Top 5 scandali notorii di u 2015

L'annu passatu vènenu serate assai saturatu cù parechje avvenimenti - sia piacè è triste. Ùn ci anu ancu senza scandalità di stella, seguitu da interessu da u paese in tuttu.

Scandali 2015: Dmitry Shepelev è a famiglia di Jeanne Friske

A partenza di Jeanne Friske in u giugnu di u 2015 hè un veru shock per tutti i so cumpunenti. In ogni modu, nuddu puderia ancu crede chì a morte di u cantante rializeghja in una verità guerra contru a so persona più cercana.

À u primu, u babbu di Jeanne, chì s'hè corpusatu, accusò à u so maritu d'avè sceltu u trattamentu incorrectu. Allora, in a direzzione di Shepelev, accusatori di relazioni pùbliche in nome di u cantanti, guadagnanu soldi nantu à vendita di ritratti di l'attrice malizia eranu raced. Allora u presentatoriu di TV era accusatu di ùn permettenu micca i so parenti è a sô fratellu Friske per vede u neto di Platon. In questu casu, u stessu Prefissiunale avìa prifiritu di silenziu, ma u babbu di u cantore passava tutti i tistimunii di discussioni, accusendu u filu di i so peccati di tutti i piccati, è ancu avè suggerenu chì Dmitri ùn era u babbu di Platonu.

Quandu u cunflittu cuminciò in guerra aperta cù l'attacu à Shepelev, hà scrittu un affirmate à a pulizzia è hà registratu un messagiu video, rumpennu u so silenziu per a prima volta per a situazione. Tuttavia, questu ùn impedisce micca di i familiarii di Zhanna, è si mettenu a so versione di ciò chì succidia, tuttu fù apposta cumposta di Shepelev per pruvucà à Vladimir Friske.

In l'ultimi ghjorni di l'annu passatu, i mezi di rappurtavanu chì i partiti à u cunflittu anu da pudè pacà pacificate. Hè veru, a maiò parte di quelli chì seguianu u scandalu longu chì sò sicuru chì u cunflittu durà sempre dopu l'annu di Natale. A cosa hè chì a famiglia di u cantanti ùn hà micca infurmatu da u 21 milioni di rublime, trasferitu à a carta di Jeanne da Rusfond. Ghjudicate da u fattu chì Dmitry Shepelev è Vladimir Friske anu assignatu a responsabilità à i fondi di u funziu contra l'altri, una storia scandalosa pò spunta cù nova forza in un futuru vicinu.

Scandali 2015: a vita persunale persunale di Evgeni Tsyganov

A so vita persunale di l'esprissioni "Disgraciammu" per parechji anni ùn era quasi nunda di sapi - tabloids analizati principarmenti l'opara di un talentu attore. In l'estiu in una di e publicazioni ùn ci era infurmazione chì prontu Tsyganov seria a sette volta u so babbu - a so maritare, Irina Leonova, era aspittendu à u zitellu. I fanali anu glubbati per sèntenu un messagiu - saria, un gran actor hè ancu un omu famosu! In ogni casu, solu una settimana dopu a notte nantu à a ricontazione in a famiglia, l'infurmazioni nova in i media - Yevgeny Tsyganov lassau da a famiglia. A coppia stubbornly mantene silenziu è ùn ùn publicità ciò chì succede, ma ancu sicondu i brevi cumentu di i cô esi cuncerta chjaru chì a virità è chì sò scritti.

I raviganti avianu attivamenti pruvatu à scopre - ciò chì veru hà successu. Sicondu rumori, l'attore avia una altra donna. In u principiu, suspicà cascà nantu à Julia Peresild, cun quale Tsyganov starred in "Battle for Sevastopol". Quandu si spettava chì Julia Snigir diventò l'amante di un gran zitellu. Inoltre - l'attrìzia hè imbrata, è ghjè à principiu di u 2016 sarà a matri, è Eugene stessu, perciò, diventerà u patri di u seculu.

Nisuna parte di i participanti à questu poligonu à amori cuntenta annantu à l'ultime nutizie.

Scandali 2015: a festa di Ivan Krasko è Natalia Shevel

Quandu i mezi di rapprisintu chì l'attore di 84 anni hà da maritari un studiente di 24 anni, l'internet stalla da esse ghjustu da a discussione di u matrimoni unequal. In l'indirizzu di Natalia, migliara accusati volanu, perchè nimu pudia crede in a sincerità di i sentimenti di una giovane donna bonita à un omu chì hè in età più vicinu da ellu da 60 anni.

Dopu à a 9a casata, nantu à quale ci era più reporteru ch'è belli, i figlioli di novu arristaru sulu. Unu di i canzoni populari di cuncerta chì a coppetta hè statu invitatu, i vittite studienti ùn avianu micca retrovisu in emozioni, è culpiscenu à Krasko per a depravità è l'utilizà una ghjovara nova, po ghjunghji cù tariffu à Natalia in un astutu calculu è una sedimentu di glòria. I Cuncorsi sò sottumessi à l'attacche di a sala.

Natalia Krasko, in una di l'entrevista, esprimiu i so sentimenti per u so sposu in stu modu:
Ùn ci hè passioni senza restu, i sospirsi, abbraccianti chì sguardi sottu a Luna. Forsi stu sentimentu ùn hè micca nome. O questu questu hè un altru ombrezu di carità, carità, rispettu, simpatia, empatie, scopu di aiutà è sustegnu, u desira di sacrificà per un nome ...

Scandali 2015: a diversità sessuale di Natasha Koroleva

In u 2012, Natasha Koroleva è u so maritu, Sergei Glushko, anu abducted home shots intimi è video. À u stessu tempu u materiale scandalous attornu à Internet. Invece, u vicedariu Vitaly Milonov solu in u 2015 trova scandalous stories è annuncia u cantante è u so maritu una veru guerra. È u parlamentariu hà ancu offru à privà u "dissolutu" Koroleva di u tìtulu di Artist di u Pirsu, è permettenu à i cagiuni in parechji manifestazioni suciali induve i zitelli sò prisenti.

Un scandalu bellu purtò Natasha à un colpu nervuu. L'attrìccia hè accadutu à l'uspidale, è era furzata à annunzià parechji prestazioni. U sposu di Natalia riagitu cu l'umuri à a sensazione attraversu i scandalous images:
Questa storia hè veramente antica. Comu un broma - ùn hè micca fatta. Ci hè stata una furma, ci era chjappu, ci era corsi chì avemu premiatu. E all'impruvvisu tuttu chjappa. Apparentimenti, cool pictures.

Aos gradualmente, a maggità di i clienti di Internet aduprà à a parti di Natasha Koroleva, è Vitaly Milonov si riimpià i so parolle, è ancu offru l'aiutu à i cònjesi in a lotta contru i pirati.

Scandali 2015: Alla Pugacheva sue Irson Kudikova

Doppu a scola di i zitelli Alla Pugacheva hà scrittu assai. Nzinu cu u so pupulari Irson Kudikova, a Diva hà decisu d'apre u scola di u sviluppu creatu. In u principiu tuttu finiu fine, ma prestu prestu questu chì Irson debera di Diu à un impurtante quantità chì prestò per u sviluppu di l'affari - 200 mila dolar è 7 milioni di rublime.

Per rinvià a Irson ùn era micca prenditu, ma picchi l'avutri Pugacheva li mandonu una strada à a tribunale, chì satisfeite a dumanda di u cantatore in u cumplettu, è obligava à Kudikova à pagà u soldi in un mesi. Alla Borisovna propriu micca di piglià lignu suciali da a capanna, dicendu li ghjudiziati chì hà spargugliatu in paesaghju cù u so cumpagnu di cummerciale per causa di l'incasciate di vista nantu à a criazione di i zitelli. In quantu à a tribunale, questu, sicondu a Primadonna, hè solu una formalità legale.