Truvate una lingua cumuni cun noi

Dicenu chì i genitori sò da Marte è e donne sò di Venus. Da certi puntu, questu hè veru. U carusu ùn anu vivutu senza l'altru, ma di truvà l'intrepretazione di elle, truvà una lingua cumuni ùn hè micca cusì faciule.

Cumu truvà a lingua cumuni cù i picciotti? Probabilmente, avete bisognu di capiscenu di capiscenu tutti. In fatti, ùn hè micca cusì difficultu quantu pari di prima visu. L'errore principalità di e zitelli hè chì anu cunsideratu chì l'intelligenza è a psique di l'omi per esse simile à l'elli. Questu hè fundamentale incorrectu. I carci pensanu è capisci chì u mondu hè assulmente diversu. Sì i femine sempre, prima di tutte e cose, sò guidati da l'emozioni, cusì i pirsoni pensanu di a lògica è di u razziunalismu. Se una donna prova di attruvà à un omu, cunfidendu cun ellu è e so emozioni, spessu spessu chì hà cumportatu cum'è un bloque insensibile, è hè cum'è una donna histericale. Per ùn micca di creà un cunflittu, a zitella ricurdà chì i ghjattori sò spessu ùn piace micca quandu si parenu è ùn sanu micca manera di perdiri per elli. Sò cercanu un modu razzeju da a so situazione, è ùn abbandone quìanu di l'emozioni. L'omu ùn capì micca per quessa centu volte per dumandà ciò chì e cose sò, ooh è ah, se veramente ùn pò micca fà nunda. Inoltre, ùn anu mai messu à voi, è utter un problema un centu volte, discussi in detail i so dati, senza pruvà à u stessu tempu, per cercà solu suluzione razzjonali. Sempre devi esse scurdate di chistu per truvà una lingua cumuni cù i carusi. Inoltre, i giovani ùn ci piaceru micca parechji di i temi chì favurizanu i zitelli. E anchi eleganti è di moda ùn pudemu micca parlatu per trè ore per a robba è i cosmichi. Se vulete cumunicà nantu à un peu indivìdu, serà interessatu in l'ordinateur, l'automobile è i ghjoculi. Per l'omi, sti temi sò tali chì ponu discussà per ghjorni nantu à a fine.

Se vulete esse amici cù i picciotti, amparate à cumprenderà è l'accettanu cum'è per capu per ogne rapprisentanti masculi. Ma tentà di cumportanu cusì chì sempre si riceranu: anche u fattu chì eranu un amicu, tutte sse, in u primu postu, sì sempre una chica. Hè per quessa, avete bisognu à sustene l'omi in i so passatempi è di e cunversazione, ma micca per turnà in un omu, postu chì tuttu hè abbastanza possibbili chì in certi d'elli quandu anu in l'amore.

Per capisce i ghjente, avete bisognu di almenu un pocu per sapè a so psicologia. Nun mai oblite chì i ghjovani pruvate parveni più megliu è più stancu ca elli sò veramente. Prima di l'altri, ùn anu micca sempre micca sinceramente, di cuntà di i so rializazioni è i vittori. Solu un amicu veru pò esse forze di rinforà a mascara è affirmate a vostra anima. Ùn ci vole micca fà pressu à i carusi, u forza in quarchi cosa di cunvince. U ghjovanu avianu da ricunnosce a verità.

In spessu, fannu chì u so propiu cunclusioni è ùn avete nunda di fà cù questu. Hè megliu di sustene a legenda, perchè i ghjovani ghjè annunziati quandu si cumincianu à debbrà a so imaghja di l'indipendenza è di a ternura. Per ghjunghje l'intemperenze mutuale, bisognu à sente è vede. Sì avete guardatu cù curazioni di u zitellu, pudete scurdà rapidamente chì situazione pudè esse sinceramente sèghinu, è quandu hè megliu ùn mancarià a verità da ellu. Ricurdativi chì i ghjovani ùn piace micca quandu sò presioni cun quistione è dumande. Avete bisognu di fàliu chjaru chì vi pudete sente, aiutu è sustegnu in ogni situazione. Se un omu hà sicuru d'esse, vene sempre da voi per aiutu, prima o dopu, ma duverevi. Allora pudete parlà cun ellu è suggerisce solu suluzione à u prublema. Sperate micca parlendu da a cumplessità di u mondu è di i prublemi dulurosi. Sola ghjustu a storia sana senza interruce è dà un cunsigliu constructiu è efficace. Ùn insistemu è ùn cume micca chì u zitellu hà accunsentutu cù tuttu. Ma sapete chì ellu hà da piglià e vostre parolle in cunsiderazione è uttene l'infurmazioni quand'ellu facice e decisione.

In l'imprese meni, i picciotti sò spessu discussioni. Se vulete esse "u vostru", avete bisogna esse cunnisciutu è sustene, o almenu, dimissioni sè stessu. Ci sò e donne chì, da a natura, anu una idee virale, perchè sti cunversi sò supportati da cellu è interessu. In fatti, hè assai piacevule, perchè à parlà di altre donne, pudete amparà assai interessanti è utili per voi stessu. Dunque, ùn valenu a pena pressu i vostri labbre e esprimintu a vostra "fi" quandu quelli chì facenu turnà à piglià qualcunu per discutiri. Prima, sinceramente, ùn capinu micca ciò chì passa è justu fà francà francamente davanti à voi. Hè megliu per piglià tuttu per upertu è pruvà à apre studiente qualcosa utilità.

Ùn sò micca tutte e ragazze pudete truvà una lingua cumuna cù noi. Un amatu hè una cosa, ma a cumpagnia di un omu hè un altru. Ùn viaghjà spartutu da questu, postu chì hè più faciule per quarchi à cumunicà cù e picciotti, è parechji - cun noi. Ùn ci hè nunda cumprí. Tuttu deve solu di a natura, u mudellu è di u temperament di ogni donna. Ogni omu pò truvà una lingua cumuni cun un omu amatu, perchè l'amuri ci face, meddle, studiu è cumprumezza. Ma se vulete esse amichi cù i ghjovani, anu studiatu in a so cumpagnia per esse un pocu cum'è di elli. Guys apprezzendu e zitelli chì capiscenu è, in certi modi, cumprate u puntu di vista ma pò spiegà u spiegà tutte ciò chì hè basatu nantu à a percepzione femina di una situazione particulare. Ci sò parechje cumpagni chì in parechji mutandine ci hè sola una picciotta chì portanu in i so mani è, in listessu tempu, cunsidereghja a so amica più bona. Sò micca bisognu di sottuviani à invucà a so perteneciente à u sessu femminile, anche si definisce micca a pena di scurdà. Pruvate per esse naturali. Sè i visioni d'u masculinu, cunversione è cuncetti sò claramente inconsistenti cù a vostra percepzione di u mondu, ùn avete micca a forza di tene.

Sì avè sempre à vulete cumunicà cù i ghjovani, ùn esse scurdate micca chì tù sì una donna, chì significa saviezza. Cù l'aiutu di a vostra mente è intuizione, pudete intre entruve qualcunu, aiutallu è falla u so megliu amicu. E, prubabilmente, è amatu. Ricordu solu di questu, è pudete truvà sempre una lingua cumuni cù i carusi.