A serie "Matchmakers": about the characters and actors

Nantu à u screnu ci era una nova tempi di a serie "Matchmakers", amata da quasi tutti i televidenti. In vista di i caratteri di a serie, assai anu interessatu à ciò ch'elli sò cum'è in a vita, perchè in u quadru l'attenti sò vede eccu organico chì in qualchì volta pare chì si ghjucanu. Ma tali risolazione ponu esse risultati solu se a ghjente si riduzza di u rolu. Allora chì sò iddi, matchmakers, chì pensanu di i so caratteri, chì sò e relazioni trà l'attori è l'equipaggiu, è cumu si passanu a so vita?


IvanStepanovich Butko - Fyodor Dobronravov

Uncle Vanya Butko - un favicu di u publicu. Per una banda, hè un pirsuni regularmente da u paese, chì ùn hà micca studiatu in l'istituzione è duie volte cumpurtamentu. Ma à l'altra banda, sta persona hè assai pruduttiva, interessante, intelligente, hà capaci d'affruntà appressu à a situazione è di risolvi prublemi di salute.

Fedor Dobronravov hè assai piacevule à u so eroi, postu chì Ivan Butko hè veramente qualcosa cum'è ellu. Quandu anu scegliu l'attore per u rolu di Ivan, u dirittore ùn hà micca vulutu vedà nisunu nimu quì à l'altru Dobronravov. L'attrice Tatyana Kravchenko, a so famosa cinematica, dice chì Fedor hè una persona assai amica è d'intelligenza. In questu ùn hè micca nunda di stella. Hè assai simplicità, tactful, empathic. Cù sta persona per esse in u quadru - un piacè. Eppuru, hà rimissatu assai cuntaggiatu. A manera chì Ivan Butko ridi ùn pò esse ripetuta. In vista à questa persona, puru, involuntariu voli sordi. Hè incredibbilmente carisamica è sorprendentemente positiva.

In quantu a gloria chì hè vinutu per u "Matchmakers", perchè à Fedor, questu ùn hè micca diventatu un mutivu per sente com'è una stella. A volte, à u cuntrariu, ùn vole micca esse assuciatu cù Ivan Butko, perchè duverà di fà un altru rolu à ùn avè revelatu u so putinziu, è micca di ripetiri u destinu di Demyanenko-Shurik o Tikhonov-Shtirlits.

Valentina Butko - Tatyana Kravchenko

Baba Valya hè una donna rurale tipica. Hè bellu ghjente, pora, spessu oghjeghjate è massa emuzionale. Stu omu hè in folla in amore cù i so nabbri è prova di fà tuttu per elli. Ella spessu prumesse blouse, ma quantu hè questu, sta famiglia hè chjesa di veru amori, chì ùn pò micca esse tombatu da scandali, cusì vitture à l'audienza.

Tatyana Kravchenko, chì ghjoca u rolu di Vali, amarà u so rolu persoane assai. Ella dice chì ùn pò micca imaginate u tempu quandu e "matchmakers" ùn serebbe più sguassatu, è hà da esse ade à i so vicinu persone è a so persona. Per ghjucà stu rolu, l'attrìzia hà ripetitu à cunvince i so teme. U fattu hè chì Tatiana hè assai teme di l'altura. A posjetu, ci vole da ghjunghje sott'à u trattore, di mantene una reune, dopu cunducerete cunversione da u barcuni. Inoltre, u trenu ùn devenu micca sempre u bigliettu, è chì a serie hè ucrainu, da u ghjattu chì hà da scaccià da Moscu à Kiev. Da cunsule, più d'una volta Tatiana hà atraviatu in un aeroplano, da quale ùn hè micca in prese. Ma ma chistu, l'attrìzia sempre parla di u fattu chì in a so vita ùn hè micca riffite da Valya è hè prestu per attru in questa seria à almenu per a fine di i ghjorni. Hè assai piace à tutta a so famiglia, ama Fyodor Dobronravova è ogni ghjornu chì andava in a ghjira cù u sensu di gioia è felicità.

Olga Nikolaevna - Lyudmila Artemyeva

Olga Nikolaevna - questu hè l'exactu oppostu di a famiglia Butko. Hè una donna intelligente è educata. In i primi serii, pò esse dimustratu chì Olga hè un figurine exalted. Ma cum'è u sviluppu di u persone, l'audièntu vede chì hè una donna sgua, bona, empàtica è chì hè sempre pronta per aiutà à a famiglia. Lyudmila Artemyeva, l'interprete di questu rolu, dice chì ella ùn pò micca cumpiagià solu Olga. In ogni stagione, l'attrissione scopri u novu aspettu di a so persunità è maravigliate à quante versatile ella hè.

Lyudmila ùn hè micca una persona publica. Ùn ci piace assai quandu anu in a so vita persunale, perchè ella prova di cumunicà cù i ghjurnalisti à pocu quantu pussibule. L'attrìccia dici chì a ghjente anu esaggere ancu l'aghjustu di l'attori è l'appassiri à u celu. Artemieva ùn si cunsidereghja una stella, perchè ùn vede micca ragione per adurà a so persona. Ci hè una vita di una persona perfettamente ordinaria, chì vole chì i so affari di persunale per esse in camera.

SanSanych Berkevich - Alexander Feklistov

San Sanych addimbratu nantu à u spettaculu dopu à l'altri isulani maiò. Questu successu dopu à l'attore, chì faci esse u sposu di Olga Nikolaevna, rifiutò à sparà e u caratteru avia dete tombu. Ma siccomu "Matchmakers" hè una cummedia è sèculi chì affirmanu a vita, i diritori dicenu chì Olga Nikolaevna ùn puderanu soffre è soffrenu tutta a so vita, perchè, dopu avè fattu a storia di Berkevich. Sicondu u scrittore, una volta in a so ghjuventù è è Olga hà avutu un romance, è avà torna decide di guadà u so core. In prima, semu cun noi chì San Sanych hè un persone mercantile è più negativu. Ma pudemu capisci chì tali cumpurtamentu hè una stampata di una vita di una famiglia felice. In fattu, hè amatu è sinceramente amare, pronto per i prucessi per a fine di i so sentimenti. Hè per quessa, in fine, i matchmakers accittendu bè cù a so famiglia.

Alexander Feklistov hà dettu chì a famiglia pigliò micca solu u so caratteru, ma ellu stessu. Hè assai faciule per unisce à l'equipazione di a serie, perchè u settore hè un ambienti amici. Eccu, a ghjente ùn hà micca ghjucatu, ma vanu veramente una vita volatile è, in a stessa volta, vita pocu spettae. E veramente sò rilativi cù l'altri calidez è u rispettu. Feklistovu piace à ghjucà u so caratteru, perchè ellu hè un bonu caratteru, in quale ci sò assai qualità interessanti chì svolgenu durante a serie.

Mitiai -Nikolay Dobrynin

E, sicuru, ùn deveru micca fà scappà di un suchellu culurante cum'è Mitya. L'alcoòlica rustica, un invintore, un joker - sò questi in ogni paese è in tutti iardia. Ùn hè micca un eroie negativu, in fattu, Mitya hè una persona bona assai, solu vulgare. È in l'ultimi fiaschi si trova u so amori, crea una famiglia, sinceramente prova di micca di vìviri. Per Nicola, Mityai hè ancu parti di questu. Dopu à tuttu, cum'è u caratteru stessu, Dobrinuinuu amarà i so figlioli. Per ellu, a paternità hè u regali più grande di a destinazione è Mitya hè ancu per i so babys. Chì ùn hà micca ghjucatu i zitelli di Beethoven è leghje Bulgakov, ma l'amori sinceramente, cù tuttu u so core. Ma esattamente a sincerità è a natura di Mitya piace l'actor Nikola Dobrynin. Invece, Dobrynin li piaci à tuttu u spettaculu. Hè amicu colettivu, è sopratuttu cù u pelle felina Fyodor Dobronravov. Nicola dice chì ghjucà incù Fedor, pò esse veramente se seguita ad accettate à u rolu o relazione in u quadru di mente, postu chì Dobronravov per ellu hà longu diventatu un veru amicu stante.