Succulentemente babies before bedtime

In u corpu di u zitellu, u zitellu hà influinzatu sempre. Dopu à u nàscita, ellu vole à sente a cosa ... E chì dice a scienza? Quandu u zitellu hè aggradèvule è i canzunarmenti sò inturniatu da ellu, pare chì u mondu sia mutu ... A fiora s'ammurda dolci è calmu. Allora perchè in raportu cù questu ritu anticu tantgiu prejudici? Chjesa di zuttati prima di valla hè a respunsabilità di ogni mamma.

IV trimesteru di gravidenza

I primi trè mesi da a vita di u culleghju sò chjamati u quartu simplicu di u gravidenza. U zitellu in un corpu è cusì cum'è questu in un mondu grande. È hà bisognu di tempu per avè addupi. Ci hè una teoria chì u colic in babies hè un signu di a so adattazione psicologica in novi cundizioni. Hè scary for little one to remain alone and not feel warm native! Ùn averia micca sapè cumu esse l'esse sintimentu, salvu cumu chiancile incunsolably ... Per quessa, u quartu trimestre assume un cuntattu constantu di u zitellu cù u corpu di a mamma. È a frasa: "Ùn impartisce à u zitellu à e mani" in questu viutu sò sempre cruel. Cumu pudete prive un figliolu di ciò chì prima di a so nàscita era a so vita? Hè stata utilizata à i passi di mamma, i so movimenti, u so pudore ... È à u scaluni tridimensionale constantemente. Uteru hè u primu babbu catu. Hè per quessa ùn ellu ùn vulerà amparà senza l'abbaziacalla di a so mamma. Una ghjovana donna di i zitelli si pò dorme senza liberà un capezzolu da a so bocca. Eppuru, u gruppu artificiali hà da scuzzulate un pocu, perchè ch'ellu sia sicuru. Chjesa, cum'è cù un zitellu nantu à e so mani, ùn impedisce ùn pasà i so capricci è i manipulazioni, ma di satisfacenu una di e bè necessa di un zitellu in i primi trè mesi di a so vita. Inoltre, in a cumunicazione di mamma è di zitellu deve esse momentu quandu anu sperienze a stessa sensazioni. Allora l'instinente maternale hè furtificatu. Duranti l'alleanza, mamma è u zitellu sò riferiti per una emozioni. Questu ùn hè micca devenu se u zitellu ùn beie a mezcla da l'buttiglia. Allora hè a malatia di u muvimentu chì pruvucà a mamma è u zitellu sò in u stessu statu di a mezza cuntinùzzu ... À a strada, parechji zitelli à i zitelli anu persunale quand'elli si fracenu solu durante u maniche. Natura! Ma a dumanda hè, sì chì u mulinu ùn esse accustatu à a malatia di moffuta, resta. Bonu, a pratica pruduca chì i zitelli innate abbandunate u rituali preferitu cum'è u so sistema nervu maturu. A maiò parte di un annu. Eppo, prima di l'iniziu di un tali tempu, a malatia di moffezica anche aiuta à stu sistema assai nervuusu à riunioni è crescenu più forte.

• U nostru corpu vive d'aghjurnà a liggi di ritmu. À intervalli rigularmenti, u core battimana, cambia una fase di dorme. È hè a malatia di u muvimentu chì aiuta à u zitellu à rifurmà u ritmu, sincronizza i bioritmi di u curu cù u travagliu di l'organi internu. U zitru Overexcited pò esse svegliatu dopu à 20 minuti, è questu significa chì ùn hà micca ghjunghje à a fase di u sonu deep. E a malatia di moffezione afecta a canali semicircular in u cori, aiuta à u mulinu à dorme santu.

• Scala mossa di u furmàticu di a coordinazione spaziali è sviluppa l'aparador vestibulariu di u lactante. Da certi puntu, ancu prepares un zitellu per andà indipindenti.

• A manu di un adultu, u zitellu hè protettore di un mondu chì hè strangulatu. E senza bisognu di u bisognu di salvezza, u zitellu hè agisce.

Immigra contra ...

A duttrina Soviètica leghje: hè necessariu di alimentà i zitelli nantu à un schedariu, di ripiglià a so mani raramenti, per insignà à sughjornu in un cunclusu, à ùn rock ... U propiu di sti prescriptioni era u libru di u tempu di a mamma. A licenza di maternità durò 4 mesi, è a ghjente era necessaria di andà à travaglià ... È cusì i zitelli anu studiatu à "indipendenza". Fortunatamente, i tempi cambiani ... ma i stereotipe di a generazioni mai vie sò stati manteni. Ùn ùn disputa micca averebbe, capiscenu chì l'idee stabiliti nantu à a vita sò difficili di cambià. Hè megliu spiega perchè u zitellu speranza è per quessa hè impurtante. In ogni modu, assai pediatri moderni ùn sò micca cunsigliati per pump. Chì ci hè u mutivu di questu? I medichi seguitanu a sicurezza di i zitelli. Ci sò parechji quelli chì i zitelli estìanu chiancennu da u dulore fisicu, è eranu stati bumpsu è scuzzulate ... Per quessa, tutti i genitori hanu bisognu d'alcune cù chì cirtezza a carrabjata ùn pò micca esse scompiatu. Questu ùn hè micca un modu di mette u zitellu à pusà, per tuttu. Hè necessariu di capiscia chì i figlioli ùn chiancenu "fora di male". È se a mulchera ùn calma micca dopu un pocu minuti dopu chì a mamma pigliò in i so braccia, ùn ellu ùn vole micca di dorme o swing. Forsi hè ora di nutriscà è di cambià u diaper ... Quale anziane sapi cumu intuitu à determinà e so bisognu di u so zitellu, sapi chì da u mumentu di cuncepimentu, u zitellu hè una persona cù unicu desideriu è caratteru. E a imposizione di u so regimenu nantu à ellu, a crescita in l'stile di "u zitellu deve esse còmicu" hè a certa puntualità a violenza contru a persona. Allura pigliate com'è regula: ùn avete bisognu di inject a crumb, ma per rock, per esse à aiutà à calmà, è micca di silenziu. Inutili, a malatia di mozurete pò purtà leta.

Sulu tranquillamente!

U picculu ùn deve micca bracce, ma per sente cusì cum'è in u ventu di a mamma. E pi 9 mesi, a me mamma hà fattu scappà di manera aggressiva chì a carapace creò un sensu di crescenu di u mare. Ùn pudete micca trasfurmà à u zitellu intensivu, chì pensendu chì sforzu addurmente dipende da a forza è l'amplitude. Sì, u zitellu pò campà sughjettu. Ma u sò sonnu hè più listessu di una perdita di a cuscenza. Ùn impuse à u zitellu in una sita di ruota nantu à strade strade o rubble. A maladie di mo muvimentu ùn aiuta micca à l'apparatu vestibulariu per sviluppà, ma soprapiù. Cantà canzunazioni o canzoni melodichi, quandu canteraghju. Ùn spiramanu micca solu per a malatia di moffutru com'è agenti calmanti. In più di e sensazioni tactile di un brusgiu, vole à sente a to offerta è a vuci afficativa. Allora vi cumunicà cun ellu, aiutanu à sviluppà a parolla è u pensamentu. Inoltre, i testi di lullabies folklori cuntenenu un missaghju chì i zitelli amparanu inconscientemente: "Amate u bè, a vita hè bella ..." Questu hè da quale stu rituali prima di dorme hè solu insubituìbile per un zitellu.