U capu di u gruppu Alisa Konstantin Kinchev hè stata hospitalizzata cù un attache cardore

Oghje, circa 1700 ora u tempu di Mosca, Konstantin Kinchev, capimachja di u gruppu rock Alisa, hè statu ingaghatu urgente in unu di l'uspitisti in San Petesburgo. Infurmazioni chì u musicista era in u ospitalu hè nantu à a pàgina web ufficiale di u gruppu:

Kostya hè urgamente ospita. I cuncerti più cercati anu annullatu

A moglia di Kinchev, chì ghjè u secretariu di stampa di a squadra, informava à una cunversazione telefona cù i ghjurnalisti chì i medici di diagnosticavanu un attachecciu di un musiceu di roccia:
Konstantin hà un attache cardore, ora hè in una di e cliniche di San Pietroburgo
Alexandra Panfilova ùn specifiche micca quale a clinica di Konstantin Kincheva hè stata hospitalizzata, spicificendu dinò da a disprezza à atraisce l'attinzioni di a presa è l'injure l'artist.

Konstantin Kinchev in una cundizione grave hè stata fatta à u Sankt Petersburg Medical Center cù un helicopter

Hè cunnisciutu chì u cantante di 57 anni chì hà sappiutu u dolore severu in l'area di pitta mentre si era in una casa suburvana in u paese di Saba, chì si trova in u cunfini di a regione di Leningrad è Pskov.

Da u paese, u capu di "Alisa" hè stata prisata in l'uspidale di a cità di Luga, è da queste da un helicopter di sanavie - à u centru di ricerca. V. A. Almazova. Tuttu questu tempu l'artista hè rianimatu.

L'ultime nutizie hà avutu guardatu u numeru armata di fanciuti di Alisa in suspense per parechje uri. Fans di Konstantin Kincheva abbandunate in i rete suciale di i sperienze di una prumessa ricuperazione à l'idolu.