U nascitu di u Signore 2016: a data di festa, presagni, rituali

U nascitu di u Signore 2016 ùn hè micca solu una di e festioni più impurtanti di a chjesa cristiana, ma dinò un avvenimentu impurtante in a storia di l'omi di u mondu. U ghjornu hè u trentè dopu à u nascita di u Figliolu di Diu è u primu per intruduce u zitellu à u tèmpiu di Ghjerusalemme.

Ci hè parechje spirimintali per a Festa di u Salvadore. Uni di elli sò folklori, l'altri sò pirsicamenti religiosi. Sicondu parechji fonti, "reunione" hè un tipu di riunioni di duie staghjunale: un invernu duru è una primavera calidez. Inutili, sta data hè dedicata à a riunione di u zitellu Ghjesù in u tèmpiu cù qualcosa impurtante: l'anzianu Simeone o u Santu Patri. Inoltre, a festa di a riunione hè assuciata à a retazioni annuali di u Tempu Vechju è u Novu Testamentu.

Qualcuno chì era, u Salvadore di u Signore hè cilibrado nantu à una basa equalizada cù altre cose religiosa. Ma micca di canti è di balli, ma di riposu murali, pacificazione, preghje è rifiuti di qualchì travagliu fisicu.

U nascitu di u Signore 2016: quandu hè marcatu (data)

A riunione sia fattu nantu à a listessa data ogni annu, cum'è una di e festioni esercitu più impurtanti. Questu hè cunsideratu hè u trentè ghjornu dopu à u nascita di Cristu. A quistione, quandu u Salvadore di u Signore hè cilibratu, a risposta hè sempre u stessu - u 15 di ferraghju. Hè in questu ghjornu chì una quantità di rituali significanti hè necessariu:

A presentazione di u Signore 2016: Signs

In u ghjornu di a riunione di u Signore, ùn deveru micca scurdate di i signori di u populu. Fighjendu l'ambienti, pudemu assicurà u futuru, per prontiche a quantità di vindemii, per amparà nant'à u clima in i staghjoni sussegwenti.

  1. Sì i vacanze hè assolellatu, dite d'aspittà una generosa racolata di triu.
  2. Sì a chjera cascate nantu à u Candlestick, duverà sempre in a primavera.
  3. Sì a matina hè assai bagnata, pudete aspittà per una gran zucca di fruttu.
  4. Scistinnimentu di u Signore - à u latu di a fini di a primavera.
  5. Se una candela lumera ùn sia fora da u tèmpiu in a strada, l'annu dopu serà successu è prusperu. Sì a cera di chjappi nantu à e to mani - a furtuna seguite u patrone nantu à i so tacchi. A candela hè stata morti - esperta di prublemi.

U Nidu di u Signore di u 2016 hè un ferri fundale simbolicu. Prima di tuttu, hà insignatu chì in a vita di tutti, prima o dopu l'ora di riunione cù una persona o quarchi cosa impurtante vene ...