Dance of humor - polka

Polka hè un ballu Checheful è intricatu chech, chì si faci in tuttu l'Europa. E anche nazioni diffirenti cumplementatu questa azzjoni cù i so elementi naziunali, in ogni paese, a polca hè cunsiderata cum'è una ballesta è fervente. Pudete elevà l'animu nantu à u tristi ghjornu, ancu s'ellu avete guardemu à i ballarini, è se u ballu, po ghjunghjene l'accusa di vivacità, energia è bon anime.

Dance polka (pictures) - urighjini è movimenti d'assimilazioni (video)

A parola "polca" in u Czech significa un mezu passiu. U rapidu passatu di i movimenti di ballu ne hè bisognu à l'aghjettivu, a chiarità è l'agility, è cusì ponu esse muderni picculi è veloci. Per via di a consonanza di a ballà cù u nomu di u paese, assai persone in Polinia pensanu chì hè stu statu chì hè u locu di nascita di u ballu, ma hè micca cusì. Polka pareva quasi dui centu anni in a pruvenzione di Boemia. A causa di a so esattazione rapida, volta u capu di i persone di status sociale diffusione, è senza sta action magica era difficult imagine un avvenimentu solenni, sequeste era celebrazione sociale o folk. A popularità di a polca scartuta da a Repubblica Ceca à Francia, è prestu hà captivatu tutta l'Europa. Da quì a variazione di u nomu, per esempiu, finlandese, bielorussiu, ungherese ungherese.

Fighjendu infurmazioni cù i movimenti basi di sta danza. Prima, a polca hè un regnanti paru. Siconda, eseguite à un ritmu rapidu, u tagliu musicale hè 2/4. Questu hè un ballu simplice è senzatu, è i principianti necessanu d'imparà una parechji movimenti basi. À l'altru, i passeti fàatti per esse dumandate un regnu virtuosu da u ballatore - ùn tutti ùn ponu fà tantu fast.

Polka hè un attuali à u suciale è à u stessu tempu cuncertu. Hè appruvatu solu à i partiti è di i partinarii di l'intrattenimentu, ma ferma assai nantu à u palcuscenicu.

A rapprisintazioni di polca hè diversa per diverse naziunalità. Per esempiu, i bielorrusi eseguite assai graziamente, i Russi sò divertenti, ma estoniani sò, forsi, l'unichi persone chì puderanu turnà un ballu da superfast à lentu.

Polca ntrasi a lista di balli di ballu, ma immedanviamenti ci era ancu e so versioni di u salottu, cum'è mazurka, gallop è cotillioni. U passu principalu di u ballu hè chjamatu Polka. Hè una cumminazzioni di mei passi, chì cuntene u prefissu. Sta cumminazzioni hè realizatu in un círculo o di a longa linea di ballu. In genula polka di ballu cù persona cù diversi livelli di furmazione. Questu hè tantu un ballu anticu è mudernu .

A strada, Polka hè unu di i primi nantu à a lista per a cuscini d'aducazzioni in i kindergarten. Per i zitelli, a ballu Polka hè utile in ciò ch'ella perfezione a capacità di l'apparatu vestibulariu è a durabilità di l'organizmu.

Tutti i tipi di polca anu cumunità di movimenti basi, da quale pudemu a ricunnosce cum'è cintinari di altre dances. Avemu verificate è pruvate di ricurdà quarchi passi simprici.

U primu chè no rispundimu hè u passu cù u salto. In fattu, u so nome parolle per ella stessu. Hè necessariu di rializà u muvimentu facili è faciule. U puntuazione di u tactu hè "unu, duie, trè è unu, duie, trè ..." o "unu, duie, trè ...".

Hè custituitu un passu cù un salto da elementi tali:

  1. Arrìzzati à pettu à u mumentu per dui quindati di u cuntattu di u ballu.
  2. À u spensu di "è" un stufatu, è u "tempu" cun un movimentu brunttu ghjustu è alluntta i so ghjinochje, perch'elli èranu stinnilati cum'è una corda.
  3. Allora andate à i medisimu, è à a perità di i "dui" ciappanu senza fine è rilassate i vostri ghjinochji per ùn avè micca tene, è si vittiru a faciulità.
  4. Stu muvimentu cuntinueghja cù a curvatura di u pede, chì si realice à ¼ da a stanza. Prima, "è" fate un pianu (quasi imperceptible) in squat, in seguitu - relaxazione di i ghjinochje.
  5. In u "doblegu" rinviatu u ghjornu nantu à u ghjinochju persa è a bocca u diritta.
  6. A volta à u "è" u pede righjuntu hè colpi nantu à u pede sanu, è rallèmessi i ghjinochje.

Duranti a rappisintazioni di stu muvimentu, u corpu di u ballatore devi stà persone perfettamentu è ùn succumbassi micca à repetizioni inertiali di i movimenti di u partenutu.

Un altru muvimentu di a polca hè chjamatu soprapiù. Scupriteu in un pocu: in u "è" frendu u pettu rightu è susciteghja a mezza punta da a manca, cuntendu "passatu" cun u pede righjunu in u locu, dopu à u puntu "è" andemu in situ cù u pede. Repetite passi qualchì parechje, prima facenu per avanzaru, cusì ghjustu, left and back, è u secondu passu duverà cum'è un prefessu.

Una grande pupularità diventa in ghjornu a ballà di a polca finlandese. Hè fattu micca solu in Finlandia, ma ancu in altri paesi di u mondu. In questu passu di ballu cù un saltu è stepping hè ancu usatu assai attivamente.

Polacca finlandese per i zitelli

La polca finlandesa hè amatu di l'adulti è di i zitelli. Questa ballu hè unu di i primi realizati in matinees in kindergarten. Un urganisimu di u zitellu energiu percive a polca cun facilità, tutti i muvimenti sò ricurdati è ripetuti da i zitelli in un solu contru. Inoltre, traversu questa azzjoni rapida, i zitelli passanu tutta l'energia chì ùn hè micca cunsumata per u ghjornu.

Sempre cusì face quella bedda u polca finlandese annunzià nantu à a matinee. Fà escezione di i muvimenti basi semplici (accatantentziunate è cresce cù u salto), e cose accumincià u publicu.

Avete nutatu chì e so figlioli participanu micca in u spettaculu, è duverebbe esse diventate coppiu per fà e movimenti in un cerculu, i babori sò diventate cù parenti.

Eccu un altru performance - una ballesta polacca in un kindergarten realizatu da i studienti più giovani.

Sì, i zitelli sò una pocu cunfunditu in i movimenti, ma hè notu chì anu vistu questu avvenimentu divinu. E quale avete pensatu chì alcuni di i zitelli stillnanu micca cunnosce di parlà chjaramente è chjaru, ma hà digià masticatu u ballu di a Polka finlandese.

Fugerà u zitellu à amà u polonau, dimustrà un esempiu di voi stessu - è a vostra energia sempre serà positiva!