Joint sleep with your baby

Oghje è cumu per dorme u zitellu hè una quistione chì ogni famiglia decide à a so manera. A cosa principal hè d'esse flexible, pronta per u cambiamentu, eseguite a vostra intuizione è sensibilizà capisce e bisogni di u to figliolu. Ughjatu cumuni cù u vostru piccioccu risolvià u prublema di u chjellu constantu di u zitellu è a vostra nervosa. Qualchissia di i genitori muderni pirsunu pienzanu chì l'idea di u sonnu cumuni hè una di e teorizzioni novi. È ùn hè micca surprisante, perchè in i paesi uccidintali, a prublema di l'indipendenza di u zitellu addiventa più urgente, è "a furmà" sta indipendenza è l'indipendenza di i genitori scritta literalmente da u diaperu. Hè perchè sò assai mètudi d'insignamentu di migghiurà per dorme in u so cunlatu è ancu in una stanza separata Cundizioni permettenu). In ogni casu, u fattu restanu: finu à pocu tempu, in ogni modu è in tutti i paesi, i zitelli durmianu cù i so genitori, è questu hè cunsideratu perfettamente normale.

In cerca di paradisu pirdiu
U picciriddu spentu 9 mesi in u stomacu di a mo mamma, era u so sanu accu è sicuru, da ellu stava trasfendu à un ambientu pocu diversu. Hè dunque naturali chì un ziteddu nascitatu hà una precisa aguda per una atmosfera simile à quella persu. È in stu casu, a vicinty constante di a mamma è u so lattu hè a modu più simplice è ovvativu per scuntate e sperimenti fisiulogichi di u zitellu. Un sondue in regnu cù u so picciottu vi rigala a biddezza è u latte matermale, chì significheghja chì torna à u vostru cumportamentu in l'intrauterina.

Ammazza di successu
Hè bagnu di notte di ghjornu, ciò chì si trova à l'iniziativa di u zitellu, aiuta per stabilisce uni travagliu rializatu è adupratu. Hè a sapè chì l'hormone prolactin, responche di a pruduzzione di latti, hè l'"hormone di notte", hè più attiva in l'ore sfondate, entre 3 è 8 ochre in a mattina.
Hè assai impurtante chì in questu ora parechji volte chì u zitellu hè appiicatu à u pettu. Quandu un sonu cumuni cun u zitellu hè assai faciule, a mamma è u zitellu spessu ùn si pò esse risposte - u zitellu sia trova u pettu è dorme, sucannu. Cumu l'oghje, u mo ghjornu a mo mamma hà duvutu bastante latti.

A comodità per a famiglia sana
Oh, sti noite di sira, parechje paisaghji ani da sapè in priorità. In autumàticu, quandu avete a ghjustificà à u babbu chianciulatu parechje volte a notte, pudete sognu di un reste chjaru. Eccu perchè e so nudi senza persone, parechji genitori, ancu senza sapienze altri effetti effetti pusitivi, venenu à l'idea di u spartimentu di u sonnu. Perchè dopu li primi cuminciati "nudi" nuttati in u so cambiu, u rimannu di reste, tutti si sveglie à a matina restu.
Mamma ùn hè micca bisognu di risuscità tutta a notte per alimentà u zitellu, per rock è si move à u cuna. Un mughjettu mancu esse risplendenu cumplessu, se hè sottu à u latu di a mamma, - ellu si trova cù un santu duru, hè postu nantu à u sonnu di più, chjappi. Mamma anche fece ancu a mezza dorminu.
Furtunatamenti, in l'età di u fugliale di solu dispositivi, ùn ci hè micca prublema cù una robba brutta, è per cambià u diaperu, ancu se u zitellu hà aghjuntu bruttu, hè una materia di parechji minuti.

Arguminazioni contru
U grande "scarbatru" di un sughjettu cumuni hè chì i genitori sò teme à santu durmianu prufundamenti è pugnale u zitellu, ma ogni natura normale di a mamma hè programata per protettivi l'instinctivu à u zitellu.
Spessu l 'argumentu "contru" diventa a parolla di u maritu chì un sonu cumuni pò spirammà relazioni matriali, ma dopu, e rilazioni intimi ùn sò micca limitati solu per a notte di notte è u matrimoniu ...
Sì momia o papà sottu trattamentu di droga cun forti drogas.
In casu di fatigue fat mamma (per a via, se sente sulitatu, evite micca, sughjate cun fogliu nantu à un sufittu dolce) - ci hè un periculu di "cascà in" in dorme è pittinava u zitellu).

A to scelta
A più impurtante hè di cunfirmà a vostra intuizione, sensu ciò chì hè impurtante per a famiglia è di decisione unanimemente. Di sicuru, assai felici, di vita sana è riescita mai dorme cù i so parenti - i so mamma è mamma in l'arsenale sò assai modi per dà u so calore di i zitelli, cura è amore.