventù.

Calzature.

Verificate e scarpi chì si trova fattu per appartene à u "armadore anticu". Excludite da u vestitevamu, ciò chì vi vede in pensioni: stivali è stivali cù un nasu largu è una sola "pratica". E li scarpi chì ti faraghju più ghjovani - eleganti, eleganti è sempre nantu à un talone, almenu 3-4 centimetri, facenu più belli.

Pantaloni.

Pants sò assai capaci di rejuvenating u vostru piazzu. A cosa principal hè di sceglie bè. Prestu per voi pantaloni: inghjustu, ligeramente flared from the hip, o pudete cun i frechi. U calzate cù i pantaloni sò purtati in u pianu, andaranu più ghjovanu è più altu. Pantsuits rejiminate megliu cà un vestitore cù una fasa. Aiutavate più ghjovani è jeans. I mudelli di un stili simplici senza stitch, strisce e altri sensi. I culori di i bianchi sò blu è blu.

Vestiti è faldes.

Ùn bisogna ricordate, lingualtze troppu longu ùn creanu micca troppu ghjovanu, è micca troppu cortu. In vestiti curti, andaraghju com'è una vechja, è in vestiti longu, voi cum'è un successu. A larga ottima di a fugliore hè nantu à u mezu di u ghjinochju o ligeramente bassa. I mudelli di vestiti è faldidi pò esse sceltu diverse.

Blusini.

Cusì beni assuciatu è un mondu chjè elli, micca strettu, ma si sò attrazzati, in elli mi circà u zitellu è ghjovanu. Sensitivi minimali, ruchie, aghjunghjenu i megliu accessori.

Accessori.

Avete bisognu di guanti è un saccu di bona qualità. Eliminate i sacchetti big, capacious, glossy è ovviamente micca novu. Vasca cumpletu adattatu, purtatu nantu à l'spalla, medium size.

Accessori di u restu di a donna dopu à quaranta, maestru debite propiu, cumplementarii cù u so cumpagnariu di ghjornu: perli, arazzi, anelli, braccialetti. Ùn bisogna micca aduprà ornamenti enormi, tutti i decorazioni sò deve esse sottu u signu di l'eleganza. A più chjave chì più frequentanu à e donne circustenti attentenu, osserva chì hè ghjovanu donne, è chì cosa ùn hè micca. E verete per voi altri assai cose interessanti.

Juventude per voi, successu è bellezza, invece di a vostra età.