Cura di capelli, facci, corpu

In u nostru articulu "A cura di i capelli, di a faccia, corpu" vi diceremu cumu per cura di u corpu, capelli è facci. Ùn hè micca difficiule, per creà i vostri mani cù i vostri mani. Dopu tuttu, in quelli vechji, e donne facianu i so prudutti propiu è ùn pudianu micca cumprà in a tenda. E sti ricetti casani di cura di a so bellezza, sò trasmessi da generazioni nantu à generazione. _Lips
Glitter per "sponges mint"
Pigliate 3 gocci di mint oliu è una cullizzioni di gasa di petroleum. Mesturisce cù l'oliu di menta è l'usanu quandu avemu bisognu di un brume nantu à i labbra.

Unghie
Cuticula amuzzu
Pigliate una buttiglia di vitamina di oliu d'oliu. Ogni ghjornu, è u megliu di tutte a notte hà fattu quì, seguite u cuticule di e mani è pene, a vitamina E, dopu una regula o un baño.

Coghju
Means for face washing
Pigliate una mità di un putu di iogurtu, una culletta cuppa d'oliu di girasole, è a mezzosuppziuni di u zucchero di limonu. Appropritatu per ogni pelle. Imbulighjate tutti l'ingredienti è mantene in la frigorifera in un vasu chjusu. Avemu usatu una cullizzioni à pulisce a faccia in a mattina è a sera.

Scrubs naturali fattu in casa
Scrub hè un pruduttu centru chì hè custituitu di una basa emulatrici è particulate maltu. Scrubi elimina u restu di polvara è cosmichi, prudutti di suduri, celluli morti. Sì a pelle hà microtraumu, rashes e irritazioni, hè megliu di ricusà l'upertu. Cù a tela sicura, duverebbe usà un mumentu à a sera di a sera, cù a pelliccia oleosa, duvete utilizà ogni 5 ghjorni, cù a pelle seca ogni 10 o 13 ghjorni. Utilizà i prudutti naturali, pudete fà numerosi manufatti utili.

U lettu e ova scrub
Piglia a voglia di flocculà è u prublemi in e so mani, quandu sò più chjude, aghjunghje a latte in pezza, in a proporzione di 1 à 0,5, aghjunghje una colazione di peprina, secca. Questa scorcia hè sparing, pò esse usata invece di savonu contínu. Tone bè a pelle.

Scrub da coffee grounds
Avemu da piglià un caffè, chì stava in u filtru dopu l'elaborazione o in u turcu, ùn permettenu micca di secre. Prestuumente piglià un pranzu è vtreme in u corpu. Hè bonu di mischjianu u cafè cù u meli candiedi.

Effect of sunburn
Fighjemu un mese di cafè moltu non usatu. Mmedita u caffè cù l'oliu d'oliu, aghjunghje l'u melu, chì hè candice.

Scrub simple
Pigliate u sali cù crema agria o crema, ùn piglià un grande salinu, serà traumaticu per a peddi.

Scrub "sharp"
Stu scrubbattu hè bonu per quelli chì viaghjeranu pèrdite pisu. Naturale un frusce sarà chjuchju, ùn sè micca per esse u sport, da questu l'aiutu di questu mese, u pesu hè ancu eliminatu. Dui zucchioli di u salinu mischieru cù pepite nìvuru, agghiuncennu a mità di cucchiaio di cinnamone è oliu d'oliu.

Scrub
Pigliate centu gramma di u fruttu candittu, una colazione di una grande terra è a moscata di ghiacciula è una colazione di pagliaru russu. Si mischjà tuttu, hè impurtante chì questa mutazione ùn si ponu micca nantu à a mucosa.

Lemon Scrub
Half a cullizzioni di l'oliu d'oliu, una culletta cuillata d'avena, dui tasse di yoghurt, duie cullizzioni di limonu, coghju.

Scrub fugliale
Dui zucchioli di latte di frumentu, duie cuccotto di avena. Questa scrubbetta hè adattatu à a pelle sensitiva è nurmale. Imbulighjate i ingredienti è impregnà in un vasu benitratu. À una colina sera di machja, aghjunghje un pocu acqua calenta, per una cunsistenza similar à una pasta. L'usamu dui voti a sittimana.

Tonic per u prublema di a pelle
Pigliate qualchi arrizzu di l'arbulu di tè è un quartu di u vetru di acqua distillata. Mesturà l'acqua è l'oliu d'arriciu cù u tè è u mettiu in un vasu sfracciatu. Scuzzite prima l'usu. Pigliemu una padedda di cuttuni è macerate cù questu tonic. Tratemu l'acne è appliice una tonica à u gustu è appricà nantu à a faccia per 10-15 minuti. L'oliu di u tronu hè un bonu antibioticu è un antisepticu naturali.

Mascara per a peddi normale
Pigliate una colazione di vodka, un ovu, 25 grammi di latti in lignu scrematu, zucchero di limonu. Agghiamu tutti i ingredienti è mantene sta mezche in u frettu. Puscià nantu à a vostra face, evitendu u cuntattu visuale. L'avemu lasciatu. Elimine a limpii cun un pappu hatu. A mascara hè utilizata una volta per a simana.

Pigliate una colonna di corn flour, cunglite cù a prutetta. Allora pigliemu questu mischju à l'uparazioni di scuma, applica à a faccia, lasciate secca. Vulete sguassate cù un swab di cotte. Lavora a nostra faccia cun acqua cale è po cù l'acqua fresca. Sta mascara d'ova face a pelle di a faccia matte, rinfensa è purifica a pelle.

Finamente raghja a col rave, l'empfrog, i zucchini è l'zucchine. Stir and apply the slurry for fifteen minutes in a faccia. L'acqua di Smoem, chì aghjunghjia un pozzu di zucca di limonu.

Cumpiemu una culloca di casgiu cotti è una cullarina di l'oliu vegetale, è una cucurullara di latti quarchi. Agghiunce un pocu di salitu. Senza a più maschera nantu à a vostra parolla per vintimudi minuti, poi paniate l'acqua calmerica, è po cù l'acqua fresca.

Mascara per u pelle oleosi è u prublema
Refresh and dry se aiutarà aiutu di una ricetta. Pigliemu a proteina è aghjunghje una cullea di u zucchero di limonu. Trasfurmammo è fugliate sta mezchemu cù una faccia, dopu à quinc'eze minuti, lavuremu di l'acqua fresca. L'effettu è l'effettu è di curritta è iogurt. Emu ponu nantu à a face cun un leite cuddati di cuttuni o kefir.

Maschile à appughjate pè a pelle grasosa, cù un effettu fondue, sguassate l'excrementu grassu. Agghioru a prutezione in una scuma, aghjunghje cù dui cullizzioni di u cani di raspberu. Pudemu stu pisu per quindici minuti in a fàccia, è l'lavamu cù l'acqua fresca.

Mascara per pedicure
Cumpigliate l'uggetti di u biancu cù duie cullenade di manga, fate tuttu nantu à a to fàccia. Allora dopu à quindici minuti, lavureghje cù l'acqua fresca. Questa mascara limpia a faccia.

Pigliate una colazione di prugna avena, aghjunghje una colazione di latti è aghjunghje a sguera, fretce è fracce. Puderammu in faccia, è, dopu à vinti minuti, lavamu l'acqua calda.

Pudemu ripiglià l'ghjuvannali cù una colazione di uva di uva o zucca, aghjunghje una cucurrucina di nutizie è una cullizzioni di l'oliu vegetale. Scogliamu a pelle di a faccia cun infuzione di linden, poi pusau un capu di mascara, è dopu à cinque minuti, dicemu a seconda capa di a mascara. Cumpigliemu u swab wet intra di deci o quindici minuti.

Proteinificatu cù duie cullenade di semolina è u mette nantu à a vostra face. Quince minuti dopu, l'lavamu cù l'acqua fresca. Questa mascara limpa i pezzi junceru.

Hair
Climatization
Pigliate dui strippi di alga, ¾ cup d'acqua purificata. Semu immerse l'alga per una meza ora, poi scupene l'algae. Cù sta infusione, lavamu i nostri capi è massaggi. Allora scappa.

Elixir contru i capelli di castagna
Pigliate 4 o 5 gocci di ogghiu d'aria di tè, una culloca di l'oliu di jojoba. Pouru questi cumpunenti in una buttiglia di vetru è a mischiglia. Wet your hair e apply a mixture à hair Scuderemu i capelli nantu à a sicura di dui ghjorni. Lavemu a testa, cum'è solitu.

Trattamentu hair
Pigliate trè zuppi di oliu di jojoba. Un altru oliu frescu hè strufatu à u capeddu, accuminciannu da l'estremità di u capeddu, trasfurmendu à e radiche di i capelli. Avemu l'arricà i capelli cù una sicugna è l'aghjunghje durante una ora. Limparemu di lavà cum'è di solitu cun shampoo. Truvarammi u capiddi à settimana, è se priziosu secondu, allura u trattamentu di capelli hè fatta più spessu.

Cura da manu
Nostri e mani soffrenu una influenza frekwenti è forte di l'ambiente. Effè a manu di i chimichi di u casu, l'acqua facenu a pelle di e nostre mani sensu è seccu. Mani dani l'età di una donna, una di i primi. Ma s'ellu avete a cura di i vostri mani addirittura, pudete salvà a bellezza di e vostre mani per parechji anni. Sì l'acqua fridda hè utilita per a fàccia, ùn hè micca adattatu per e mani. E mani sò stati lavati cù acqua cale, è cun ellu cù l'acqua fresca. Hè megliu di sceglie sapone di crema, sapori d'articulu ch'hà bisognu di sceglie chjucu. E mani necessanu di lubrigarà a temperatura constantemente a crema, fannu sfreggiate maschere.

Mascara per i mani
Scalfamu 100 grammi di oliu vegetale è ponu e mani in l'oliu. Senza a manu di u DOS sia da fruttu l'oliu. Allora pigliemu a mità di u limonu è sprime tutta a polpa di u limone cun l'u ghjocu in i nostri mani è u maschile cusì. E me mani ùn sò micca mine, ma sò solu imbiancuni cun un pappu di carta.

Mascara di patata
Uveremu suluzione in un uniforme a patata grande prima di a so pezzu chinu. Quandu l'acqua rifredda, aghjunghje una cucurrucina di saline è trè zucchiole di oliu d'oliu. Dientiamu e mani nostri mani in a panella è aghjunghje las patate cù i so dite, cum'è cun una massa di a mo manu. Fate finu à chì a massa hè chjucata. Scrivite e to mani cù un napkin.

Amma di fucsia
Serà aiutatu cù fissure in i mani. Pigliate una cullizzioni di fècula è dissolve in un litru di acqua calda. Dopu a griglia u crack in mani di l'oliu di pisci.

Mascara per a peddi di i coddi
Sì a pelle nantu à i coddi sò siccatu è rudo, in seguita sta mascara aiutà.
Pigliate una cullizzioni di salini, a mità di una cucurrucina di soda, una cullizzioni di crema, pò aghjunte a crema, una culloca di perossu di l'idrogenu, una culloca di zucchero di limonu. Tutte e cumpunenti sò misificati. Eliminate u codo, scorciate cù questa mascara per 45 minuti, è aghjunghjenu cellophane. Smoem and smear with a fat cream.

Bath per rinfurzà i cla
Mettite ½ tazza di oliu d'oliu, duie zanca di iodu è una cullizzioni di zucchero di limonu. Bajate i unghji in u bagnu è tenite durante 10 minuti in una tale mistura, dopu cù acqua senza savonu. Avemu l'usu di quellu petroleum parechje volte.

Ragged skin nantu à i tacchi
- Quandu i celeddi ciuri, trasmessu cù u moltu di carne. Facemu questu mischju nantu à i chjappi di i pedi o tacchi, mette cù filmu di alimentazione. Partite per a notte. A matina, a pelle scottatura lavatu cù una palla dura.

- Mettite u salinu di u mare è lavare a area uniformi, aghjunghje l'oliu d'oliu, finu à ottene un patevite gruffu è questa mutazione prucessa i tacchi. Lavute l'acqua fresca.

- Traspirà e so pere cù vaseline, mette in u filmu di alimentariu, è nantu à quì ponu nantu à i calcutti di lignu, è in tempi qualchì tempu aghjunghje nantu à calzini di cuttuni. Mantene in più.

- In u casu di cracchi, i bagnati cù fècheru, cù l'aghjunzione di u linu di u linu, aiutanu. Pigliate ½ taza di fèce, un fasgianu di lignu di fugliale è fremenu l'acqua, fervente a cunsistenza di gelatina. In questa cumpunimentu, aghjustemu i nostri petti per quinze o vinti minuti. Dopu a prughjetta, un pocu di un iulu diluitu.

L'esercitu di pesu, fattore ereditariu, travagliu, standing - tuttu ciò ponu provoca l'apparizione di i nodes venoso, anch'elli di vini, l'asteriscini vascular. Sò più fàciule chì impediscenu micca di trattà dopu.

Da i vignaghjoli
- U vinu di sidru di pumu rinforza i vessi. Fracchemu i pezzi di vinu, movendu da u ghjinochju à u malcacciu, ogni ghjornu doppu a voglia à a notte. Asterischi si sò assai brillanu.

- Rubà l'arburatura prublema cù una mezchea di girmionu di granu è di l'oliu d'amanduli, unu à trè. Ogni ghjornu dopu una duttura, applica.

- Ricordate chì in l'alimentariu deve esse una cantina sufenzu di vitamini C è P, ùn fuma, chì a nicotina importa a l'elasticità di i vini.

Ice per a faccia
In a faccia, sò assai punti biologichi attivi di BAP. Se a faccia si ponu esse espunutu u ghjacciu, facemu a faccia fresca, ghjovana, limpia. L'effettu di a prucedura s'intrintificheghja se ùn avete micca u ghjacciu, ma u zucchinu di frutti è legumi, infusione friddi di l'erbe. Pudete aghjunghje tintura di u ginseng per u tonu, in questa u ghjocu hè megliu aduprà à a dumanda.

Per a pelle à l'ochji, u zucchero di pepite o di pepino hè adattatu. Hanu aiutu à aiutà à reducià a puffiness, è aiuta ancu aiutà à eliminà e so arruganti.

Ghiacciutu cù u zitellu di limonu si stince i pori è ricaricà a faccia, pudete aduprà da aduprà a vostra riti.

U ghjuvellu cù l'aghjunghjione di u vinu biancu seccu hè bellu cum'è un tonicu, sarà bonu per a pelliccia oleosa di a fàccia.

Ghiacciu cù una scorcia di romarin - dissolve cicati, stince i pori.

U zucchinu cù u zitellu di cipressu sò bè ​​per migliurà a cumpagnia. Se ùn avete micca u tempu di fàrilu di carazze, un zadettu di zucca per i zitelli farà. Intruduppule assai a faccia, lasciate di deci minuti in a faccia è falesca cù l'acqua fresca. Limpicammu a faccia cù u pastusu di ghiaccio in a sera, è in a mattina.

Pigliate una cullizzioni di foglia sia è fate mette tazza d'acqua furiu. Trimate l'ùtili è insiste à deci minuti deci anni o quindici, filtre, half-freeze l'infuzione, calienta l'altra parte. Imposanu a sucietà alternativamente nantu à i parolle di uvedinu, imbibbuti in infuzione calda, da pudè spruverete à u sage di ghiacciu. Facemu a prucedura prima di andà in dormiremu tutti l'altri ghjorni, dopu chì a pelle si manca cù crema d'ochji.

Ora avemu amparatu tuttu u circondu di i capelli, di a faccia, di u corpu. Usendu i nostri cunsiglii, pudete sempre sempre una bella e pruduttiva donna.