Cumu pardunà tutti i greghje è i pesti di pànicu di u genitori

Per ristrutturaru l'influenza di i genitori nantu à a furmazione è u sviluppu di un ziteddu, u prucessu di stabilisce u so caratteru hè difficiule. Spessu, i rilazioni cù i genitori afectanu tuttu a vita di una persona. Sfortunatamente, no tutti sti rilazioni sò sviluppati bè. I feriti mentali chì parevannate malincipiti, i greghje è teme chì venenu da a zitella, pò diventà un pesu pesu. Avemu discurraru di questu ognunu: nantu à e culleghji novi è temerà, chì a ghjente ùn si pò micca scurdà di tutte e so vita, è cumu per perdone i so parenti. Allora, u tema di u nostru articulu di l'oghje hè "Cumu pardunà tutti i briganti è i pesti à u principale".

Perchè avemu da pruvà à pardunà i genitori per tuttu? Perchè in questu modu facete a vostra vita più faciule, liberate è purificate di a vostra gravità spirituale, portanu alivio à a vostra ànima. Per pardunà è à esse reconciliate sò dui conceptu diffirenti. Pudete pacà è ùn pardunà, ma continuanu a purtari una petra in a vostra anima, sia ambitate è si senti amatu. E pudete sinceramente pardunà è impedite di distruisce in u ghjornu. Nun avìrimi libbiratu di sentimenti destruzzione, una persona ùn pò micca vigliavi felice è diventai a vita.

Certi prughjetta di vita, i cumplicati, i porsi sò una cunsiquenza di a crianza è i prublemi di a zitiddina. Sì una persona si cumincia à sente chì era inutilmente educatu, trattatu ingiusmente, ci sò agravani contru i genitori, à volte unconsciously. Ma u tempu ùn ponu turnà, a zitiddina ùn pò micca esse tornata è micca cambià l'avvenimenti di quellu tempu. Perchè u pirdunu di tutti i greghje è i temerà à i so genitori aiutanu à risolve qualchì problema psicologicu è interpersonale.
Per principià, devi conscientemente di decide di firmà u pienu, per via di u resentimentu è di u dulore. Certi volte, per bisognu à queste, necessite almenu temporaneamente per reducerà u cuntattu cù l'abuser, menu di cumunicà.
Se pensate chì avete trattatu inutilmente è malu, pudete piglià tutti i vostri sentimenti negattivi è scopre per ellu ciò chì esatta solu ciò chì ùn avete micca piace u vostru parenti. Prima di tuttu, avete bisognu di scriviri l'embiu di i sentimenti cumplicati è ambigghichi chì avete per i genitori. Per fà questu, avete a cavallu in l'anima, rescindiu resinzione, ingerimentu, teme, malinterpretazione è altri emozioni variate. Sì senza questu, hè impussibile di perdinu. Se trova difficiule di capiscenu tuttu ciò di sè stessu, pudete dumandà aiutu da un psicologu, cù assistenza prufessiunale, serà più faciule.
Dopu d'annunzià i vostri sentimenti, bisogna d'accettà chì i genitori sò ciò chì sò, è sò ancu e persone cù i so qualità pusitiva è negativa. Hanu fattu i so errretti micca per via di dislike o l'odi per voi, ma per u scantu di esse unseatable cum'è i genitori, fate qualcosa di qualcosa. Anu teme chì i zitelli i cundannate. Certi parenti, p'asempiu, avè pasciutu i zitelli, furibile cù a so impotenza, è turnate a culpa è a responsabilità à u zitellu, dicenu chì ellu hè culpèvule per ciò chì cravatta è i so parenti. Temi d'insolvenza, di sicuru, ùn pò micca justificà parechji parenti, perchè più tardu o dopu u zitellu chì capisce chì ùn hè micca culpable. E da quì i figlioli cumenzavanu accuminciari d'avere, è i genitori - un sensu di culpabilita. Cusì ùn fate micca quì à i zitelli. Ma, sicondu esse dichjaratu, sò tutti quelli chì sò disposti à sbaglià. È hè bona quandu una persona pò permettenu i so sbagli, è corrette.

In spite of everything, a maiò parte di a mamma è i pare sò vulìanu chì i so figlioli, è a manera di ottene quandu elli volenu depreza di parechji fatturi - da l'era, nantu à e caratteristiche di a crianza è a natura di i genitori parenti, nantu à a so vede nantu à a vita, etc. .

U stadiu sussegwenti sò exercizi pratichi. Fate dui listi. In a prima lista, fate scriverà ciò chì i genitori fècenu è hà fattu u sbagliu, è chì avete dannatu, in u vostru parè. E in a seconda lista - chì parechji avaristi bisognu è fattu per fà a so vita più faciule è più piacevuli. Fate liste separati per u babbu è per a mamma.
A prima lista amene ciò chì hè sempre aggradèvule nantu à i vostri parenti. È in u sicondu - ciò chì cresce da elli finu. Avete bisognu di piglià a cura di i vostri bisogni di a seconda lista o di parlà cù i vostri parenti è dumandate à l'aiutà cun aiuto.
L'espressione di a so aggressione, l'odi è l'còllera saranu benifichi per a salute mentale. Pudete parlà cun un psicologu o cun un omu chì fiducia, ma pudete discrrebe e vostre emozioni è sentenzi in detail à carta, inveressi è, per esempiu, brusgiate. Questu serà ancu un bonu exercitu praticu.

Pruvate per piglià u postu di i genitori, capisce i so motivi, vede i so punti debulutichi, capite l'attività.
Ùn correghjenu e cose. U pardunamentu ùn significheghju micca chì avete bisognu di seguità scumessa l'offisa. Ùn finice chì nunda hà succorsu. Dà un pocu tempu per passà, mentre attivamente pruvate di pardunà.
Pruvate di fà relazioni cù i genitori, cumunicà cun elle. Avete digià sappiutu per vostri stessu insulte principali è teme, ora pruvate parlà cù i vostri parenti. Ask what happened to them then, cumu si sentenu. Diciunate di i vostri sentimenti, i spirienzi, i sogni di u tempu. Pudete truvà parechje ghjornu novi per sè stessu. Forsi si puderà capisci per quessa ch'elli avianu una manera o altra, è u pardonu sarà per ella stessu. Se per qualchissia ùn pò micca discutiri u prublema cù i vostri parenti, pate cun u psiculoghju.
Por perdonamente sincera, é necesario fer un grande e complexe travagliu nantu à ellu stessu, è u risultatu hè micca cunnisciutu in anticipu, perchè pudete sinceramente vulete perdonà l'infratori, ma ùn pudere micca fà di fà. Hè un modu longu. Ma u pardonu pò vene a liberazione da u dulore, l'ingerimentu, l'ingerimentu, u soffrendu è u disprezzu. Pruvate per pardunà i vostri parenti internu, ùn pensemu à pensà quantu parechji complexe è teme chì anu infidatu à voi, è cumu questu hè issa affruntà. Ùn rende micca a vostra energia nantu à questu. Ricurdativi chì i genitori ùn sò micca eterna. Un ghjornu, sarà un tempu quandu ùn sianu micca quì. Ùn hè micca unu di i ragiuni per pardunà?
Ricurdativi chì voi o quì ghjè sò i genitori. Fatecheregli sbagli in crià i zitelli? Pudete in li scarpi di i vostri parenti. Vulite chì i vostri figlioli pardunaranu per i vostri sbagliati, se devenu esse? Listen to your heart and be kinder.
Indibbulimentu, avemu da cura di noi è di a nostra salute, perchè u pirdunu hè guariscenza per l'ànima è u corpu. Avà sapè per pardunà tutti i briganti è i pesti di u panicu à u genitori.