True love and love

L'amore hè u sensu più bellu nantu à a terra, è tuttu ciò chì vive, cresce, respira - canta u cantu d'amore! E quantu maravigghiusu hè quandu dui persone si mette in l'oceanu di a vita, è questu fucile forte è luminosu incruciate trà elli.

Ma ancu ci hè una fine sentimentu, un sentimentu d'amuri, chì anu ancu e so propria liggi, certi volte simili à e liggi di l'amore, certi volte difesi. A menzione, u principiu di un grandu è pura amoru hè l'amore, chì si sviluppa cum'è un arbre veru da una piccula sminia.

Sti dui sentimenti sò spessu cunfondati, è cusì scupriteu chì veru amori è infatuativi sò. À u listessu tempu, ùn dì micca ciò chì hè megliu o aghju. Ùn hè micca a nostra faccenda per paragunà quelli cuncetti. Aduprate simpricimenti di l'intende, è in i so intricacies.

Allura, pruvate di scuprite ciò chì hè l'amore veru. In my opinion, prima di tuttu hè l'armunia, l'onestà è a intrepretazione mutuale, avemu analizà quelli chì sò quì sottu, in più dettu.

Harmony - questu hè unu di i fundatori di u veru amuri, perchè cumu micca di tàvule, ancu i più alleati discordanti, chì sò chjamati "ghiacciu è fiammi", sò ancu construiti nantu à l'armunia. Sì, quarchi cosa l'armunia hè cumplicatu è incomprensibile à l'altri, ma più impurtante hè cumprinneru à l'amanti, altrimente altri ùn ci sarà micca l'amore senza ella. E certi voti e parenti cchiù belli chì maravigliamente fitte sò micca bè, perchè ùn ci hè in armunia in i so boni relazioni.

L'Onestà hè un altru pezzu in u fundamentu di l'amore. Senza senza ellu, l'amore ùn pò micca esse stampatu capunanzu, è ùn credi micca qualcunu chì dice chì senza senza mentri ùn ci hè nisun rapportu veru, solu i veri custruite nantu à a verità. Questu di sicuru ùn significheghju micca chì hè necessariu di cutà a verità uterina uterina, à volte chì hè necessariu allusingà e rinforzii è cumportanu più flexibili, ma in nisunu casu ùn si hè micca menti. Dopu tuttu, si fa mentri comu un virus, prima ùn pari chì hè chjaru è faciule di cuntrollu, ma poi s'insigna à unu appressu à l'altru è avà l'uceanu di l'amore hè inveninatu da un grande sfruttamentu di mossesi.

L'intuducia mutuale hè ancu una qualità in valore in amore. Dopu tuttu, senza ellu, ùn trovi sempre in un locu chjucu è fughje assai cunti. Cù u vostru amuri, hai bisognu di parlà "una lingua", è altri hè struitu cum'è una torre di Babel, l'idea hè bona, ma di causa di mancanza di cumprintà cumprà tuttu. À u listessu tempu, ci deveru qualchì misteru in u vostru omu, è di listessu tempu avà da esse interessanti, perchè ùn avete micca stancu di guessing a so vita, ogni ghjornu.

Avà hè u tempu di parlà di fallu in amore è pruvate di scurdà quellu chì u veru amuri hè. Accuminciamu cu chiddu chi dicemu, amassi è cuminciassi in amore, ùn hè micca u listessu, ma solu i sentimenti sò assai simili. Ma l'amuri hè cum'è una risata brisa di primavera, una chjaga di u pilu chjaru. Amore, hè più d'un elementu, hè u putere è l'scopu di l'usu. Ma questu ùn vole micca affissà chì da l'amore, hè necessariu di cuncede è cunzidirà listessi un sentimentu à pocu è innecessariu, per mezu di quale hè facilitu à cruci. Dopu tuttu, quasi sempri, l'amore si sviluppau di cairi in amore (cum'è quì sopratuttu).

Da tutte l'altitudine, seguita chì l'amore averebbe avè e so qualità cum'è l'amori, ma ancu hà parechji di i so propiu, specifichi. Sti qualità sò a facilità di relazioni, è una rossa di romanticizzazione di l'imaghjini di una persona estimata. Fighemu cun elli in più dittori.

A facilità di a relazione, mi pari, è cusì hè chjaru à tutti, raramenti quandu una bona relazione si in sudata è agunia. È certe rilazioni in quale ùn ci hè spiranza per u megliu, ùn porta micca à nunda bè. Da questu quì seguisce chì l'amore, prima di tuttu, hè in a ligerezza di a percepzioni di u mondu, hè, cumu si era, culore u mondu in rosa! U Romanticismu cresce da a listessa radica, perchèamemu chì tutti avianu i so difetti, però in u mumentu di fallu in amore ùn avemu micca avvistatu. In casu chì u sensu si sviluppa in amuri, l'avemu nutatu, ma pudemu posà cun ellu o o corrette.

Di tuttu ciò chì hè statu dichjaratu, seguita chì i sentimi di veru amori è veru amuri sò assai simili, ma anu micca u listessu. Dopu tuttu, l'amore ùn hè amore, è micca ogni amore cresce in veru amuri!