U sensu di l'envezza hè scrittu nantu à a faccia

Avemu sempre avutu dettu da a zitiddina: "Ùn hè bonu per nvidia". Stu sensu hè unu di i sett'anni peccati mortali, forsi per quessa chì ancu in i tempi antichi era "pittatu" in biancu, per salvà di un sensu di culpabilita.

Ma hè questu sensu innocu, hè permette turnà per u bonu, chì u destruzzione hè l'accionità di l'envidia bianca? Ma in a maiò parte di i casi, un sentimentu d'invidia hè scritta annantu à a vista di a vittima di una tale emozioni.


L'Envy , se hè biancu o negru - un tipu di vinu psicologicu, in dosi micro - una medicina chì dà un incitantu per u cretu persunale. Sì si troppu forte, destroi l'anima è u corpu. Hè curioso di sapè chì e persone chì sò sughjetti di stu sensu di fuciliata scritta annantu à a fàccia, a maiò spessu suffientu di malatie di fegadori, ulcera peptika, "pressjoni nervosa" è affettu di l'immunità.

Sicondu i psiculoghi, l'envezza hè un sentimentu destruzzione chì impida u sviluppu di a parsunalità è ùn permette micca un successu novu. Per ùn stà in elli, hè bisognu à migliurà. Dunque, si avete arristatu à pensà chì tù stai spirimendu stu sentimentu, scurdate micca a raghjoni.

Admite chì site ghjilosu. Ma ùn firmà micca quì. Determinemu e scopi pusitivi è fate adupralli per elli. Fate l'invidenza diventà un stimulu per l'autore millenamentu.

A principal thing - act!

Ùn fate micca cura à i successi di l'altri. Firmà vigore quantu "qualchissia hè infinitu furtunata". Discard samoyedstvo è resinzione in sè stessu. Analise i motivi di u cumpurtamentu propiu. Pensate à ciò chì avete è ciò chì pudete fà.

L'envidera bianca prumova in u sviluppu, quandu u ricunniscenza di u successu di qualchissia sia statu un stimulu per l'attività creativa è cumbattimentu per a cumpetizione. Adupratu di solitu nantu à u nivellu incunsciuttu.

L'Attività stessu ùn hà micca una connotazione negativa. Questu da u scopu di una persona per avè qualcosa più bella chì l'altri. L'envidera bianca hè generalmente chjamata sensazione chì quellu chì ùn vulete micca l'oghje à l'altru, ma solu voli avè u listessu cosa chì hà (car, dacha, success). Ma questu ùn hè micca inzidià in a so forma pura, ma u settore mezdeu cun l'admirazione è l'admirazione per i successi è i rializazioni di l'altri populi.

L'envidera bianca si pò esse definitu cum'è un ricunniscenza di u successu di l'altru pirsuna "cun una mezchella" di un pocu zicchini per i so rializazioni. Positiva di l'envidie tali hè chì nutra l'spiritu di a cumpetizione, sana competition.


Credu chì un cuncettu micca esiste in tuttu, perchè l'envidiu hè assuciatu cù sentimenti negativi è emozioni per u rispettu à l'sè stessu o à l'ughjettu di l'ànima. Ùn pò micca vedutu in una manera positiva. Chì sò in soli urdigna inveci bianca, definisce, più bien, cum'è admirazione. Quandu una persona hè ammirazioni di l'abilità, qualità o rializazioni di l'altru. Ma questu ùn hà nunda di fà cù invezza.

L'Envy hè un tributu involontariu di rispettu, chì una néntica piglia dignità ", scrivi l'scrittore francese Antoine de Lamotte. Cridìa chì l'envidia distruggerete una persona da l'internu.

L'envidera bianca, espressa in u ricunniscenza di i successi di l'altri, pò esse un incitrudu per i vittori creativi, realizazione di rializazioni è l'autore millenamentu. Envying constructively, ùn turnemu micca à e nostre mancanza è i falluti.

L'Attempu ùn pò micca esse inutilmente per una sola ragione. L'Enveja, qualcosa (è u biancu ùn hè micca una exception) riferisce à un tipu di cumpurtamentu autodestruttivu. Appena a forza principale di motivazione in u scenariu di vita, spessu prende in colapsu spirituvule ancu quandu l'ughjettu è successu in a vita sò rializati. Siccomu invece di gioia è cuntintizza, un novu oggettu di l'invidiera pare è u mondu internu resta chjucu è chinu.


Tra l'envidirìa bianca e bianca

Cumu utilizatu per avè l'invidiezza bianca, constructiva, turnemu in ghjente envidia negra. Dopu tuttu, qualchidunu sarà sempre più altu, più prezioso, riccu. L'invidia negra li piaci à murà aggressione.


Qualchese envidia hè distruttiva à a persone chì sperisciuta. À quellu momentu una persona di principiu di vive da l'attitudini altri attivi, ellu scende u so prugramma. Ma, in un sensu, l'envidia hè creativa, forza à sviluppà, stimula à più rializazioni.

Hè inutilità finu à chì avete principiatu l'intiressi, riducendu a vostra autoestima: "Hà assoltu questu, è ùn aghju micca, è ùn aghju mai." Allora u successu di una altra persona chì avete perciutu cum'è a vostra scunfitta, è scrivevi à fate l'inghjulazione cù quellu chì hà subitu.

Enviu - un sentimentu destruzzione, in ununtu di samoyedstvo, scontinttu cun elli, scandalizate a so dignità in relazione à l'altri. Ùn pò micca esse bè. Una persona chì speria stu sensu ùn vi micca in armunia cù ellu, cù a so "I". Si ferma in un locu è ùn ùn sviluppa più. In ogni casu, sè stessu hè ghjilosu, questu hè una occasione per riflette nantu à ciò chì ci manca in vita, è per riflette nantu à cumu pudete alcunisce questu.