Quandu hà da prupietà di acqua per un novu

I trattamenti d'acqua sò assai utili per un novu. Questu articulu hè cunsacratu à e seguenti question: quantu a natarià influenzanu u corpu di u ghjudizioru, quantu a longa sò i prucessi di l'acqua per u novu cuntinueghjanu, chì dà a prima formazione in a natazioni, manere di temperà u corpu di u zitellu.

Dopu, l'insignamentu di a natationi di i zitelli di nascita hè assai populari nò solu in u nostru paese, ma ancu in parechje altri paesi novi. U primu spedinu natru hè utili à pezzi premature, debilitatesi è immaturi, perchè permette à quelli zitelli per aghjonu rapidamenti è distillà i so parenti in u sviluppu.

In tempu chì, durante a natació, pudete simule simultaneamente u corpu di u zitellu. U prucessu di l'acqua di u natuvulu pò esse realizatu in l'acqua à a temperatura di l'ambienti, chì aumenta a resistenza di a so immunità à diverse malati.

Ùn hè tantu difficultu d'insignà à un natu per natà, cum'è imaginassi, perchè a vostra foglia hè stata rimanata in u liquidu sempre - in u corpu di a mamma, perchè a influenza di e forze gravitazioni in questu ci hè debilitatu. In acqua, si pò esse faciule, perchè vene 7-8 volte più ligne in l'acqua. Pudete liberatu, cumu si vole di trasfurmà e so mani è pede, per esse più attivamente acquisto cù u mondu chì u circondu. Hè assolutament certu chì i zitelli chì anu occupatu in a natazioni di nascita sò nant'à e so parenti in u sviluppu.

I prugetti di i prucessi di l'acqua di u natuvulu sò enormi - qualchì prissioni annantu à u so corpu chì mute l'effettu di sangue, prumove u sviluppu di i pulmoni. À esse in l'acqua, u zitellu pruteghja tutte i pulmonomi, chì significanu chì tutte e curone di i pulmoni sò in arricchieri cù l'ossigenu, chì significa chì parechji patogeni ùn multiplicate micca in elli. Allora u zitellu sarà resistente à malatii di u sistema respiratorju. Cù l'aiutu di u bonu travagliu pulmonicu, tutte e tessuti è sistemi di u corpu di u culmu recibi più oxigenu, chì significa chì tutti i prucessi metabolichi cumincianu à travaglià più attivamente.

Inoltre, i prucessi di l'acqua u massaggio di u corpu di u zitellu, chì hà un effettu benefizièvule in u sviluppu di u sistema nervu. Eserciti in u trenu d'acqua u musculu di u coru, u sistema respiratorju è di u digestivu.

Aprènnusi per natà da a partenza addivite u zitellu à ùn teme l'acqua da a zitella.

Quandu puderaghju cummincià lezziò di natale, è quantu duvite esse u prucessu di l'acqua per un figliolu novu? Dopu avè ricevutu u permessu di u pediatricu per praticà a natari, pudete aduprà a furmazione di u zitellu di 2 à 3 simane d'età. I cundizioni di u cummerciu di impiegamentu constantemente, a carica per u zitellu hè ancu cresce in pocu tempu. Prima di insignà a natatione un'apara, avete acquaghjate cun l'letteratura necessaria.

Ùn pienzunu micca chì u zitellu sanu da a terza stia sola. Ùn importa micca quantu vulete vede i frutti di i vostri travagli, avete da esse pazienti. Sì scantene annantu à l'attività di u zitellu, puderia teme l'acqua tuttu a so vita. Ricurdativi di u principale chì i prucessi di l'acqua di un nevicatu è di a natació sò l'azzioni diretta à rinfurzà a salute di migliori.

In u primu annu di a vita, u vostru picciutteddu hà amparatu à mantene in l'acqua per 30 minuti, ghjustu à una prufundità scarpa, acquistu ghjucassi da u fondu di a bagnera. E ogni okupazione di natazioni si portanu l'armata di Ghjocu, piacè. Avete ti lodi u fogghiu è ghjunghje. Ùn ci criticanu micca o impughite in classe.

Quandu u piscatu, vale a pena a vigilà a cundizione di u zitellu, chì a fatica o l'ipotermia ponu dannà a so salute, è a vuluntà di continuà a natazioni.

Finu à quandu l'aghjustà l'acqua? I primi lezziò ùn deve micca più di 15 minuti. Averite pocu annantu à u tempu di classi. A fine di u primu annu di a vita di u zitellu, l'occupazione durà 50-60 minuti.

Cogliu prucessi di acqua cun endunimentu di crescita a resistenza di l'organettu di u zitellu à l'influenzi esterni di l'ambiente. Zakalivanie cuntribuisce à un bonu sviluppu mentali è fisicu di u zitellu.