U corpu straneru in u trattatu gastrointestinali

Cumu simu, i mummi di picculi picciriddi, teme chì u nostru figliolu, dopu à ghjucà, piglià quarchi innevatate è ancu persu in a so bocca, è ùn avemu micca u tempu di circà è scorri à stu corpu straneru! È u zitillùiu pateva, è ùn si cunnosce micca - per quale consegni è questu conduire. Hè assai probabbli, à un colpu nervuu cù Mamma. Eppuru, ùn hè micca sempre valutà a pena per frenà a frebba è crede chì tuttu hè assai pessimu (anche in i casu estremi, u zitellu hè stesu d'assumisce u pessimu) - perchè u subjecte pò fatta è senza stressu abbanduneghja u corpu di u zitellu dopu un pocu tempu. U tema di u nostru articulu di l'oghje: "Cunsumu straneru in u trattatu gastrointestinali", in quale discurremammu l'azzioni di i genitori chì i zitelli avianu l'imprudenza per ghjucà un corpu straneru.

Hè necessariu sapiri chì in u trattatu gastrointestinali un ughjettu stranu pò esse rializatu, prima di tuttu, com'è u risultatu di i ghjoculi. Forsi, u zitellu hà truvatu quellu chì interessa assai, è decide di pruvà sta novità nantu à u palatu - avete a sapè ciò chì hè fatta. Inoltre, un sperimentu cusì innocent da u puntu di vista di un zitellu pò esse assai periculatu - è ogni annu avianu a capiscenu è, per quessa, guarda un ochji nantu à e so migghiori, soprattuttu s'ellu hè in quellu limitu di età particulari quandu interessu in u mondu fora un terrenu chjosu.

Infatti, per dì chì u corpu straneru in u trattatu hè impussibile, perchè ci hè una probabilità alta chì puderia esse stuck in l'esòfuru. Inoltre, sta situazione hè assai più preca in casu chì i corti straneri in u trattatu gastrointestinali eranu micca senza pratiche è immediatamente principia a so manera "in a strada". Cume distingue una situazione in quale un corpu straneru est strappatu in l'esòfuru, da a situazione quandu si movi più avanzezu à u tragettu gastrointestinali? Puderete scopre a prima situazione per i seguenti sintomi:

- quandu u zitellu piglia, sì u dulore;

- U dolore pò ancu esce cum'è st'oi detta un tarrazzi;

- in ghjucazione, u zitellu culpisce di un certu malinnu - hè difficiule perch'ellu manghjà a saliva, è cù l'alimentariu a situazione hè ancu più dolente - forsi ùn pò mancu fà;

- U zitellu sienta sempre nausea constante, chiancì;

- Se qualcosa di stufa in l'esòfuru - u zitellu serà tortu di una tezza.

Normalmente, se un zitellu piglia un oghjettu è ùn ne perchianu micca reazzione è sintomi periculosi, i genitori sò silenziosamente (beni, o micca in modu silenziu, secondu l'statu di u sistema nervuali di i genitori stessi) aspittendu chì u corpu straneru ghjera u corpu di u zitellu manera naturali - questu, durante a defecation. Inoltre, ci sò parechji casi chì avete bisognu à cercà l'assistenza medica à a listessa ora chì avete vistu (o u zitellu annunziatu nantu à u vostru) chì u zitellu hà ingutu un corpu straneru - u solu dipende da u tipu di l'oggettu. Eccu, i seguenti urganizzati straneri poninuveni praticà riesce per a salute di i zitelli, dunque à l'ingegnu ùn ponu micca postponate - hè necessariu di piglià à l'uspidale:

- queste sò l'oggetti persi, cum'è una agulla o un pinu, un push pin o clip, un pesce di ganso o un pappellettu - è cundini simili;

- queste sò articuli, a larga di quale varia di 3 centimetri o più;

- queste sò batte, invece di u tipu è u tipu;

- l'imaghjini, se u zitellu s'ingrigau dete immediatamente, o ancu più.

Comu avemu digià annunziatu, ùn hè spessu ùn troppu preoccupariate chì l'oghjettu ingiunatu ùn provoca sintomi incarcerati è ùn hè stata preso in u esophagiu. Questu significa chì hà avutu una forma raffinata (probabilmente), perch'ellu passava à u travagliu gastrointestinali senza averebbi è indurendu. In solitu, questa corpo più struitu pò esse truvatu in un pezzu dopu à 2-4 ghjorni dopu a situazione assai spaventusa è eccillente. Perchè i medichi ricumandenu chì i genitori vemu cù cura di u cuntenutu di a pignatta prima di ridivà. Siccomu solu un corpu straneru scupertu in u quadru di tempu pò dà i genitori l'oppurtunità di rilassate è cunzidira chì a situazione hè stata risolta ella stessu è u risultatu hè summamente posittivu.

Sì avè sì, per esempiu, hà vistu cù i vostri ochji chì u zitellu in u prublema di mette in a so bocca è inghjò una piccula bola, ùn pudete micca troppu intruduce a ricerca di sta bola in i musculi di l'ucevule di i zitelli - viaghja da cumpletu u corpu di i zitelli cun una garantia assoluta. In ogni casu, si u travagliu ùn hà micca avete e formule stratégica curretta, è a so dimensione era grande di grande per permettà u corpu per esce micca ubligatori, u pezzu deve esse verificatu senza fallimentu.

Perchè cusì cusì strettu è chjaru? Sì, perchè se dopu à quattru ghjorni da u mumentu di l'ingestazioni di un corpu straneru ùn hè micca apparevutu in l'olla - pudete bisognu di cunsultà u duttore senza fallimentu.

Oghje in situ critichi (è micca cusì), i genitori avè principianu di attuiscenu lugualìssimu, pruvatu à disattivà un pianu di u salvamentu è l'alliberamentu di u viaghju gastrointestinali. Anu arrivatu à a cunvinzione chì si, per esempiu, pusonu un enema in u zitellu, o, ancu di megliu, dà una droga laxattiva - ùn esse micca quattru ghjorni per esse, u corpu straneru libbirà a via gastrointestinali à una alta freccia à u più tempu. Inoltre, questu hè un grande sbagliu, perchè quandu avete ingestite categurichi, ùn pudete nanzu fà l'enemea, sia micca solace una laxative - postu chì l'intestinali anu tanta sfurmazioni cù questu ughjettu strangeru, è ci sò spasmi causati da tali azzioni.

Ci hè ancu una quantità di misure chì ponu cuntribuiscenu à sensibilizà a cundizione generale di u zitellu. Per esempiu, hè cunsigliu per dà l'alimentu chì i manufarii chì sò più chjosi di fibra (di elle pudete selezziunate qualchì fruttu è vegetale, è corsi).

Se ùn avete micca vistu qualcosa cosa hà cullatu in u gastruttu digestivo di u zitellu, poi bisognu di vigilà dinò a cundizione generale, è quandu avete qualsiasi simpaticu d'ansia, avete da cunsigliu immediatamente un duttore, è ùn esce più finu à chì u corpu straneru senti fora da u vostru propiu. Questi sò i sintomi periculosi:

- U zitellu sperienze u dulore in l'abdomen, allora ùn passanu, è pò ancu esse intensificate;

- U zitellu hè malatu, i vòmitu multiplici;

- dopu chì u zitellu passò à a pignatta, avete notte sangue in i musculi di l'intestione.

Tuttu stu signaleticu chì a situazione hè stata fora di u canali in segnu! Uvertisce cu curaggiu, per esse situazione potenzale periculosa è vi vene in u salvamentu in u tempu, se qualcunu hè stata fattu!