Eppudinata Evelyn Bledans criticò perchè u video

Finu finu à pocu tempu, Evelina Bledgiani viugnò in viulenza à a cirugia plastica, sinceramenti crede chì una donna pruteghja primurà a natura. In ogni casu, dopu chì l'attrice avia addivatu u so pezzu un annu, u so averebbe cambiatu drammaticu.

Oghje Evelina Bledans hà assai ritratti in l'Instagram, unni ella mostra a so forme cù piacè. L'estrema di "Masks" ùn mancu missu l'oppurtunità di presumirà a so ideale per a mamma di 48 anni d'una figghia.

Eccu, però, l'abbunati di Evelina di u tempu à u tempu criticanu l'attrice per a photographies massa franchi. Invece, finu à pocu tempu, a figura finta di i Bledgiani feria piacè di l'utilizatori di Internet.

Evelina Bledans pubblicò un video vulganu in Instagram

Oghje, in i microbloggetti Evelina Bledans pubblicò un novu video, induve ripiglià una famosa canzona da u cartoon "In u mari bleu, in schwarna bianca ...". Perchè u filmaru di l'attrìccia hà sceltu un vestiti spaziosa argumintazzioni, ma l'ind'i cunfronti più sfavore sopra a figura di i Bledgiani, addiventanu visualmente à ella à volta micca menu di 20 kilogrami.

I subscritti imbarcaru immediatamente u stombling stylist Evelina:
ymnizaya Yes Eccu avete scappa "
tory_perl Ti veste stu vestitu.
irinarostovskayaa L'horrore! Questu ùn hà micca dettu ... Quale sorte di dirittore? Hè una bona figura, ùn pudia micca vistutu u vestitu! Ùn ci hè nè figura in questa versione!
Ma micca solu a pienezza di i Bledgiani diventenu u sughjettu di discussioni in i so microblogaggenti. Arcuni di i seguitori cunzidiravanu u cumpurtamentu di l'attrice per esse troppu pruvucanti, in linii à a vulgarità.

I sottuvituri angeredvanu da i pantaloncini chì Evelina Bledans manifestavanu durante u cantu:
anna_ziganshina Cumu si va. L 'orrusciu. Li cowards sò nantu à a mostra - i lourdi di Sharon Stone ùn guariscenu un restu.
serebrog Se un parechje anni fà, Evelina hà vistu bè, ma avà una ricerca bisogna è cù u maquillaje è silicone è u modu di cumpurtamentu ... Diu, u crescente di brutale, mummia vulgari
abogaceva82 Iè. . . Anu longu. . . è senza crema. .. è i bathu ùn sianu più aiutu. . Hè prubbi ridiculu, chì ghjè vulgari è ancu disgustatu. . . tutti in u tempu bonu.
margo180559 Quantu disgraziatu hè di vedere i pezzi borrache!
Olechkazhudina Vergine, sì una mamma, vi portu ancu u vostru figliolu in ogni locu
À u stessu tempu, a prutezzione di Evelina Bledans hè stata fatta da documenti di i so cumpagnie addattativi chì invitati i critichi per andà in altre pagina è dà à annullà.
Amate i cantanu Evelina Bledis? Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.