Découvrir cake per anniversàire


Oghje vi cunsiglile cumu di decorar un pastele d'anniversariu.

Oghje ùn pudemu dì micca cun certezza assuluta chì hà inventatu u cunfettu è induve. Ma pudete dì cun vigilance chì u pastellu hè un capu di vacanze! Dopu tuttu, sè pensate à quessa, veramente, qualunque celebrazione o anniversariu ùn pò micca fà senza aquesta capuliscita! Qualchidunu figliolu sarà cuntentu per vede stu dolci dolci à u anniversariu. Oghje, i cunfisori pudianu offre e pasticceria per ogni gustu è culore, è per i fanali di i rigali originali, ci hè una occasione di fà una sorpresa dolce cù l'impresa d'una persona di anniversaire. O una inscription. Questu serà discussatu in u nostru articulu.

Per pudè apprezzate u pastellu, avete prima à affucà. E u forru oggi sì ...

"Blueberry in cheese cottage" hè un cake inusualmente bella, bellu, delicatu è assicurativu sempriciu, chì, induzmente, prumesse tutti i membri di a famiglia. Per a so preparazione, ùn avete micca bisognu di capacità culinaria è abilitazioni - a ricetta hè abbastanza semprici è vi aiuterà ogni amatori novu o bisognu!
Ingene ingredienti bisognu:
0,5 kg di cottage cheese 9% di grassu, 0,4 kg di zucchero, 0,5 l di crema aghusta, 0,2 kg di aranelli, 0,2 l di 33% di crescenu di grassu, 2 cullizzioni cun un slide di gelatina.
Preparazione:
Prima di tuttu, mischjà a crema agria è u zuccheru cun un mezcladoru, purtendu à una massa homogeneia. Pigliate aduprà ravioli blueberry à traversu un tamarzu (in u invernu pudete aduce bè è belli cungiati è blueberries fasgioli). A nostra propriu accionu serà per separà a massa di curdia in dui paregliali parte, una di quale hè di aghjunghje u puree weeded da u nostru blueberry prima. Furmagliu di caccia per fà stu bìaddu cunfitte hè megliu per piglià 9% di grassu (ùn deve micca buntà fatta o di cottage cheese 1-2% fat) - u pastiche serà più sucu. Appena, manciassi a gelatina in qualchì acqua fridda, calore a crema è aghjunghje a gelatina chì hà inchatu, tuttu chistu cunzezza currettamente à dissolvi a gelatina. U mistu risultatu hè spartutu da a mità è in ogni una di e parte aghjunghje a massa di quagliu prezzo anu prisedatu. In una forma specie o un pianu deepu in u turnu, pour un pocu di cullocchi di ogni massa di curd. Pour a massa devessu esse strictamentu da u mezu di u formu o di u pianu, per piglià un patru pocu è cusì u capu dopu, finu à chì a massa di curda hè finita. U nostru tarottu hè quasi prestu, ùn resta più di mette per un paru di ora per friddà in u frettu.

Perchè chì esse curretta è bella per falla a scrizzione nantu à u pasticcio, vi cunsiderà parechje regule.

Un sbagliu cumuni è u scopu di scrive assai. Ùn hè micca a megliu scelta. Ùn ci hè micca spaziu per u restu di a dicurazione. Per assicurà chì u pastellu ùn hà micca vistu mancu, ùn hè micca valenu d'abbandunà una sola inscription nantu à questu, u pastellu hè un pianu culinari chì deve esse in bonu costume. Pensendu nantu à a scrizzione, pruvate à fà a inscription significativa è minimu in u numeru di scritti. L'eccezzioni pò esse taglioli maiò pensati per "corporate".

Ancu, ùn deve micca permessu di una tautologia, per esempiu: "À a to carità di Vasya, da u vostru amatu". Hè megliu ùn scrive u longu paroli "ferries", per esempiu, "Quandu u seicentu anniversariu", dà preferenza à l'inscription "Cum l'anniversariu!" E a figura 60. Piglionènduce a longu di e parolle. , è fàciule per leghje. Hè desirabili chì saria un cuntrastu. L'inscriptions ponu esse situati in tutte a torta. Questu depende di a vostra idea. A superficia per a inscription deve esse perfetta simplificata per evitari distorsioni.

Ci hè un solu truccu. Chì l'inscription seria lìassu è assai piacevule per sculaccià una linea cun un pappu. Quandu a inscription hè appiicata, a linea ùn serà micca notu pessimu.
Quandu ci hè necessariu di mette a scrizzione in u centru strettu simetricamenti, facemu a seguenti. Ci hè cunsigliu u numaru di littri, nclusu i signali. Marcaremu a mità di u cunfettu cù un pappu. Facemu un "regnu". Per esempiu, considerate a parolla "Parigghi! "In u centru, scrivemu a lettera A (questu hè u centru di a nostra inscription). Allora scrivemu a mità restante di a parolla ("-I am!"). Avà in u listessu modu cù u listessu intervallu trà e lettite scrivemu da a lettera A in l'altra direghjula P, D, Z, O, P. L'inscription hè prestu, assicurata assuluta è simetria. Per scrive a frasa, tutti i littri sò spartuti à mezu, pigliate l'espunelli trà e parolle (avemu accudiamu per una lettera).

Un sbagliu cumuni hè di purtalla a parolla. Hè vede assai cummigghia. Hè assai cunvene per fà i marchi lettere cù u listessu puzzicheghju. Questu hà garantitu una lettera robba è bella. Quandu u decoru un ghjornu, i figuri sò prima di tuttu (se esse, per esempiu, per un anniversariu). Eppo a inscription. Allora, prima di tutti, ridirette u pasticcellu, decurbe a parete di u cunfettu è scrivite a data, Allora a inscritta si trova. È solu dopu in un locu chjude postu i fiori. Perchè ùn impediscenu l'accentu principali - u numaru è a scrizzione. Avà sapete cumu décendu un pastele d'anniversariu.

Eccu u nostru pastellu è pronto per piace u so destinatariu!