U figliolu cunghju u dorme di mamma

U sonnu cù u zitellu hè tipicu per tutti i rapprisentanti di u regnu animali è per a maiò parte di e cullezioni di u mondu. Perchè hè naturali, cumunqui, cum'è u sonnu cumunitale di u figliolu è a mamma.

Argumentu "per"

U cunfortu psicologicu hè per tutti. Duranti i mesi di u sviluppu di l'intrauterine, u zitellu hà avutu à u colpu di u core di a so mamma, è, sughjurnatu cù a so mamma vicinu, avè ottinutu a so parte di contacti tattili (maniche), chì hè protettore. Questu, in u turnu, forma un nivulu di fiducia fundamentale in u mondu chì pruteghja u babbu di i depressioni è i temerà (ancu u scantu di u scuru). A mamma hè ancu in u "plus": l'intuizione è l'instintamentu maternale sò attivamenti sviluppati è l'ansietude stàvanu scumparendu. Hè sopratuttu particularmente hè un sonu cumuni in l'eventuali chì a matri prima facivanu travaglià (aiuta per trattà cù u sensu di culpabilità prima di i migghiori è fate l'ufficiu di u cummerciu di cumunicazione).

Qualità di dorme - è u zitellu, è mamma. A mummia "sottu un alzu", u zitellu calmalu a calma è prumetti in un sonu deep. Inoltre, duranti i periodi di suscettibilità (a transizione di una stadiu di u sonnu à l'altru), ripetutu à ogni ora o duie, u zitellu ùn babbu, perchè a presenza mamma faci un signalu: "Tuttu hè silenziu, pudete dorme". La mamma ùn hè micca bisognu di risaltu constantemente - è a necessità di miglii in nuttati hè prestu satisfacatu, è u sònniu ùn hè micca rotta.


Stabilizazione di a tacchizzata

Cum'è sapete, l'snacks à a notte sò largamente rispunsabili di l'urganizazione d'allargamentu longu (à a pruduzzioni di l'hormone oxitocina è di a prolactin). Cù un sonnu cumuni, stu prucessu è assai più faciule, è parechji more hormone sò liberati - perchè mamma rigiò à scantari è fucinallu foglia preferita.

Calumine. In una termoregulazione novi nascita ùn hè micca stabilitu, per quessa hè assai sensible a cambiamenti di tempurità durante un sonnu di u sonu è a mamma. E verità ùn si micca cungiia cù Mom-dad!


Hè periculosa. A maiò parte di tutte e cose, a mamma hà teme à tuccherà u zitellu in un sognu, ma i sapienti chì din teme hè micca fundatu. Prima, una persona hà un sensu subintentivu di frontiere (chì u mantene da falliu da u lettu è a pusizione di u corpu cambia in un sognu à 50 tempi!). Siconda, ci hè un principale maternale (u focu di l'excitazione in u core), chì face u sensu di mamma in sensu. I razzii di l'histoire horrurali nantu à a "spruchjarru" di u zitellu sò un leghje pruteziu di u Medievu, quandu, a causa di u lividu pianu di a medicina, a mortalità infantil criscava, è a ragiuni era vistu in un sonnu cumuni di u zitellu cù a mamma (perde in parechji paesi europei in i seculi XVI-XVIII à ancu una legenda chì impedisce chì era passatu).


Hè ighjeneiche. A menu chì i genitori vanu à lettu in i so scarpi è ùn fate mai un fugliale. Inoltre, sempre hè pussibule di impastà una carta separata in migghiori. Ancu s'ellu ci hè babbu di babbu di i microbes di anticorgii è immunoglobulini da u latte maternelle da a mamma.

U zitellu ùn serebbe spuntatu indipindente è credeva troppu dipende nantu à un sonnu di u figliolu cù a so mamma. Questa hè devenu solu quandu u prucessu si pateva (spessu da l'alimenta di a mamma). S'è cunsidarendu u sonnu cum'è un criaturu di u zitellu à un certu u tempu, hè oblicu chì, prima o dopu, analizeghja u prugettu è di a pugnale.


E quantu di sessu? In fattu, u sessu è u zitellu sò assai cumpatibili - ci sò parechji. Pudete mette u zitellu in a sera in u vostru lozzu, è à a sera di a sera cù u so primu dumanda, puderete truvà l'altra volta o postu per i ghjoculi di amore.

Quattru reguli per salute in ghjornu

1. U zitellu ùn dorme trà i genitori (u papa ùn hà micca un dominante - "watchman"), ma trà a mamma è u muru.

2. Parenti - in una mente scura: l'alcohol è l'altri "dope" (inclusi sedattivi) sò escluditi! È ùn caccia micca - pò pruvucà un duru deep sleep.

3. U lettu hè largu per chì tutti sò còmpiu. In u so filu si pò esse installatu è u collu di salvezza.

4. Sente u saldore Ùn vale digià à avvicina u zitellu - u corpu di a mo mamma hà da un calore extra.


Parola à i scientisti

Ci hè chì a stimulazione tìtta constante, inevitabbile in u sonu cumuni, assicura l'operazione ininterrompata di u centru respiratorju, reducià a probabilità di u sindimentu di a morte sira u mortu (SIDS). U primu studiu nantu à questu tema hè statu guvernatu in u 1992 da a couple di Serz (utilizendu l'esempiu di a so propria fede): in u sonnu in a cunclusione, i sensori detti 53 malfunzione di respirazione è ritornu di u cori in 6 ore, è quandu u zitellu durmiu cù a so mamma, ci era nimu! Certi circatori in generale sò cunziddiranu SIDS cum'è una "malatia di a civilizazione" - si passa solu in una sucità desarrollata, induve u zitellu veni spessu privata di u cuntattu cù i genitori.