Malatii somatichi crònii di i zitelli

L'estatisimi ùn sò micca stimulanti: solu 8-10% di i zitelli sò practicamente sanate, mentri u 10-15% di i zitelli di a malatia pigghianu una forma crunna. Chì avianu a so mamma si fà chì u zitellu hà una sta forma di a malatia? Malatii somatichi crònii di i zitelli - chì hè?

I medichi compare the development of the disease with the movement of water in the river. I chjavi chì anu alimentatu per u tempu estenu oculistica in u sughjettu: questu tempu currisponde à u latente (latente) cursu di u prucessu patologicu. Quandu si prumovi forti, a pesta accunsente in un periodu agutu. Quandu unimotu di diagnosticu o trattamentu hè sbagliatu, pò esse ritardate acquistendu un corpu acutu è cursu chronicu cù esporziunamenti periculi.

Cumu di onda à onda

Quandu u prucessu agutu hè chronicu? Depende di a malatia! Per esempiu, da gastrite aguda, chì spessu occur in u gruppu in u vaghjimu, u zitellu debite recuperar in 5-7 i ghjorni, da u friddu cumuni - per 1-2, bronchus - per 2-3 simpati. Sinusitis, durendu più di 3 settimane, i medichi chjama perseverante. E se a malatìa ùn riteneva à u finale di a 6 simana, significa chì si n'andò in una forma crunna. Cough è altre signali di bronchitis disturbanu u to figliolu 4-6 settimane? Ci hè un cursu prolongatu di a malatia. I sintimi sì più longu? U zitellu hà tutte e ragione per esse scrittu in a squadra di cronica. Hè rifuggiatu à a spesa di i zitelli cun predisposite hereditaria à questa o questa malatia, è ancu in spesa di i zitelli anu malatu è quelli chì anu studiatu in liceu è gymnasiums cun un programa complicatu. E certe malatie crunulò, cum'è l'allergii, venenu da a zitiddina prima: anu a capacità di cultivà è sviluppu cù u zitellu. Tuttu all begins with infant diathesis, chì dopu à un annu si trasforma in dermatite atico (hè una neurodermatite o eczema). Sta malatia di a pelle passa in ogni terza fridda chì suffreghja d'allergii, è in u 70% di i casi à l'età di scola hè cuparta cun bundanza sia di l'altri, cum'è una rhinitis allergique, fede di fenu, bronchitis asthmatic, a questa hè chì l'asma bronchial hè furmatu. Fortunatamente, ci hè sempre a speranza chì u zitellu durà u so diagnosi à u tempu, soprattuttu s'ellu hè aiutatu à questu.

Da a Crónica

Cume più un zitellu soffre per infezzioni respiratorii aguti, più forte a prubbabbilità di sviluppà una malatia crònica è più spessu si chjalla un friddu. Oculista anu detta: oltre a furmazione di furmazione, più crescenu di travagliu. In lycè è gymnasiums, a vista di i zitelli anu aghjustata in u prima scola, è in scoli generali - solu à u gradu 4-5. Scrivite un ziteddu à u gymnasium, mamma è pare sò state chì un sistema intensivu di educazione ponu alta duminiu nantu à a salute di i zitelli. U zitellu, chì hà digià una patologicu crunale, ùn saria micca pudè a tirò di una carica, è spessu un ziteddu malatu, apprendu un regnu tali, pò ancu diventà una cronica. Ùn vulemu piglià u zitellu da una istituzione educativa prestigiosa è l'equipa à quale hè abituale? Pruvate di reduce a so carica! Hè cunsideratu più di trè case di ARI per annu, è per i zitelli d'un annu à 3 anni - micca più di quattru episodii di such. Se u vostru zitellu ùn sia fora di i friddi, preparate pè u fattu chì u pediatricu scrivarà in u numedu di FBD - spessu infizziatu. Questa abbrevia hè più un annuariu medievale, indicando chì u zitellu hè in rischiatu di sviluppà e malatie cronica di l'organi ENT, bronchi è pulmonus (in particulari, rinitis allergique è bronchial asthma), in quantu di reumatismu è glomerulonefritis (malatia renale inflammatoria ). È in i so settimane di scola, pudete esse rializatu una tendenza à e malatie crunulògii di u viaghju gastrointestinali, riurizzioni neurotichi, spedizione. Per impidiscia u so sviluppu, i pediatrici domestichi illuminati spessu i zitelli sick in un gruppu d'observazioni specialu. Fighjatu u vostru figliolu o figliola à u duttore ENT, l'immunologu, allergist, facenu i provi di sangue, l'urine è l'examination bacteriològicu di u swabs da a nasofaringe. E più impurtanti, ùn pruvate micca dettu tuttu ciò chì dèghjanu u sistema di prutezzione di i zitelli: l'ipotermia, u rifiutu di a luz di ghjornu è a riduzione di u sughjornu in i figlioli in furmagliu, u burocrattu è u soberexcitazione! Questu hà affettatu nanzu à a vostra salute. Nzè cun u pediatricu, hà sviluppatu un sensu di misuri preventivi. Unu di i modi più efficace di aumentà l'immunità hè impastatu. Hè utile è i zitelli crònicu dolci. Cumentu di e cundizioni di serra, aghjunse u statu di e forze protettivi di u corpu di u zitellu: si debilitanu senza furmazione, cum'è musculus senza moviment. Furtificate l'immunità cù l'acqua fresca, longu cammina, durmendu in l'esterno è cù una finestra aperta in invierno, massaggio di tòpi è gimnastica terapeutica.

Scola di Salute

Ùn hè micca sicretu chì parechji zitelli facenu a scola una cròcica. Per adattazione, i primi-graders anziani una grande tensione, chì porta à l'incrementu di e malatie aguda è crònica di l'organi ENT, u sistema digestivu è nervu. Trasferisce un fruttu freqüentamenti o chronically ill to free schooling or at least arrange a day off for him or her throughout the week. Pudete cuncorda quì cù u maestru di scola o dumandate à u pediatricista per u certificatu pertinente. Sì un coludistu è stanchi, ùn si senti micca bè, permettenu di studià in casa o in tuttu restu da lezioni, è u ghjornu dopu, ellu aghjunghje. Fate chì u zitellu devenu esse prima di l'scola: una ghjurnata famusa porta unbilanċi di i bioritmi di l'organizmu di u zitellu è l'aghjunzione di a patologìa crònica. Agghicà u zucchero di zucchero ricucitu, u tè verde è u malugraficu à l'alumna per a vivacità, fate un pappaddu à a matina (sò intensivi d'energia) è offre frutti - una manzana, una banana, dui mandarini ... Per via, i pupulazioni sò primi diploma è elezzione, di diagnosi, deve esse manghjatu 5 ghjorni à ghjornu (ogni 3-4.5 ore) à u listessu tempu. A cumplessione cù a dieta è u ghjornu in tuttu, prumove a sincronizazione di i prucessi internu è serve com'è una forma di prutezzione contru l'exacerbamentu di i malatii.