U matrimoniu inizjali - hè bonu o du?


A marcha di Mendelssohn, l'atmosfera solenni, u mare di fiori, smiles, congratulations, lampi di camere, càmera di video diretti à voi è u vostru amatori. E sì u principale di sta bola, bella, aria, felice. E avanti - a prima notte di a matrimoniu è una luna di miele. U mondu hè dipinti in i culori di l'arcittu, u cori risone in u celu, è pare chì sì u lucchiest in u mondu. Un ghjornu maravigghiusu, l'unicu in a vita, ùn importa ciò chì i quelli chì si sò casati quattru dumanda dicenu! Chì puderia esse più bella chì un ghjornu di i casali?

Ma vinuti a salute, sononu da a musica è i cjosi "amargamenti" questa maravigliosa vacanze, è chì sò stati abbandunati solu. Avà hè una famiglia, cù tuttu u gioia, difficultà, prublemi è responsabbili. Ma chì altru, se casate, è ùn sò più un giovane e una zitella, ma i ghjovani cònjoti, u maritu è ​​a mòglia? E quantu sì, ùn importa micca. Chì importa hè chì sì unu. E nimu li dumandà - hè ancu premiu? Sò pronti? Fate ancu ciò chì a famiglia significa? Hè bellu, se i genitori sò simpatici à a vostra decisione è ancu s'ellu ùn hè micca entusiasmu cun elle, ùn interferiscenu micca. Hè malu si hè un pocu tempu, è puderete capisce chì cresce ...

In fatti, cumu si sapi s'ellu hè chjaru prima per esse curatu, o hè questu tempu per esse tardi? È ci hè qualcosa risponde à a quistione: hè u matrimoniu primu beni o mali?

Comu solitu, ùn ci hè risposta senza dubbiu. Tuttu in questu mondu hè parente, ùn importa micca quantu trite puderà sonar. È cusì u matrimoniu primu ancu cù i so vantaghji è i disvantages. Allora a so forza dipende assai: nantu à a fluria, amori, amori di i ghjovani caglichi, è di l'aiutu, u sustegnu di i parenti è l'amichi, è di i cundizzioni di vita, è di l'ingaghjamentu materiu, u schema di travagliu. L'unicu, forsi, u benefiziu principalu di i matrimonii iniziali ponu cunsiderà chì, per regula, sò solu per l'amore. È, per quessa, sempre anu una chance di survive per a vita.

Chì si pò esse attribuita à i beneficii di l'unione di i ghjovani cori hè chì e duie averebbe una sperienza d'una vita minimu è nervi forti, è, per quessa, grazii à l'altri, in u pianu di l'amore, i fiaschi di un amatu serà quasi invisibili. Inoltre, i novu nun sò ancora abbitatu à u so novu statutu, è, per quessa, l'assistenza è e responsabbilità in rapportu à l'altri, sarà sempre un piacè, micca micca una pisu. Questu serà facilitatu assai da una strumentu curretta è cun tactu di parti di i genitori di i ghjovani novi. Se a generazione maiò hè una forza è sanctitudine per aiutà e so figlioli in imperceptible è solu quandu hè necessariu, è micca di ripiglià a famiglia ghjovena à i so colli è ùn pruvà micca di stabilisce a so dittatura in questu, permettà à i giovani cuncipini d'apprendre l'indipendenza è a responsabilità per elli è u so amatu. È, per quessa, a so prima unioni eventuale hè diventata in una famiglia forte.

U scontru principali in discussioni in u tema di u matrimoniu primu hè, sicuru, u nàscita di un zitellu. Quì l'opinioni di i sustinzanti è i cumbattanti rivene in un momentu chjave, ma in direzzione diametricamenti opposti. I primi sò sicuri chì prima cuminciate à dà nascita à un zitellu, a più faciule hè di sviluppà, perchè sarete capisci megliu, perchè hè vicinu da ellu per l'età. U sicuru argumentanu chì i ghjovani parenti sò sempre i zitelli, è per quessa ùn anu micca deve aspittà chì tenenu una attitudina seriu à u zitellu, nè la pacienza cù a quali l'embarassada è u partitu anu intimati, nè l'autore-cuntrollu, senza chì in u primu anni di vita un nascumore ùn pò micca fà. A difficultità hè chì e duie bè in u so propiu modu. E duverebbe rispittàghja sia di e cose qualità privata di i ghjovani parenti, a so cuesione, a so preparazione per esse l'assistenza di l'altri, cunghjunghjenu i pratichi è i maladie d'averebbe.

Un altru problema grande, causendu splusioni emocionale è di depressione, serà una perda suttivida è assai tangibuli di i cagiuni di libertà individuale. Hè cunnisciutu chì ogni persona à i tempi vole sempre solu per almenu una ora o duie, rilassate, disconnecting from everything and from everyone. Hè bona o mala, ùn hè micca per noi di decide. Ma cù questu solu pò esse ubligatoriu di malintenesi è disintestanti. Spouses ghjovani chì ùn anu micca avè l'vita di vita necessaria ùn ponu micca urganizatu di manera chì pudessenu apprendre, travagliu, fate tuttu u circondu di a casa, fate cura à u so amori, è ancu di ritruvà u tempu d'entretenimentu. Questa ùn hè micca una opzione per una persona adulta. Un'altra cosa hè chì i discos e discutteti, partiti è e so cumpagnii ruvidi di l'amici dopu à una certa età atraeranu menu è menu finu à ch'elli si saranu pocu rara o vanu à nove. Ma in a mo ghjoventi hè u compiu principale di una vita normale. È hè bona si u cômuru ùn abbanduneghja micca una donna ghjovana sola nantu à a muntagna di platti senza lavandulare o di linu senza rintimentu è ùn si ne stava diventendu in un bar cù l'amichi. Hè chjucu si facenu questu, vultendu a so casa in un refugiu fugliu è incùmodu, induve sò solu vince per passà a notte.

Hè bellu evidenze chì l'argumenti à favori di l'unione iniziali è contru à avè assai in cumuni. I particulari dependenu di u casu specificu: qualchissia hè veramente prima di marità è, sopratuttu, per avè i figlioli, è quarcunu hè abbastanza pronta à questa età curretta. A cosa principalu quì, ùn importa ciò chì romantice pò esse, depende da a sincerità di l'amore, a forza è l'amori, a pratica di una ghjovana età per vende cun u matrimoniu è a responsabilità. Statistichi amparanu chì u percentuale di divorzii in i tempi matrimonii hè assai altu. È a storia canuscenza assai casi chì i matrimonii iniziali diventenu u principiu di e boni relazioni familiari, purtatu per tutta a vita.