U prezzu veru di l'amore

L'amore hè l'apparenza di sentimenti d'una persona per un'altra o per altri, espressi da prufezia è simpatia. L'amuri hè diffirenti: passioni, ternu, micca riffianatu, fraternu, maternu, amichevule, carnale, romantica. Ma quantu era questu, l 'amore resta un amori, è a so esistenza ùn pò micca esse denegati o nigati. Certi pirsuni ùn anu micca un centesimu amore in un centesimu, ma in fattu l'amore ùn hè prezzu. Quanti poeti, musicisti, artisti, scrittori cantani in u so travagliu d'amuri, quantu volte l'amore per elli era una musa per creà l'obra mestra. Molti, da a antichità à i nostri ghjorni, anu da pudè determinà u prezzu veru di l'amore. E se pudete fà, allura ùn avete micca amatu l'amore, perchè l'amore ùn pò micca apprezzatu!

Quante ghjente - da stile famosi à i simplicità mortali pèrdite a so capelli da l'amore è cù i so capelli di tutte e so furtuna o vice versa, quantu persone per l'amore di l'amore superà l'altri è l'altri, cunquistonu u mondu sanu solu per vende una sola donna.

Qualessu hè u prezzu veru di u nostru amuri? Etiche è incù un tagu di prezzu nantu à l'amuri sò chjappie di parechje persone: da una banda, cunfusioni è cortinarii da i principii di sta prufessione antica à i nostri ghjorni, chì per una tarifa ponu l'occasione di "gudiri l'amore". E da l'altra banda, amante connoisseurs di i corpi di e donne, chì u valore di l'amuri chì receberonu deve solu nantu à a pussibilità di e so billetie. Ma hè questu l'amore o hè solu una dumanda di l'ego in pleasures carnal?

L'amuri hè unu di i temi cchiù famusi trà i filòsufi, sexologi, psiculoghi è questu tema hà sempri evucatu riflessioni filosofichi è una tempesta di l'emozioni, tutti ci anu sempre vulutu sapè u valore veru di l'amore, è diceraghju cusì, l'amore vale a pena, è a vita ùn hè di pricable, da induve l'amore ùn hè inestimabili . Cum'è Helen Hayes, una attrice americana, dicianu: "A verità hè chì ci hè solu un altu valuru - amore", è aghju compiu cun questu, è ùn ci hè micca pricatu di l'amore, è ci sò solu sapienti chì stimanu stu sensu è dà à l'altri / altri e persone, riceve da elli in ritornu, ancu, l'amore.

Tutte e valute di materiale chì l'amatori ricevenu da l'altri sò solu gratitude per u ricuvutu o l'acceptanu l'amore. L'amuri ùn hè micca misurata in ogni modu da ghjillani, immubiliare o carichi caru, l'amori viranu in u cori di ogni unu di noi, è solu chì quellu chì veramente amarà pò dì chì u prezzu di l'amore ùn hè micca in valore è micca in rigali, l'amore ùn hè nè prezzu! Quale hè chì ùn puderebbenu avè caputu chì l'amore pò esse stata qualchì volta? Se ritornu à u tema di courtisani, ùn vanu micca u love, ma u so corpu.

Ùn pudete micca stabilisce u prezzu chì si sviluppa in a nostra ànima è u core, ùn pudete micca stabilitu u prezzu di a vostra secunna mità, ùn pudete micca cumprà o vende l'amore. L'amuri pò solu esse nascitu, nascuto in l'anima cù l'aiutu di dui cori amatori è ogni annu o ghjornu, deve esse solu più, ma micca menu. Ùn crèdenu micca chì l'amuri morre in trè anni o sett'anni, ùn crede micca chì l'amore si pò cumprà è vende! L'amore vive in l'anima di ognuna di noi.