Avemu migliu i positi sexu classic

Malgradu l'abbundanza di tutti i tipi d'informazioni da una varietà di fonti, vogliu nutari chì i pusizioni di cundivazione sessuale pò esse attribuiti solu à cinque. Tuttu u restu hè solu modificatu o di qualchì manera supplementatu da variations. Se ùn pudete micca vantate di a cunniscenza bè di "Kama Sutra", ùn hè micca solu una scusa per sdrigherà, perchè pudete diventà assai, maestru è pozzu mellite l'attore classic.

Posture Missionariu.

Hè u più cumuni, dui in una pusizioni horizontale, l'omu da quì sopra. A maiò parte di a gente penserà: "Eppuru, chì pò esse triviale?" In ogni casu, sta pusizione hè a più persunale è permette micca micca solu per cuntrollà l'epoca di i piacè sessuale, ma ancu per trattà cun elli massimu comodità.

Cumu diversificà: In questa position, una donna ùn hà micca a maiò scelta di oportunità per diversificà u prucessu di copulazione, ma se vulete, tuttu hè pussibule. Per esempiu, per una maiurezza di penetrazione, sparghje e pedi per l'amanduli, facendu si pò favurevule à u muru o di u lettu di u lettu, cumpagnu. Conduce i musculi internu di a vaġina à u prucessu, cun una certa periodicidad, da appressu, scumpientu è dopu rilassante. Fate movimenti circolari cù i maletti, aumentu è dimissioni a veloce di rotazione.

Pose di un cavalieri.

U nome parla per ellu stessu. Sta pusizione hè assai amata da l'omi, tk. puderanu rilassate è ùn ne facenu micca movimenti acrobati, in più, sta pusizioni permette un omu per visu bisognu di u so cumpagnu. In ogni casu, sta pusizione ùn hè micca menu amatu da e donne, in particulari quelli chì preferenu per trattallu pirsunalu u prucessu.

Cumu diversificà: Mandà dinò cù i vostri mani nantu à e so parolle, facenu movimenti circulatori cù i vostri cadenti. O, impetu maghju, cù i braccia di i vostri spalle. Alternate a ritmu di u muvimentu di i maletti, ùn si scurdanu di i musculi internu di a vaġina. In particulare in particulari eròticu per un omu hè un spettaculu, quandu u sociu durante i piacè di i piacè sessuale è si carisse, chì hè assai còmicu per fà in questu locu.

Pose "Alawash" (quandu a donna hè nantu à e so ghjinochje, è l'omu hè detta).

Una di e boni caratteristiche di sta postura, in più di u piacè ottinutu, hè u casu di u partenese, chì hè particularmente sensible in stu statu, è hè assai piacevule per l'associu per vene à questu.

Cumu diversificà: A variazzioni per sta pusizione ùn sò micca picculi, pudete, per esempiu, ripruduce chjinate, per più comodità, u sociu anchese u so podshetaz, pudete mette u cuscini in u so stomacu per u massimu consolate.

Hè scrittu ancu di pruvà l'opzione di seduta, un cumpagnu sughjendu una catedra, un sufettu, un lettu o un armchair, un sociu assicurate in cima cun un omu. À questu, unu pò aghjunghje l'armati di a catedra è i peri di u socie. Questa opzione also permette à l'associu per caressà i petti di u partenutu durante l'attu.

Hè pussibule insinuà un mudificazione in questa impone una quantità di micro-elementi, ma quì u rolu di u gustu è a preparazione fisica fa un rolu.

Pose "Spoons" (a donna hè nantu à u so nomu, in a puszione d'embriione, l'omu hè situatu in a listessa pusizzioni darrere).

Questu postu, forsi, ùn avarà micca avidutu l'amatori di u sessu passioni, ma serà utile, per esempiu, durante a gravidanza, tk. Excludes pressure in u stomacu di u cumpagnu.

Cumu diversificà: Pudete diversificà u sessu in questa pusizioni per i musculi internu di a vaġina. O cù l'aiutu di e mani, quale puderete prucessu a basa di u pene, è se avete da alcuni quandu u scrotum.

Pose "Face à face".

Postulazione cumu cunposta per esse sessu in un spaziu chjusu, o in chjuchi chì "ùn ci hè nunda in giru". L'Etapoza vi permette per esse quì vicinu à l'altri.

Cumu diversificà: Cum'è una scelta, cambiassi a locu di dislocacion. Cambiassi a vostra mesa di cucina di colazione o lavagna, alcune aspare stranieri pò esse micca eccitanti, più di a pusizione chì tenenu u sessu. À esse in u spaziu chjusu, ghjustu i vostri pede nantu à u muru, fate i vostri ghjinochji, fate l'articuli per una maiò penetrazione, accumpagnate u prucessu di copulazione cù carità, fate i dete di u so scrotum o a basa di u pene.