Adulteriu

Alas, anche cù a relazione più prusperità, l'amore è u dolore sò inseparabule. E pi assai donne a discussioni nantu à u perdone hè cundue cù tradimentu. Perchè Forsi, perchè ùn hè difficiule per pardunà. Difficult, ma possibbili. Vulete sapè?

Ricurdativi di a famosa frase: "Amore voli chì ùn avete mai avere di scoloverà?" In u cuntestu di a nostra conversazione, hè veru à u cuntrariu. L'amore hè quandu dumandate u pirdunu u nostru di novu è di novu. Ma hè una cosa di pardunà u so maritu s'ellu ùn s'hè scurdatu di piglià u zitellu fora di a scola. O ùn lavu micca i petti dopu à a cena. Un'altra cosa - per pardunà u tradimentu.


"E vale a pirduna?" - a maiò parte di noi dubite "." Siccomu a fiducia hè minatu, nunda pò esse tornatu ". Ùn hè micca cusì. Certu, tutti in questa situazione trova una solu suluzione. Ma pudete salvà u matrimoniu ancu dopu u tradimentu. Cumu? Dui cose sò assai impurtanti quì.


Fighjite à a ràdica


U fattu hè chì, a più spessu, l'adulteri hè solu un sintimu di altri prublemi. Per questa causa apparente, a ghjente, per regula, ùn cambia micca. Ci hè sempre qualchì raghjuntu deep, è se vulete preservà u vostru matrimoniu, prima di tuttu ciò chì deve avè ottinutu à u fondu di i prublemi in a relazione, è poi avà custruiu.

Avete atrevimentu è pacienza è discutezza a situazione cù u vostru còmpiu. Eseguitu eseguite a so spiegazione nantu à i motivi di a so traccia - di sposta, ci seranu prublemi chì pudete solu solu solu. Ma questu ùn significheghja micca chì vi dà carte blanche per infidelità. Ma in modu di avanzà, avete bisognu di pensà à quale hè a ghjustizia è quale hè a culpa. Puderete dumandà una pregunta: "Cumu faraghju per restitu a nostra rilazione?" Questu ùn hè micca un facili facili in e circustanzi. Ma i vostri sforzi ùn sìanu micca spegati. Sicondu una una donna chì hà pirdunatu u so maritu, "dopu avè cumincià à u so fondu di l'uceanu è si ne rinite à piglià un sciancu di l'aria, ci era tanta tenerezza entre noi" ...


Ricurdativi tutte e cose boni


Sicunnu i ricerca di dati, pè e parenti chì anu persu traimentu è ùn anu micca disintegratu, hè caratteristica di a ricunniscenza mussarina di l'impurtanza vitali di l'associati per l'altri. Hè necessariu di abbandunà stu sentimentu, cum'è a motivazione per u pirdunu sparisce immediatamenti, soprattuttu se a ferita à unu di i cagiuni hè assai prufonda.

Per quessa, sottu senza circanzi ùn deve aduprà per stà micca di scurdari i sentimenti chì u cresce in l'alba di u vostru amore. Pigliate è l'altru di circà per chì sì togetheru, è di i mumenti maravigliose chì avete passatu. Queste ricordi vi uttimamente aiutu per trattà e difficultà temporale in a relazione è ricurdà di a continuità di a vostra cunnessione. Hè assai impurtante per passà a cundanna è a culpabilita è analizà a so essenza di u vostru matrimoniu: i vostri interessi intellettuale, i modi di crià i zitelli, l'uggetti di vita, u piacè chì vi vene da cumunicà cù l'altri.


A trazzera di u mo maritu aprì l'ochji


In modu, sicondu l'esperimenti, l'esperienza di u tradimentu, cù e so cunsulenza traumatica, qualcunu pò passà è benefiziu. Una altra donna, chì survigliò a tradenza di u so maritu è ​​hà sappiutu "liberallu da u peccatu", ammetti: "Pensu chì a musica serà eterna, ma traccia di u mo maritè abbia i mio ochji". Ora avemu più occupatu cù l'altri. In a nostra relazione, hè stata scunnata finu à issa prufundità è mutualità attrazione ".


Mantene à manu


Anger hè un cunsigliu malu. In una situazione duv'è avete appendate di a tradimentu, hè difficiule micca ellu permessa emozioni, sì, probabilmente, è micca necessariu. Ma micca tutte l'indiscriminati. Una donna in una situazione cusì devu esse cunnisciutu da u calore di a so rabia è dà un tempu di enfistà, per ùn avè micca disprezzà più tardi di l'espansione. Certe volte, si ùn avete micca à cuntrullà a vostra còllera, pudete cunsiglià per sparisce pocu tempu.


Ùn pruvà micca


À l'urganisazione di "parlà fora" a situazione ùn anu micca necessariu annunzià l'infurmazioni necessarii per capiscenu i causazione di u tradimentu. Ùn dumandate à u traitore per i dettagli - ponu stà persternu i ricordi annu per vince. Dicieghjani una mòglia in burlatu: "Iddu dissi:" Quandu ella tocca à mè, m'hà scintillatu. È ùn rinuncia micca nantu à voi. »Stu ricunniscenza era abbastanza per impedisce a nostra matrimoniu da esse salvatu.


Fate l'incruciate


U situ spirituali, ancu dopu a cunciliazione, hè più sensitivu è sospettante. E a necessità di mantene un maritu cambiatu in u futuru nantu à una corona corretta hè troppu forte. Dici à voi "nimu" ogni volta chì un tali gustu si prisenta, nunda di cuntrollu superfluitu ùn viaghja micca à nunda.


Per pardunà ùn hè micca di scurdà


In fattu, a maiò parte di e donne, se pirdunanti, ùn si micca scurdate. Sicondu a donna forgivata, certi volte, quandu u so maritu critica ella, vole à tirallu di quella storia traitorsa in u so fàccia. Ma ella si detta, perch'ellu si sincerely repented. "L'ombra pròpiu chì ferma sempri", dici, "ma si sviluppau gradualamenti di diminuitu".


Seraghju megliu per ellu?


E una altra quistione impurtante: quantu torna à principià per esse sessuale cun omu chì ti ricivete in tal manera primitiva? In regula, una donna ingannata si ghjusta à unu di dui estremi: ella o prova di smintaglie in sessu, prova à u so maritu quantu era sbagliatu, o, contru à u cuntrariu, chjude u reste chjosu d'avè u sessu. Iè, hè difficiule sempre sensu di a prisenza di u terzu in u lettu ... Marina P spiega: "Un annu passava prima ch'e tornu sienti còmicu in u lettu, mi pensavvi:" E l'accarizzau cumu? "Allora avemu annunziatu una moratoria per u sessu finu à chì a fiducia elementale hè restituita trà noi. "Allora dopu avemu principiatu à fracciallu è hà sviluppatu gradualmenti l'attuali ..."