Cume una pulita di coghju?

E cupertemi sò assai durabili è pratichi, è dipoi chì a pelle ùn pò micca lavatu, perchè pò fraccionà, si stà è arruca, perchè a quistione di a purificazione hè aguda. In particulare, ci hè un gran problema, cumu per sguassà a materia di ligame da e cose di u lume, nantu ad elli hè assai notevile. Ùn hè sempre quì hè una occasione di turnà à securizà aduprà, ma invece hè a pregunta per lavà a chaise da a pelle.

Cumu scaricate e manchie di una cuchjera di coghju?

I prudutti di a pelle sò propietate specifiche, è avete bisognu di sapè cumu cura per elli. L'effetti mècini, esposi a disolvuli organici, cambiamenti di a temperatura, è l'esposizione di a superficia di l'acqua danò l'apparizione di u pruduttu. Se u pruduttu torna l'acqua, bisognu à pensà à cum'è secarà solu. Da i bagnu di una bracera mutada, l'objeti stranieri chì ponu stridulà u pruduttu deve esse eliminata. Allora u ghjocu deve esse limpiate da un pappeddu arbulcu è seccu è stava nantu à e spalle, distendu da i calefogu, perchè chì a pelle ùn perderà micca a so elasticità è u lustru. Prima di a tecnulugia, a chaise hè stata tenuta in una stanza cun una humidità media è a temperatura di l'ambienti.

Coghju di Pulenta

Cusi sufficientu prudigi è pulitiche, perchè quellu chì manteni una bona apparenza. A terra è u polu sarà pulita per sempre. Per fà questu, utilizate una robba nuda. Sì una manera simplici di contaminazione ùn hè micca sguassata, avete bisognu à l'azietta è di u tela in acqua di savore è asciugà a chaise, è da asciugà secca cun un pappale di carta. Dopu a pulita, fate u ghjocu in u tutale di u tela in una temperatura baixa di u ferru.

Tuttu depende di l'urìggini di a tacca. A mancia d'oliu hè eliminatu da l'aiutu di u Spiritu Bianco o di a gasa. Perchloetilene hè adattatu per u manchie oliu di màchine. Sì a pelle ùn hà mancu spots da u punteddu, avè bisognu à esse trattatu cù una misura d'acidu acìticu è di l'alcoolate. Un colu in una chjappione di coghju pò esse trattatu cù lignu di cuttuni mannanzatu in gasoline.

U cura regulare per a chaise

Per impidiscia chì u pruduttu perchè a so attraente attesta, hè necessariu di trattà a so superficia cù a glicerina appieghjata à un mantellu legami. Se ùn scurdate di fà questu, ùn ci saranu micca scuffs o creases, a superficia di a chjappie sarà borraca cù una piccula quantità di grassu. Ùn hè micca preghjudiziu aduprà a superficia di a pelle cun un fresco frescu da a cingola di aranciu.

Pudete piglià un latte per un pulitu di una savva di coghju. Stu metudu hè bonu per i vistimenti bianchi è chjami. À queste ùn ci saranu traccia di latti, è chì cuntenenu grassani, farà chì a pelle più elàstica è più suave.

Per fà u prughjettu di u pruduttu di pruduttu è di a dulcezza, l'usu di u prununcellu fuduta. Hè deve appiicatu à a chaise, aduprà spiaghja cun una sponchera fugliosa. Dopu chì a cosa hè stanca, pudete vedere u risultatu. A pruduzzioni ùn manca nisuna sustanzzioni attiva è ponu eliminà a so maghiore quant'è l'acqua d'abbia.

Stu metu rimpruverà l'odori sfaviglianti è affruntà u pruduttu - hè bonu per asciugà a chaise cù una castagna di aranciu. L'olii essenziali chì cuntenenu, migliurà a pelle, eliminate l'odori, l'acidu organicu spenderà a terra. Un laranitu ùn hè micca abbastanza, avete bisognu di molte chijote di lignu. Ci hè un impurtante inconveniente, ùn anu seguitu trà e cosi bianchi è assai ligeri. T'hà a limpià, ma l'olii essenziali seranu lavati, perchè sò stati utilizati per questu scopu.

Un pruduttu hè u ziddu di limonu. Sì sti sottumessi a chaise, dopu à a limità, puderete sfutu. Sì avà chì avete pulito u taccu di u petrolu, u limonu patechjà l'olfattu di gasoline o disolvente.

A muta nantu à a cammisa di caccia hè eliminata da a gasa.

Oghje, sò assai preparati per aduprà chjappu di coghju, avete bisognu di leggi cura di l'annotazioni è sceglite u rimediatamentu rimettu, saldarà l'electrostatici da a robba, sguassate a contaminazione è a prutege da ellu. Questi droghe salvià i prupietari di i prudutti di u pelle da u difesa.

Ci hè bisognu di regula è appaghjà a cura di una capanna di coghju, perchè dura parechje persone è ancu dopu parechji anni di i so calzini, mantene un stile cusì fresco è frescu.